تولید جعبه

تولید جعبه به یکی از مهم ترین اصول مدیریت محصول و مدیریت فروش تبدیل شده است. داشتن جعبه و بسته بندی مناسب برای خدمات یا محصولات خود یکی از مهم ترین ارکان هر کسب و کار محسوب می شود. اهمیت این موضوع تا جایی پیش رفته که بسیاری از متخصصان امر فروش و بازاریابی، فروش موفق یک محصول یا خدمات را مشروط به داشتن بهترین و چشم گیر ترین نوع جعبه و بسته بندی می دانند. یک محصول خوب یک جعبه خوب نیاز دارد. اهمیت داشتن جعبه ای شکیل و مناسب برای هر محصول یا خدمات تا جایی پیش رفته که می بینیم دیگر محصولات نه چندان باکیفیت را هم در جعبه هایی فوق العاده باکیفیت و چشم گیر قرار می دهند چرا که برای همه مشخص است که اولین نقطه تماس مشتری با محصول، جعبه آن محصول است. پس طبیعتا سرمایه گزاری بیشتر روی جعبه آن، شانس فروش محصول را در بازار بیشتر می کند و مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند. دقیقا مثل یک گل زیبا؛ شما در یک گل فروشی به سمت زیباترین گل نمی روید؟ به سمت خوش رنگ ترین یا شاید خوش بو ترین گل نمی روید؟ پس این در ذات ما انسان هاست که از هر آنچه که به نوعی مفهوم کیفیت و زیبایی را در خود جای داده باشد استقبال کنیم و مورد تحسین قرار دهیم.

 

تولید جعبه

 

همچنین، با توجه به بازار رو به رشد کشور عزیزمان ایران و وابستگی هر چه بیشتر انواع صنایع و کسب و کارها بر ساخت جعبه و بسته بندی، نیاز به انواع هر چه بیشتر جعبه بیش از پیش به چشم می خورد. با در نظر گرفتن نوسانات شدید قیمت ارز و هر چه سخت تر شدن شرایط واردات انواع کالا به کشور به دلیل وضع قوانین سختگیرانه گمرکی در راستای حمایت از تولید داخلی، تولید جعبه در ایران تبدیل به یک صنعت مستقل شده که با رشد زیرساخت های این صنعت و بالابردن کیفیت محصولات وابسته، نیاز کسب و کارهای داخلی به واردات و دردسرهایش، می تواند روز به روز کمتر شود. این در حالی است که در سال های اخیر شاهد واردات کوچک ترین و غیرضروری ترین محصولات از کشورهای خارجی بخصوص چین بوده ایم. گران تر شدن ارز هیچ گاه خبر خوبی نبوده اما از آنجا که در هر سختی فرصتی نیز نهفته است، تولید کنندگان داخلی می توانند بهترین بهره برداری را از بازار بی ثبات محصولات وارداتی داشته باشند. با گران تر شدن خدمات و محصولات وارداتی به کشور، اگر تولیدکنندگان بتوانند با حرکات سنجیده و سرمایه گزاری های جهت دار، زیرساخت های تولیدی خود را گسترش دهند، می توانند بخشی از سهم بازار را از آن خود کنند. در این بین، تی سبز، به عنوان یک تولیدکننده معتبر جعبه و هارد باکس، با محصولاتی باکیفیت و استانداردهای بالای خدمات به مشتری، قدمی بزرگ در رشد و گسترش زیرساخت های تولیدی کشور در صنعت تولید جعبه برداشته است.

تولید جعبه

تولید جعبه یک کار فنی است. بخصوص اگر تولیدکننده بخواهد انواع معیارها از جمله کیفیت مواد اولیه، به کارگیری نیروهای ماهر و آموزش دیده، گسترش زیرساخت های تولیدی، رعایت اصول مشتری مداری، تحویل به موقع، حفظ کیفیت و صدها مورد دیگر را به صورتی آگاهانه و مستمر رعایت کند. همچنین با وجود درخواست روز افزون بازار نسبت به تولید مدل ها و اندازه های متنوع در رنگ ها و طرح های مختلف با حفظ اصول کنترل کیفیت و همچنین زمان بندی دقیق، تولید جعبه از اهمیتی دوچندان برخوردار می شود. گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – نهایت تلاش خود را برای تولید انواع جعبه های باکیفیت و هارد باکس به کار بسته است. تولید هارد باکس کار آسانی نیست بخصوص که اگر صحبت از تیراژهای چندین هزارتایی باشد. همانطور که می دانید این روزها هارد باکس از محبوبیت خاصی در بین کسب و کارها برخوردار است. ایجاد یک چرخه ی کاری مفید و کارآمد برای پاسخگویی به حجم زیادی از درخواست ها از طرف کسب و کارهای مختلف برای داشتن جعبه هایی با خواص و برند خاص خودشان، کار آسانی نیست. خوشبختانه، سطح بالای رضایت مندی مشتریان تی سبز حاکی از موفقیت این مجموعه تولیدی – صنعتی در تولید جعبه های باکیفیت و مقرون به صرفه است.

تولید جعبه بخصوص جعبه هارد باکس ظرافیت های بالایی دارد. یکی از مهم ترین این موارد به کارگیری مواد اولیه مرغوب و باکیفیت است چرا که بر کیفیت نهایی محصولات تولیدی اثر مستقیم می گذارد. به کارگیری نیروهای کاری آموزش دیده و کارآمد یکی دیگر از عومل مهم در تولید یک جعبه باکیفیت است. با در نظر گرفتن حجم بالای سرمایه گزاری صورت گرفته در توسعه زیرساخت ها و ماشین آلات صنعتی در کارخانه تی سبز، کیفیت جعبه های تولید شده توسط این گروه تولیدی نسبت به سایر تولیدکنندگان ایرانی چندین درجه بهتر است. به جرات می گوییم که جعبه های تی سبز با بهترین تولیدات خارجی قابل رقابت هستند. همچنین با به کارگیری اصول مشتری مداری حقیقی، تمامی مشتریان تی سبز در همان اولین برخورد با یک فضای مثبت همکاری روبرو می شوند که این نکته یکی از اساسی ترین اصول هر کسب و کاری است. جعبه سازی یک صنعت پویا و رو به رشد است که تی سبز با همت تمام سعی در توسعه هر چه بیشتر استانداردهای این صنعت در ایران دارد. تی سبز یک تولیدکننده جعبه با اعتبار ملی است. مشتریان تی سبز از تمامی استان ها و شهرهای کشور در حال همکاری با این مجموعه تولیدی هستند.

تولید جعبه

گروه طراحی و تولیدی سبزتی سبز – به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکننده انواع جعبه و بسته بندی توانسته با تولید جعبه های باکیفیت و انواع بسته بندی برای صنایع مختلف، اعتباری که شایسته آن است را در بین تمامی اصناف به دست آورد. افتخار می کنیم که برای تولید جعبه مورد نظرتان بتوانیم در خدمت شما باشیم و نیاز کشور به واردات در این عرصه را روز به روز کاهش دهیم. هدف ما رشد پایدار و توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی است که با حمایت همه شما همراهان گرامی تی سبز این امر دور از دسترس نیست. با پتانسیل های بالای تولیدی موجود در تی سبز می توانیم نیاز شما به هر نوع جعبه را برطرف کنیم. ساخت جعبه تخصص ماست و در راستای جلب حداکثری رضایت شما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

تولید جعبه

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه

...

تولید جعبه - ساخت جعبه - جعبه سازی - box making

...

تولید جعبه

مطالب مرتبط:

مدل های جعبه کراوات

مدل های جعبه کمربند

تولید جعبه کمربند

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

بسته بندی

چرا نظم دادن به محیط کار مهم است؟

فواید استفاده از جعبه های نظم دهنده

ده دلیل استفاده از جعبه نظم دهنده برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه

تولید هارد باکس

تولید جعبه کراوات

جعبه چای و دمنوش

جعبه کراوات جدید

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

روکش ها و گالینگورهای تی سبز

تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات در 23 رنگ مختلف