تولید جعبه عطر

تولید جعبه عطر از آن دسته خدماتی است که فقط باید توسط تولید کننده حرفه ای انجام شود. از آنجایی که عطر یک کالای لوکس و در عین حال محبوب محسوب می شود، جعبه عطر هم باید از استاندارد های کیفی لازم برای بالا بردن سطح فروش برخوردار باشد. امروزه شاهد هستیم که کمپانی های عطر سازی به جز تلاش برای خلق رایحه های خاص و به یاد ماندنی و در کنار ارائه عطر در شیشه های چشم گیر و خلاقانه، محصولات شان را در جعبه های زیبا و با کیفیت هم ارائه می دهند تا چرخه ارائه خدمات خود را کامل کرده باشند و یک تجربه خرید به یاد ماندنی را برای مشتریان خود ایجاد کنند. ساخت جعبه عطر باید با رعایت استانداردهای به خصوصی صورت پذیرد و رعایت این استاندارد ها و ظرایف در کیفیت نهایی جعبه تاثیر بسزایی دارند. استفاده از مواد اولیه مرغوب، روکش های مرغوب، روش های چاپ با کیفیت، نیروهای آموزش دیده، ماشین آلات پیشرفته و از همه مهم تر تعهد، تنها بخشی از مواردی است که در ساخت جعبه عطر باید رعایت شوند.

جعبه عطر در مدل های و طرح های مختلفی تولید می شود و در تولید جعبه عطر از انواع مواد اولیه استفاده می شود. بعضی جعبه عطر ها با مقوای سبک مانند مقوای 300 الی 400 گرمی تولید می شوند و برای تولید این جعبه ها از چاپ استفاده می شوند. این مدل جعبه ها ارزان تر از هر روش دیگری تمام می شوند اما باید در تیراژهای بالای 1000 عدد سفارش داده شوند. در ضمن این مدل جعبه ها، جزء جعبه های معمولی محسوب می شوند و از آنجایی که تولید کننده گان عطر عموما به دنبال یک تست اولیه از محصول خود هستند و سری های اول عطر خود را در تعداد محدود تولید می کنند، این روش خیلی پاسخگوی نیاز آن ها نیست.

بعضی شرکت ها هم برای ارائه عطر خود از جعبه های چوبی استفاده می کنند. این جعبه ها به صورت برش لیزری ساخته می شوند اما قیمت تمام شده ی این مدل جعبه ها بالاست و تنها شرکت های معتبر و سرمایه دار بین المللی از این سبک جعبه استفاده می کنند. در این بین بعضی شرکت ها هم اقدام به تولید جعبه عطر تمامی چوبی و حتی با استفاده از چوب های خاص می کنند که این مدل ارائه تنها برای عطرهای بسیار گران، خاص، لوکس و کمیاب است که حتی به صورت عمومی به بازار عرضه نمی شوند.

در بین تمامی روش هایی که توضیح داده شد، جعبه سخت یا همان هارد باکس محبوب ترین مدل جعبه عطر در ایران و جهان است. ساخت جعبه عطر به روش هارد باکس ویژگی هایی دارد که هیچ روش دیگری ندارد. مهم ترین و بهترین ویژگی تولید هارد باکس به عنوان جعبه عطر این است که در این روش نیاز به سفارش گذاری جعبه در تعداد بالا نیست و هارد باکس را می توان حتی در تعداد 50 عدد هم تولید کرد. از طرفی، این امکان باعث می شود که میزان سرمایه گذاری اولیه تولید کننده عطر برای جعبه محصولات، محدود و مقرون به صرفه باشد. درست است که جعبه سخت از جعبه چاپی گران تر تمام می شوند اما استحکام بیشتر، محافظت بهتر از محصول، ارائه مدل های متنوع تر و همچنین لوکس بودن از ویژگی های انکارناپذیرد هارد باکس به عنوان جعبه عطر است که باعث افزایش فروش محصول شما می شود.

تولید جعبه عطر باید با رعایت ظرافت های فنی و تولیدی خاصی صورت پذیرد و تی سبز به عنوان یکی از بهترین تولید کننده گان جعبه عطر در ایران افتخار دارد تا خدمات خود را به همه هم میهنان عزیز ارائه دهد. جعبه عطر برای عطر یک موضوع حیاتی محسوب می شود و فروش عطر بدون جعبه عطر غیر قابل تصور است. از همین رو، تی سبز به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده انواع هارد باکس و جعبه سخت در ایران، با ارائه جعبه سخت های با کیفیت و خاص با مدل های متنوع، توانسته نظر بسیاری از فعالان اقتصادی ایران را به خود جلب کند.

اگر برای جعبه عطر خود هنور تصمیم نگرفته اید، تی سبز یک انتخاب مطمئن است و ما اطمینان داریم که می توانیم به یک شریک تجاری بلند مدت برای شما تبدیل شویم. ساخت جعبه عطر مورد نظر خود را به تی سبز بسپارید. جعبه عطر و ادکلن، فقط با تی سبز. در ادامه می توانید بخشی از تصاویر جعبه عطر های ساخته شده در تی سبز را ملاحظه کنید.

جعبه عطر - تولید جعبه عطر - ساخت جعبه عطر

جعبه عطر - تولید جعبه عطر - ساخت جعبه عطر

...

جعبه عطر - تولید جعبه عطر - ساخت جعبه عطر

...

ساخت جعبه عطر - تولید جعبه عطر - جعبه عطر

...

تولید جعبه عطر - ساخت جعبه عطر - جعبه عطر

...

ساخت جعبه عطر - جعبه عطر - تولید جعبه عطر

...

تولید جعبه عطر - جعبه عطر - ساخت جعبه عطر

سایر اخبار و مطلب مفید:

جعبه ادکلن جدید

ارسال جعبه عطر به اهواز

تولید پلاک سینه و بج سینه

برش فوم و برش ابر برای داخل جعبه

ساخت جعبه

آنودایز آلومینیوم

آیا پلاک فلزی زنگ می زند؟

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

نمایندگی فروش محصولات تی سبز

تولید جعبه سکه

تولید جعبه صادراتی

تولید ساک دستی و ساک خرید در مجموعه تی سبز

ارسال پک نمونه جعبه های تی سبز به مشتریان

راهنمای کامل سفارش ساخت جعبه در تی سبز

کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه

تولید جعبه مقوایی

تولید جعبه شکلات