تولید ساک دستی و ساک خرید در مجموعه تی سبز

مدتی بود که با حجم زیادی از درخواست برای تولید ساک خرید و تولید ساک دستی رو به رو بودیم که به دلیل محدود بودن زیرساخت های تولیدی مان امکان ارائه چنین خدماتی را به مشتریان خوب تی سبز نداشتیم. پس از مدتی به همیت مدیر تولید مجموعه تی سبز و با ورود ماشین آلات مربوطه به کارخانه، امکان ارائه ساک دستی نیز محیا شد و از این پس مشتریان عزیز تی سبز می توانند ساک دستی گلاسه با کیفیت در هر تعداد که مد نظر داشته باشند را از مجموعه تی سبز تهیه کنند. البته به غیر از ارائه خدمات ساخت ساک خرید، ما امکانی را نیز فراهم کرده ایم که مشتریان بتوانند در تعداد محدود، حتی در تعداد 25 عدد، نسبت به تهیه ساک دستی اقدام نمایند.

به این منظور ما دو سایز پرکاربرد و پر فروش بازار را در نظر گرفتیم و اقدام به تولید این دو ابعاد کردیم. این دو ابعاد که به ساک دستی سایز A4 و ساک خرید سایز A5 معروف هستند از جمله پرکاربردترین ابعاد ساک خرید گلاسه در بازار هستند. برای این مدل شاپینگ بگ امکان چاپ رنگی وجود ندارد چرا که این ساک ها به صورت پیش ساخته ارائه می شوند. برای درج لوگوی مد نظر شما روی بگ خرید می توانید از طلاکوب استفاده کنید که هم راحت است و هم مقرون به صرفه. ساک دستی که با عنوان پاکت دستی یا پاکت هدیه نیز شناخته می شود، مصارف بسیار زیادی دارد اما به دلیل ارائه این خدمات در صورت سفارش بالای 500 عدد در بازار، عده زیادی قادر به استفاده از ساک خرید نیستند و آن را مقرون به صرفه نمی دانند که البته حق دارند.

با امکانی که تی سبز برای ساخت ساک دستی در تعداد محدود ایجاد کرده، شما می توانید ساک خرید خود را در تعداد محدود نیز سفارش دهید و حتی برند مورد نظر خود را نیز روی بگ خرید داشته باشید. تولید شاپینگ بگ در تعداد محدود یک مزیت بزرگ برای همه کسب و کارها محسوب می شود. ساک دستی تی سبز با قیمت مقرون به صرفه و ظاهری جذاب، می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. مقوای این ساک دستی از نوع گلاسه 250 گرم است که به منظور زیباتر شدن و همچنین دوام بیشتر با روکش سلفون براق پوشیده شده است که جلوه فوق العاده خاصی به این ساک خرید داده است و علاوه بر آن، باعث ضد آب شدن، استحکام و دوام بیشتر این محصول شده است. همچنین به منظور زیبایی بیشتر، از طناب طلایی با کیفیت به عنوان بند در این ساک خرید استفاده کرده ایم که با استقبال خوبی از طرف مشتریان مان روبرو شده است.

برای اطلاع از قیمت محصولات نیز می توانید با شماره 09127958865 در پیام رسان های تلگرام یا واتس اپ در تماس باشید.

همچنین با کلیک روی آیکان محصولات مرتبط در پایان همین صفحه، می توانید به صفحه این محصولات نیز دسترسی داشته باشید.

 

تولید ساک دستی - ساک دستی - ساک دستی گلاسه - ساخت ساک دستی

ساک دستی - تولید ساک دستی - ساخت ساک دستی

سایر اخبار و مطالب مفید:

تولید جعبه صادراتی

تولید جعبه سکه

تولید جعبه عطر

ساخت جعبه

جعبه ادکلن جدید

ارسال پک نمونه جعبه های تی سبز به مشتریان

راهنمای کامل سفارش ساخت جعبه در تی سبز

تولید جعبه مقوایی

تولید جعبه شکلات

ساخت جعبه شکلات های با کیفیت

امکان تولید جعبه با روکش های رنگی با چاپ دیجیتالی

روکش های جدید جعبه در تی سبز - هرموسا - ساخت اسپانیا