ساخت جعبه

ساخت جعبه به یک صنعت بسیار مهم و کلیدی تبدیل شده است و می توان گفت که تقریبا هیچ محصولی بدون جعبه شانس بالایی برای فروش نخواهد داشت. ساخت جعبه در ایران هم توسط مجموعه های تولیدی مختلفی صورت می پذیرد اما تی سبز، به عنوان سازنده با کیفیت ترین جعبه سخت و هارد باکس های ایران، جایگاه خاصی در صنعت ساخت جعبه پیدا کرده است. در ساخت جعبه باید فاکتورهای زیادی را لحاظ کرد تا بتوان یک مجموعه از خدمات رضایت بخش را به مشتریان ارائه داد. کیفیت ساخت جعبه جز یکی از مهم ترین فاکتورهای این صنعت است که از اهمیت فوق العاده بالایی نیز برای مشتری برخوردار است. ساخت جعبه با کیفیت هم به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله مواد اولیه، تکنیک ساخت، نیروهای آموزش دیده و سرپرستی قوی که رعایت همه این موارد در یک مجموعه تولید جعبه، نیازمند سطح بالایی از تعهد و دانش فنی است.

ساخت جعبه با استفاده از تکنیک های مختلفی صورت می پذیرد اما ساخت یک جعبه با کیفیت تنها با استفاده از ماشین آلات خاص همین صنعت امکان پذیر است. ایجاد برش های دقیق و مهندسی شده از مواردی است که هیچ گاه نمی توان در روال ساخت جعبه به صورت دستی به آن ها دست پیدا کرد. ساخت جعبه هم باید توسط نیروهای فنی و آموزش دیده صورت پذیرد. مدیرتولید مجموعه تی سبز را می توانیم بزرگ ترین استاد صنعت تولید جعبه بنامیم. با تاکید باورنکردنی بر کیفیت، دقت و تعهد در زمان تحویل، یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت مجموعه تولیدی تی سبز، وجود ایشان و سیاست های خاص تولیدی و مدیریتی شان است. همچنین آموزش نیروهای تولیدی متعهد و متخصص هم یکی دیگر از عوامل مهم در ساخت جعبه است.

ساخت جعبه بدون ارائه خدمات به مشتری ممکن نیست. ارائه سطح بالایی از خدمات به مشتری برای کلیه مشتریان عزیز مجموعه تی سبز یکی از اصول پایه ای این مجموعه تولیدی است. با مطالعه فراوان و همچنین الگوبرداری از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات به مشتری، توانسته ایم رضایت بالایی را در جامعه مشتریان مان ایجاد کنیم. یکی از اصول کار با مشتری شفافیت و سرعت در پاسخگویی است. ما در تی سبز معتقدیم که همواره مشتریان باید جواب های صریح، واضح و به موقع بگیرند و همچنین همیشه سعی در این داشته ایم که کلیه قیمت ها و فاکتورهای صادر شده، در بهترین شرایط رقابتی با سایر تولیدی های موجود در بازار قرار داشته باشند. یکی از دلایل محبوبت خدمات ساخت جعبه در تی سبز بین مشتریان، دریافت خدمات خوب قبل و پس از فرآیند فروش است.

در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر در صنعت ساخت جعبه، همواره سعی کرده ایم که در تمام ایام هفته و سال پاسخگو باشیم. مشتریان تی سبز در تمامی ساعات شبانه روز در حال ارتباط با بخش فروش هستند و ایام تعطیل یا ساعت های خاص، هیچ اخلالی در رویه ارتباط با مشتریان مان ایجاد نمی کند و اتفاقا همه مشتری ها را تشویق می کنیم که هر سوال و درخواستی که دارند در هر ساعت از شبانه روز مطرح نمایند. ساخت جعبه باید با ارائه حق انتخاب های فراوانی به مشتری همراه باشد. ما هیچ وقت به هیچ درخواست و سفارشی نه نمی گوییم. برای این که اعتقاد داریم نه تنها یکی از پیشروهای صنعت تولید هارد باکس هستیم، بلکه خود را نسبت به اعتمادی که مشتری به مجموعه خدمات ما دارد متعهد می دانیم و هر نوع سفارشی از سمت مشتری را پیگیری می کنیم.

ساخت جعبه

 

درباره تی سبز

گروه طراحی و تولیدی سبز - تی سبز - بزرگ ترین و معتبرترین سازنده انواع جعبه سخت و هارد باکس های صادراتی و با کیفیت در ایران است. ساخت جعبه، تخصص تی سبز است و با به کارگیری ماشین آلات مختلف و همچنین دانش روز دنیا، توانسته ایم جز بهترین سازندگان هارد باکس و جعبه سخت در خاورمیانه و جهان باشیم. تولید جعبه سخت در تی سبز تحت نظارت دقیق و ریزترین فیلترهای کیفیتی صورت می گیرد و به کارگیری اصول مدیریت کیفیت، باعث ساخت محصولاتی با استانداردهای بالای جهانی شده است.

 

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

...

ساخت جعبه

سایر اخبار و مقالات مرتبط:

آیا پلاک فلزی زنگ می زند؟

آیا تولید بج سینه به صورت پلاک آلومینیومی هم امکان پذیر است؟

تولید پلاک سینه و بج سینه

برش فوم و برش ابر برای داخل جعبه

تولید پلاک آلومینیومی

جعبه های مناسب به عنوان جعبه هدیه و جعبه کادو

تحویل 413 عدد پلاک آلومینیومی به شرکت دی کی تی

جعبه ادکلن جدید

تولید جعبه عطر

تولید جعبه سکه

تولید جعبه صادراتی

تولید ساک دستی و ساک خرید در مجموعه تی سبز

ارسال پک نمونه جعبه های تی سبز به مشتریان

راهنمای کامل سفارش ساخت جعبه در تی سبز

کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه