تولید جعبه شیرینی

تولید جعبه شیرینی برای صنف شیرینی فروشان یکی از ملزومات اساسی کسب و کارشان محسوب می شود. فروش شیرینی بدون جعبه شیرینی اولا نا ممکن و بعد خنده دار است. فروش شیرینی تنها در جعبه شیرینی ممکن است. مثل سایر اصناف وابسته به جعبه و بسته بندی، شیرینی فروشی یکی از مشاغل بی نهایت وابسته به انواع جعبه و بسته بندی است. تولید جعبه شیرینی در مدل ها، طرح ها، ابعاد و کیفیت های مختلفی صورت می پذیرد و هر تولید کننده محصولاتی با کیفیت های گوناگون را ارائه می دهد. جعبه شیرینی در بازار ایران چند مدل شناخته شده دارد که از نظر عرفی و مردم کاملا پذیرفته شده است و شیرینی فروشان هم عموما از همین مدل ها استفاده می کنند. تولید جعبه شیرینی در مدل های بسیار محدودی صورت می گیرد و نهایت خلاقیت به کار رفته در این نوع بسته بندی استفاده از رنگ ها یا طلاکوب های خاص و جذاب برای بیشتر کردن هر چه بیشتر جلوه جعبه شیرینی است.

بعضی از جعبه شیرینی ها طلاکوب های خیلی بزرگ و خاص دارند که روی پس زمینه قرمز درب جعبه شیرینی جلوه خاصی به بسته بندی می بخشند. برخی دیگر از جعبه شیرینی ها طراحی خاصی ندارند و فروشنده آن شیرینی اهمیت خاصی برای نوع بسته بندی قائل نیست. البته میزان کشش مشتری به کیفیت شیرینی ها و تولیدات یک قنادی است که انگیزه فروشنده برای سفارش جعبه های جذاب و گران تر را تعیین می کند پس طبیعی است یک شیرینی فروش اول باید به فکر کیفیت مهم ترین تولیدات خود یعنی انواع شیرینی باشد که بتواند پس از جذب مشتری، جعبه هایی جذاب تر و گران تر را سفارش دهد.

البته همه مردم طرفدار شیرینی های معمولی نیستند و مثل هر بازار دیگری بازار شیرینی پزی هم شاهد تغییرات و تحولات خاص خود بوده است. ذائقه مشتریان این بازار هم دائما رو به تغییر است و خواستار مزه ها و مدل های جدید ارائه شیرینی است. از همین رو، با وجود تنوع بیشماری از انواع شیرینی در بازار ایران، به تازگی می بینیم که شیرینی هایی با طعم و سبک طبخ متفاوتی وارد بازار شده اند که همین امر سبب شده ذائقه مشتریان نیز تغییر کند. حتی می بینیم که شیرینی هایی با طرح های فوق العاده پیچیده و سخت برای مجالس یا مهمانی های لوکس با قیمت های بالا به فروش می رسند که این نوع شیرینی ها از نظر بسته بندی نمی توانند شبیه شیرینی های معمولی باشند.

استفاده از هارد باکس به عنوان جعبه شیرینی یکی از استفاده های جدید انواع هارد باکس و جعبه سخت است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. شیرینی فروش ها هم به این نتیجه رسیده اند که استفاده از هارد باکس به عنوان جعبه شیرینی می تواند علاوه بر خواص تبلیغاتی بالا، سطح کار را نزد جامعه مشتریان شان بالا ببرد و به آن ها نشان دهد که کیفیت شیرینی های این فروشگاه مانند کیفیت جعبه های شیرنی اش بالاست.

ساخت جعبه شیرینی به عنوان یک صنعت تک بعدی و تک مدل نمی تواند ادامه پیدا کند. تولید جعبه شیرینی با استفاده از تکنیک های خاص ساخت جعبه سخت یک اتفاق خوب و جدید در این بازار پویا و پر رونق است. طیف جدید مشتریان جعبه های سخت تی سبز، شیرینی فروش ها و فعالان این عرصه هستند. تولید جعبه شیرینی برای صنف شیرینی فروشان یک افتخار جدید است که نصیب گروه طراحی و تولیدی سبز شده است.

ساخت جعبه شیرینی با استفاده از تکنیک های جعبه سازی به روش هارد باکس تونسته نظر بسیاری از فعالان این عرصه را جلب کند چرا که محصول نهایی به شکیل ترین و شیک ترین حالت ممکن به دست مشتری می رسد. به تازگی شیرینی های خاص را در جعبه سخت قرار می دهند که جلوه جالبی به این صنعت بخشیده است. هیچ کس قبل از این به شیرینی به شکل یک هدیه و کادو نگاه نمی کرد اما استفاده از هارد باکس به عنوان جعبه شیرینی باعث شده که دکور و نحوه ارائه شیرینی تغییر کند و نیاز جدید در بین مشتریان بازار هدف ایجاد شود. نیاز مشتریان شیرینی های خاص جعبه های خاص است که این توقع به حق جامعه مشتریان تنها از طریق استفاده از جعبه های سخت تی سبز به عنوان جعبه شیرینی امکان پذیر است.

تولید جعبه شیرینی در تی سبز با استفاده از تکنیک های خاص تولید هارد باکس صورت می گیرد. البته لازم به ذکر است که تولید جعبه شیرینی به روش جعبه سخت اختلاف هزینه زیادی با روش های معمول تولید جعبه شیرینی دارد. همچنین بر خلاف جعبه شیرینی های مقوایی معمولی، جعبه شیرینی های سبک هارد باکس را می توان در تیراژهای محدود حتی تا حد 150 عدد هم تولید کرد. شما همچنین می توانید رنگ روکش جعبه شیرینی خاص را انتخاب کنید و با توجه به مدل های بی نهایت متنوع انواع روکش (گالینگور) در تی سبز، شما هیچ محدودیتی در جذاب تر و چشم گیرتر کردن جعبه شیرینی مورد نظرتان نخواهید داشت.

 

جعبه شیرینی - تولید جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی - confectionery box

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی - confectionery box

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی

...

تولید جعبه شیرینی - جعبه شیرینی - ساخت جعبه شیرینی - confectionery box

...

سایر اخبار و مقالات:

ساخت جعبه

تولید جعبه و ساخت جعبه

جعبه سازی

نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه جدید - جعبه سخت یاسی رنگ با درب بلند

تولید جعبه طلا و جواهر با مدل جدید

تحویل جعبه کراوات به هیواد

تولید هارد باکس با کیفیت

تولید جعبه سخت مدل جدید کد TI.228.123.55.D50

تولید جعبه مژه مصنوعی

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه کیف پول و جعبه کیف کتی

جعبه عطر و ادکلن مدل جدید

تولید جعبه با روکش چاپی مخصوص شما