آنودایز آلومینیوم

آنودایز کردن آلومینیوم بهترین راه برای حفظ آن در برابر زنگ زدگی است. آلومینیوم آنودایز تقریبا در برابر رطوبت، نفوذ ناپذیر است. در این روش، در شرایط کنترل شده نوعی اکسید و زنگ زدگی سخت روی ورق آلومینیوم ایجاد می کنند که حدود 5 میکرون ضخامت دارد و همین 5 میکرون تقریبا 1000 برابر ضخامت زنگی زدگی فلز آلومینیوم در شرایط طبیعتی است، که با جنس سخت و ضخامت بالایی که دارد، ورق آلومینیوم را در برابر هر نوع رطوبت حفظ می کند. آنودایز کردن آلومینیوم یک روش الکتروشیمیایی است و در واقع ضامن حفظ و دوام آلومینیوم است. ورق آلومینیوم استفاده شده در تولید پلاک آلومینیومی تی سبز نیز از نوع آلومینیوم آنودایز است که علاوه بر زیبایی، دوام بسیار بالایی نیز دارد.

هر فلزی به صورت طبیعی اکسید می شود که این لایه اکسیدی از فلز در برابر آسیب های بیشتر محافظت می کند. در روش آنودایز کردن آلومینیوم، یک لایه اکسیدی یا هیدروکسیدی تحت عملیاتی به نام ایجاد پوشش های تبدیلی یا اکسیدی روی فلز ایجاد می شود که باعث مقاومت و دوام بسیار زیاد آلومینیوم می شود. همچنین آنودایز کردن آلومینیوم علاوه بر افزایش طول عمر و مقاومت این محصول، باعث زیبایی هر چه بیشتر سطح آلومینیوم هم می شود. لایه اکسیدی ایجاد شده روی ورق آنودایز آلومینیوم، ظاهر زیبا و شکیلی دارد به طوری که از ورق آلومینوم در همان حالت می توان به عنوان محصول نهایی قابل استفاده در هر فضایی استفاده کرد. پلاک آلومینیومی تولید شده در تی سبز هم، از جنس آنودایز آلومینیوم است و از همین ویژگی های ظاهری برخوردار است.

در تولید پلاک فلزی در تی سبز ما تمامی فاکتورهای مدیریت کیفیت را مد نظر قرار داده ایم و محصول نهایی می بایست از هر نظر بی عیب و نقص باشد. با فیلترهای ریز کیفیتی که برای انواع پلاک فلزی یا پلاک آلومینیومی تی سبز قرار داده ایم، اطمینان داریم که محصول ارسال شده از هر نظر دارای ویژگی های کیفیتی و تولیدی برجسته ایست. همچنین استفاده از تکنیک چاپ روی فلزات با استفاده از ورق آلومینیوم جلوه فوق العاده زیبایی به پلاک مد نظر شما می دهد. به هر حال، پلاک مد نظر شما در هر مدل و طرح و رنگی که باشد، با استفاده از اصول بی نظیر تولید در تی سبز، با بالاترین سطح کیفی قابل تولید است.

 

آنودایز کردن آلومینیوم - آنودایز آلومینیوم

...

آنودایز کردن آلومینیوم - آنودایز آلومینیوم

...

آنودایز کردن آلومینیوم - آنودایز آلومینیوم

...

آنودایز کردن آلومینیوم - آنودایز آلومینیوم

...

آنودایز کردن آلومینیوم - آنودایز آلومینیوم

...

آنودایز کردن آلومینیوم - آنودایز آلومینیوم

سایر اخبار و مقالات مرتبط:

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات

تحویل 413 عدد پلاک آلومینیومی به شرکت دی کی تی

تولید پلاک فلزی

تولید پلاک آلومینیومی

آیا پلاک فلزی زنگ می زند؟

آیا تولید بج سینه به صورت پلاک آلومینیومی هم امکان پذیر است؟

ساخت جعبه

جعبه ادکلن جدید

تولید جعبه عطر

ارسال پک نمونه جعبه های تی سبز به مشتریان