تولید هارد باکس

شاید هنوز برای عده ای سوال باشد که هارد باکس چیست؟ هارد باکس یا جعبه سخت به جعبه های مقوایی یا بعضا چوبی با کیفیت و محکم اطلاق می شود.

شاید عده ای هم بر این عقیده باشند که مصرف هارد باکس یا همان جعبه سخت محدود به یک سری کسب و کارهای خاص یا محصولات خاص است و برای محصولات عموما از جعبه های مقوایی معمولی استفاده می شود. حقیقت این است که امروزه شاهد گرایش هر چه بیشتر کسب و کارها به هارد باکس هستیم و رویه بازار نشان می دهد که عملا استقبال عمومی از هارد باکس – جعبه سخت خیلی بیشتر از سایر روش های بسته بندی است. هارد باکس از عمر و مقاومت بیشتری نیز برخوردار است و برای حمل و نقل انتخاب فوق العاده مناسبی است. و خبر خوب این است که هزینه آن خیلی هم از جعبه های مقوایی معمولی بالاتر نیست. درست است که پایه قیمت یک هارد باکس از جعبه مقوایی معمولی بالاتر است اما دلیل گرایش و علاقه زیاد بازار به این مدل جعبه ها نشان می دهد که سلیقه جامعه مشتریان با این نوع جعبه سازگار تر است.

هارد باکس - ساخت هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس - تولید جعبه سخت - Hard Box

جعبه سخت همیشه نزد مشتری می ماند و اگر لوگو یا برند کسب و کار شما روی آن باشد (طلاکوب / چاپ شده باشد)، می تواند همواره یادآور خوبی از خدمات یا محصولات با کیفیت شما باشد. هاردباکس را می توان در تعداد کم حتی 50 عدد هم تولید کرد که این امکان برای جعبه های مقوایی معمولی وجود ندارد و باید در تیراژ خریداری یا تولید شوند. مشتریان تی سبز از برخی جعبه ها به صورت ماهیانه و به تعداد 36 عدد سفارش می دهند. لازم به یادآوری نیست که این حرکت چقدر مقرون به صرفه است و از نظر صرفه جویی در هزینه و فضای اشغالی در انبار چه منافعی می تواند داشته باشد. هارد باکس را می توان بدون نیاز به چاپ تولید کرد. از آنجایی که روکش های متنوعی برای تولید هارد باکس وجود دارد لذا طیف انتخابی فوق العاده بازی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خوبی تولید جعبه سخت این است که شما حتی این امکان را دارید که درب جعبه را با یک رنگ و بدنه جعبه را با رنگی دیگر سفارش دهید.

بازه ی زمانی تولید هارد باکس در تی سبز بسیار کوتاه هم هست. از زمان سفارش ظرف مدت یک هفته الی 10 روز سفارش شما به دست تان می رسد. محصولی که در هارد باکس قرار می گیرد، بدون در نظر گرفتن نوع آن، قطعا از ارزشی بالاتر نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار خواهد شد. همچنین، هارد باکس به دلیل داشتن روکش هایی با مواد پروپیلن، تا حد بالایی ضد آب و رطوبت است و توانایی حفظ شکل و ظاهر در شرایط مرطوب یا گرم را نیز دارد. این امکان قطعا برای جعبه های مقوایی معمولی وجود ندارد. همچنین، شما می توانید با چاپ روکش مورد نظر خود به صورت تمام رنگی و درخواست استفاده از آن روکش برای تولید هارد باکس مورد نظرتان، جلوه خاصی به محصول خود ببخشید و ارزش خرید آن را چندین برابر کنید.

هارد باکس – جعبه سخت – تولید جعبه – جعبه باکیفیت – ساخت جعبه – جعبه سازی

شاید تنها ایرادی را که بتوان به هارد باکس گرفت محدود بودن تولید کنندگان این نوع محصول است. از آنجایی که هارد باکس هایی با انواع کیفیت ها در بازار به چشم می خورند، یافتن تولید کننده ای متعهد به کیفیت کار مشکلی به نظر می رسد. خوشبختانه با فعالیت های وسیع گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – در زمینه تولید و شناساندن هارد باکس به بازار ایران، تولید هارد باکس یا جعبه سخت مورد نظر شما دیگر کاری دور از ذهن و دسترس نیست.

جعبه هارد باکس تی سبز جز بهترین جعبه های تولیدی در ایران و جهان محسوب می شود. با داشتن مشتریانی از سراسر ایران و بازارهای خارج از ایران، تولیدات تی سبز با رشد سریع و روزافزون خود، می توانند پاسخ گوی تمامی نیاز های شما به انواع جعبه باشند. در تولید جعبه مورد نظرتان از نظر اندازه، رنگ و طرح روکش و تعداد هیچ محدودیتی ندارید. و چه چیزی بهتر از این؟ یک مجموعه تولیدی آماده به کار، متعهد، دقیق و حرفه ای در اختیار شماست. هارد باکس بهترین انتخاب برای هر نوع محصولی است. ارزش جعبه سخت به قدری بالاست که به خودی خود ارزش دارد. به نیاز بالای بازار به جعبه سخت یا همان هارد باکس در موقعیت ها و مناسبت های خاص مانند تولد ها، جشن ها، روز عشاق یا همان ولنتاین، اعیاد و غیره دقت کنید. نگرانی بازار محصول نیست. بیشتر همگی نگران جعبه ای هستند که قرار است آن هدیا در آن قرار بگیرد. پس هارد باکس به خودی خود یک محصول محسوب می شود که ارزش دارد. حال در نظر بگیرید اگر محصول خود را در جعبه سخت ارائه دهید مانند این است که به مشتری خود چنان خدمات خوبی ارائه داده اید که مانند یک هدیه آن را دریافت می کند. جعبه سخت بهترین نوع بسته بندی است. هارد باکس بهترین راه برای ارائه بهترین محصولات و خدمات است. حتی در سال های اخیر شاهد رشد روزافزون تقاضای بازار برای جعبه گل هستیم. هارد باکس بهترین انتخاب برای جعبه گل است. ساخت هارد باکس را از تی سبز بخواهید.

همچنین جعبه سخت بهترین انتخاب برای جعبه کادویی است. تمامی جعبه کادوهای موجود در بازار به نوعی هارد باکس محسوب می شوند اما متاسفانه از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و همچنین مشتری در ازای قیمتی که پرداخت می کند، محصول جالب توجهی دریافت نمی کند و در بهترین حالت یک جعبه سخت معمولی را خریداری می کند. هارد باکس تی سبز از نظر اصول کیفی قابل رقابت با بهترین محصولات بین المللی است. تنها کافیست که یک بار جعبه سخت تی سبز را در دست تان لمس کنید تا متوجه تفاوت سطح کیفیت تولیدات تی سبز با سایر تولیدات بازار شوید.

هارد باکس تی سبز که توسط بهترین و به روزترین ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود جز بهترین جعبه های سخت در جهان محسوب می شود. مدرن ترین روش های تولید جعبه را به کار گرفته ایم تا محصولی با کیفیت و مطابق با خواست شما تولید کنیم.

اگر به دنبال افزایش سطح فروش و کیفیت خدمات خود هستید، از هارد باکس استفاده کنید. امیدواریم ما هم بتوانیم شما را در دستیابی به اهداف تان یاری کنیم. مجموعه صنعتی – تولیدی تی سبز همواره در کنار شماست.

 

هارد باکس – جعبه سخت – تولید جعبه – جعبه باکیفیت – ساخت جعبه – جعبه سازی - Hard Box – Box Making – Quality Box – Iranian Product – Box Production

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

جعبه سخت - ساخت جعبه سخت - تولید جعبه سخت

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

تولید جعبه سخت - ساخت جعبه سخت - ساخت جعبه

...

ساخت هارد باکس - هارد باکس - تولید هارد باکس - hard box

...

جعبه سخت - ساخت جعبه سخت - تولید جعبه سخت

...

هارد باکس - ساخت هارد باکس - تولید هارد باکس - hard box

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس - جعبه سخت - تولید جعبه سخت - ساخت جعبه سخت - hard box

...

اخبار و مطالب مرتبط:

تولید جعبه

بسته بندی

تولید جعبه کمربند

مدل های جعبه کمربند

تولید هارد باکس

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

ده دلیل استفاده از جعبه نظم دهنده برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه

تولید جعبه کراوات

جعبه چای و دمنوش

جعبه کراوات جدید

جعبه شال و روسری

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

تولید هارد باکس های جدید تی سبز

تولید جعبه هارد باکس

جعبه سازی تولید جعبه ساخت جعبه

تولید جعبه سخت و هارد باکس

هارد باکس

روکش ها و گالینگورهای تی سبز

روکش های جدید جعبه در تی سبز - هرموسا - ساخت اسپانیا