کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه

کاغذ متالایز و روکش متالایز جذابیت یک محصول را چندین برابر می کند اما استفاده از کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه در بازار خیلی مرسوم نیست. روکش متالایز برای تولید جعبه با کاغذ متالایزی که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و هیچ تولید کننده ای در ایران از این نوع روکش برای تولید جعبه استفاده نمی کند. تولید جعبه با کاغذ متالایز به عنوان روکش یک روند تولیدی چالش برانگیز است و تولید چنین جعبه ای نیاز به زیرساخت ها و مراحل آماده سازی متفاوتی دارد. از آنجایی که کاغذ متالایز به عنوان روکش از ضخامت بسیار کمی برخوردار است، در فرآیند ساخت جعبه با روکش متالایز باید زمان و دقت بیشتری صرف کرد تا بتوان یک جعبه با کیفیت و چشم گیر را تولید کرد. از آنجایی که کاغذ متالایز به راحتی ناهمواری ها و نواقص متریالی که روی آن قرار می گیرد را نشان می دهد، باید زیرسازی های خاصی برای تولید جعبه با روکش متالایز در نظر گرفت.

کاغذ متالایز برای تولید جعبه، فرآیند تولید جعبه را سخت تر می کند و این مسئله می تواند از دو جهت در قیمت نهایی محصول تولید شده موثر باشد. اول این که روکش متالایز به خودی خود گرانتر از هر روکش دیگری است و یکی از دلایل افزایش قیمت جعبه با کاغذ متالایز همین است. دلیل بعدی رویه متفاوت تولیدی با این نوع روکش است. برای استفاده از کاغذ متالایز به عنوان روکش برای جعبه، اول باید زیرسازی های خاصی برای جعبه ایجاد شود تا نواقص و ناهمواری های مقوا از زیر روکش متالایز مشخص نباشد و این هم یکی دیگر از دلایل افزایش زمان تولید و همچنین قیمت جعبه با روکش متالایز است. همچنین ورق متالایز، نسبت به خط و خش بسیار حساس است و استفاده از این نوع کاغذ بدون روکش سلفون تقریبا امکان ناپذیر است.

روکش متالایز را در انواع محصولات بخصوص جعبه شیرینی دیده ایم. استفاده از روکش متالایز به صورت یک لایه محافظ و بهداشتی هم مرسوم است که برای چنین منظوری، هیچ گونه سختی یا مراحل آماده سازی در کار نیست و لایه نازک متالایز مانند یک لایه سلفون روی مقوا یا کاغذ قرار می گیرد. اما استفاده از کاغذ متالایز به عنوان روکش جعبه داستان کاملا متفاوتی دارد. ورق متالایز به عنوان روکش برای تولید جعبه باید تحت شرایط خاص تولیدی مورد استفاده قرار گیرد و برای استفاده از آن باید از ماشین آلات خاص و همچنین نیروی کار آموزش دیده استفاده کرد.

استفاده از کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه تنها در تی سبز امکان پذیر است. همچنین از این نوع روکش می توانید برای جعبه عطر و ادکلن نیز استفاده کنید و در واقع  روکش متالایز برای این مدل جعبه با این نوع کاربردی یکی از بهترین انتخاب هاست. بسیاری از مشتریان تی سبز برای جعبه عطر و جعبه ادکلن مد نظر خود از این نوع روکش استفاده می کنند. استفاده از این نوع روکش برای انواع جعبه سکه نیز مناسب می باشد. جعبه سکه طلا با این روکش جلوه بسیار خاصی پیدا می کند.

کاغذ متالایز موجود در مجموعه تی سبز، جز یکی از بهترین و خاص ترین روکش های ما محسوب می شود و در صورتی که تمایل دارید جلوه ای فوق العاده به جعبه محصول خود بدهید، کاغذ متالایز و روکش متالایز قطعا یکی از بهترین انتخاب ها می تواند باشد.

کاغذ متالایز - روکش متالایز - کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه

...

کاغذ متالایز - روکش متالایز - کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه

...

کاغذ متالایز - روکش متالایز - کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه

...

کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه - کاغذ متالایز - روکش متالایز

...

 روکش متالایز - کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه - کاغذ متالایز

...

کاغذ متالایز - روکش متالایز - ورق متالایز

مطالب و اخبار مرتبط:

ارسال پک نمونه جعبه های تی سبز به مشتریان

تولید ساک دستی و ساک خرید در مجموعه تی سبز

جعبه ادکلن جدید

آنودایز آلومینیوم

راهنمای کامل سفارش ساخت جعبه در تی سبز

تولید جعبه صادراتی

تولید جعبه سکه

تولید جعبه عطر

تولید جعبه مقوایی

تولید جعبه شکلات

تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات در 23 رنگ مختلف

امکان تولید جعبه با روکش های رنگی با چاپ دیجیتالی

 

برای مشاهده نمونه محصول تولید شده با روکش متالایز، می توانید روی محصول زیر کلیک کنید: