تولید جعبه مقوایی

تولید جعبه مقوایی برای کسب و کارهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و ساخت جعبه مقوایی به یکی از صنایع بسیار مهم در ایران تبدیل شده است. جعبه مقوایی انواع مختلفی دارد که اصطلاحا به همه آن ها جعبه مقوایی خطاب می شود اما این جعبه ها می توانند از نظر مواد اولیه و کاربرد، تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند. یک مدل جعبه مقوایی وجود دارد که برای مصارف عمومی مانند جعبه محصولات سبک، جعبه دارو، انواع چایی، محصولات آرایشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این مدل جعبه از مقوای سبک از وزن 280 الی 400 گرم استفاده می شود. برای تولید جعبه مقوایی با این نوع مقوا باید اقدام به سفارش گذاری حداقل 500 عدد جعبه کنید. همچنین، امکان چاپ مستقیم هم بر روی مواد اولیه این مدل جعبه مقوایی امکان پذیر است. برای تولید جعبه مقوایی با این سبک، نیاز به ساخت تیغ دایکات و مراحل مختلف تولیدی است. این مدل جعبه ارزان تر از جعبه سخت تمام می شود اما میزان سفارش اولیه آن باید بالا باشد. همچنین این جعبه مقوایی برای کالاهای ارزان، مصرفی و سبک استفاده می شود. همچنین از جعبه مقوایی با مقوای سبک، به عنوان جعبه عطر و ادکلن نیز استفاده می شود.

اما مدل دیگری از جعبه مقوایی هم وجود دارد که با کیفیت تر، محکم تر و خاص تر از جعبه مقوایی سبک است که جعبه سخت یا هارد باکس نامیده می شود. خاصیت جعبه سخت این است که برای تولید آن انعطاف پذیری بیشتری برای سفارش دهنده جعبه وجود دارد. جعبه سخت یا همان هارد باکس را می توان در تعداد محدود هم تولید کرد. البته تی سبز کمترین تیراژ قابل تولید برای هارد باکس یعنی 50 عدد را هم در وب سایت خود ارائه می دهد اما در بازار شرایط و امکانات تولید، این اجازه را به تولید کننده نمی دهد. همچنین برای هارد باکس می توان از روکش چاپی و یا گالینگوری استفاده کرد. با درج لوگو روی این مدل جعبه مقوایی هم می توان از طلاکوب استفاده کرد. همچنین ساخت جعبه مقوایی در این روش نسبت به جعبه مقوایی نازک، کمی گرانتر تمام می شود اما از آنجایی که مثل روال تولید جعبه مقوایی سبک، نیاز به سفارش در تیراژهای بالا نیست، شما نیاز به سرمایه گذاری بسیار کمتری برای تولید هارد باکس مد نظر خود دارید. از این مدل جعبه مقوایی می توانید برای انواع محصولات استفاده کنید.

جعبه مقوایی در هر مدل یا نوعی که باشد، باید با کیفیت و چشمگیر باشد. ساخت جعبه مقوایی باید با در نظر گرفتن نوع استفاده آن انجام شود، در غیر این صورت، یک بسته بندی نامناسب و اشتباه می تواند علاوه بر آسیب به محصول و همچنین پایین آوردن سطح فروش، باعث ضرر مالی شود. به همین دلیل مشاوره قبل از سفارش ساخت جعبه مقوایی مد نظرتان از اهیمیت بالایی برخوردار است. جعبه مقوایی سبک و همچنین جعبه مقوایی به صورت هارد باکس یا جعبه سخت هر دو در تی سبز تولید می شوند و شما می توانید با در نظر گرفتن خواص، نوع استفاده و همچنین بودجه ای که برای جعبه محصول تان در نظر گرفته اید، اقدام به سفارش جعبه با کیفیت نمایید.

تولید جعبه مقوایی یک صنعت فنی است و ساخت جعبه مقوایی با کیفیت نیاز به ماشین آلات صنعتی خاص و نیروهای آموزش دیده دارد که تی سبز با دارا بودن یکی از تخصصی ترین خط تولید های ساخت جعبه در ایران، قطعا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. تولید جعبه سخت و هارد باکس در تی سبز با رعایت انواع استانداردهای کیفیتی صورت می گیرد.جعبه سازی یک صنعت تخصصی است. تولید جعبه توسط یک تیم حرفه ای مانند تی سبز، قطعا در سطح کیفی ارائه محصول شما موثر است و ساخت جعبه مد نظر شما در تی سبز به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است. تولید جعبه هارد باکس در تی سبز به صورت مکانیزه صورت می گیرد. تولید هارد باکس با کیفیت باید با در نظر گرفتن استاندارد های خاصی باشد.

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

...

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

...

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

...

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

...

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

...

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

جعبه مقوایی - تولید جعبه مقوایی - ساخت جعبه مقوایی

سایر اخبار و مطالب مرتبط:

کاغذ متالایز و روکش متالایز برای تولید جعبه

ارسال پک نمونه جعبه های تی سبز به مشتریان

تولید ساک دستی و ساک خرید در مجموعه تی سبز

راهنمای کامل سفارش ساخت جعبه در تی سبز

تولید جعبه صادراتی

تولید جعبه سکه

تولید جعبه عطر

تولید جعبه شکلات

ساخت جعبه شکلات های با کیفیت

تقسیم کننده جعبه شکلات

امکان تولید جعبه با روکش های رنگی با چاپ دیجیتالی

تولید جعبه جاکلیدی و جعبه جاسوییچی

روکش های جدید جعبه در تی سبز - هرموسا - ساخت اسپانیا