تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

مدتی است که تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری تقاضای زیادی در بازار پیدا کرده و از آنجایی که تی سبز همواره در پاسخگویی به نیاز بازار پیشرو بوده، تولید این نوع جعبه ها را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم. تولید جعبه لوکس با جعبه های معمولی کمی متفاوت است. معمولا متقاضیان جعبه لاکچری این نوع جعبه ها را برای دادن هدایای گران قیمت به افراد مهم  و مدیران استفاده می کنند و از همین رو کیفیت تولید جعبه لوکس با سایر جعبه ها باید متفاوت باشد.

در ساخت جعبه لاکچری معمولا از پوشش مخمل برای داخل جعبه استفاده می شود و اگر کنجکاوید بدانید که محبوب ترین رنگ ها به عنوان پوشش مخملی داخل جعبه لوکس و جعبه لاکچری چه رنگ هایی هستند می توانیم به رنگ های مشکی، سرمه ای، زرشکی و یشمی اشاره کنیم. در میان این رنگ ها، مخمل مشکی بیشترین محبوبیت را برای استفاده در جعبه لوکس و لاکچری دارد و تجربه نشان داده بیشترین رنگ مخمل استفاده شده در جهان برای ساخت جعبه لاکچری و لوکس هم همین رنگ مشکی است.

جعبه لاکچری از استحکام ویژه ای نیز برخوردار است. در ساخت جعبه لوکس از مواد اولیه محکم تری استفاده می کنیم و در واقع یکی از تفاوت های عمده جعبه لوکس با یک هارد باکس معمولی همین محکم تر بودن جعبه است. در تولید جعبه لاکچری از مقوای ضخامت 2.3 میلی متر به بالا استفاده می شود و از همین رو این نوع جعبه دوام بیشتری نیز دارد.

یکی دیگر از نکات بسیار حیاتی و در واقع مهم ترین عامل در ساخت جعبه لاکچری، استفاده از روکش های گران قیمت و بعضا خارجی است. جعبه لاکچری از نظر ظاهری باید بسیار چشمگیر و جذاب باشد. جعبه لوکس و لاکچری بدون یک روکش خاص فقط یک اسم است و باید بدانید که در تولید جعبه لوکس و لاکچری، استفاده از روکش های خاص، براق یا دارای طراحی خاص یک الزام است. ساخت جعبه لاکچری و لوکس زمان بیشتری نیز می برد و معمولا زمان تحویل چنین سفارش هایی دیرتر از سفارش های تولید هارد باکس های معمولی است.

طراحی خاص در جعبه لوکس و جعبه لاکچری نکته بسیار پر اهمیتی است. درست است که استفاده از روکش های خاص به تنهایی جلوه جعبه را به کلی تغییر می دهند اما بر اساس درخواست مشتری، می توانیم خاص ترین مدل های جعبه را نیز به مرحله اجرا در بیاوریم. از آنجایی که مشتریان این نوع جعبه ها عموما با یک پیش زمینه فکری به تی سبز مراجعه می کنند و قبلا در اینترنت جستجوهای کافی را انجام داده اند، ما هم باید آمادگی تولید جعبه لوکس با هر طرحی را داشته باشیم. خوشبختانه دانش فنی بالای کارخانه تولیدی تی سبز، این مجموعه را قادر ساخته تا بتواند هر نوع سفارشی را با بهترین کیفیت به دست مشتریان برساند.

استفاده از یراق آلات خاص در تولید جعبه لاکچری یکی دیگر از مسائل مهم این نوع بسته بندی است. ساخت جعبه لاکچری با استفاده از یراق آلات خاص مانند انواع قفل ها، زنجیرها، روبان ها و فلزات تزیینی نیز مرسوم است. افزایش قیمت جعبه در صورت به کار بردن این نوع یراق آلات حتمی است اما از آنجایی که دریافت کنندگان این نوع جعبه ها برای مشتریان ما ارزش خاصی دارند، پرداخت مبلغ اضافه برای استفاده از انواع یراق آلات در ساخت جعبه لاکچری برای این گروه از مشتریان پذیرفته شده است.

تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری مورد نظر خود را به تی سبز بسپارید. با داشتن آلبومی متنوع از انواع روکش های با کیفیت و فوق العاده جذاب ایرانی و خارجی، مطمئنیم که محصول نهایی از حد تصورات شما فراتر خواهد رفت و شما را حتما راضی خواهد کرد.

 

جعبه لوکس - جعبه لاکچری - تولید جعبه لوکس - luxury box

...

تولید جعبه لوکس - تولید جعبه لاکچری - جعبه لوکس

...

تولید جعبه لوکس - تولید جعبه لاکچری - جعبه لاکچری

...

ساخت جعبه لوکس - ساخت جعبه لاکچری - جعبه لوکس

...

ساخت جعبه لوکس - ساخت جعبه لاکچری - جعبه لاکچری

...

جعبه لوکس - جعبه لاکچری - جعبه لوکس و لاکچری

...

تولید جعبه لوکس - تولید جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

تولید جعبه لوکس - تولید جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

ساخت جعبه لوکس - ساخت جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

ساخت جعبه لوکس - ساخت جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

ساخت جعبه لوکس - ساخت جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

ساخت جعبه لوکس - ساخت جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

جعبه لاکچری - جعبه لوکس -  تولید جعبه لاکچری - luxury box

...

تولید جعبه لوکس - تولید جعبه لاکچری - جعبه لوکس - جعبه لاکچری - luxury box

...

جعبه لوکس - جعبه لاکچری - تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

...

مطالب و اخبار مرتبط:

تولید جعبه با تکنیک ساخت مدرن

جعبه سازی و ساخت جعبه های با کیفیت

تولید جعبه کتاب

تولید جعبه طلا و جواهر

جعبه دکمه سردست

جعبه تقویم و جعبه سررسید

تولید هارد باکس و جعبه سخت

تولید جعبه هارد باکس

جعبه طلا

جعبه چای و دمنوش

تولید جعبه

جعبه آهنربایی

جعبه کیف پول

مدل های جعبه کمربند

تولید جعبه کمربند

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

جعبه عطر و ادکلن

جعبه گل

هارد باکس پاکتی - هم پاکت هم هارد باکس

جعبه شال و روسری

حمایت از محیط زیست

نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید ساک دستی و پاک خرید یا هارد باکس پاکتی؟ کدام یک؟

جعبه سازی

تولید جعبه و ساخت جعبه

استفاده از هارد باکس به عنوان جعبه شیرینی - شیرینی باباله

تحویل جعبه کراوات به هیواد