تولید ساک دستی و پاکت خرید یا هارد باکس پاکتی؟ کدام یک؟

تولید ساک دستی و پاکت خرید برای بسیاری از کسب و کارها جنبه ای حیاتی دارد. تولید پاکت خرید در سال های اخیر از اهمیت بیشتری نیز برخوردار شده و با گرایش هر چه بیشتر سلیقه جامعه مشتریان به سمت ساک خرید کاغذی، نیاز به این محصول در بازار بیشتر شده است. با گران تر شدن مواد اولیه ی این محصول یعنی کاغذ و مقوا تا مرز 150 درصد، قیمت تمام شده تولید ساک خرید دستی نیز تا حد قابل ملاحظه ای بالا رفت. پاکت خرید یک محصول اساسی برای حمل هر کالایی است بخصوص اگر آن کالا در نوعی بسته بندی مانند هارد باکس قرار داشته باشد. مثلا همه ما دیده ام که جعبه ساعت را حتما در ساک دستی می گذارند و هیچ گزینه ی دیگری برای حمل این نوع محصول وجود ندارد. هارد باکس و ساک خرید به یکدیگر وابستگی ذاتی دارند و یکی بدون دیگری ناقص است. بسیاری از فروشندگانی که کالای خود را در نوعی هارد باکس قرار می دهند، پس از فروش کالایشان آن را حتما در ساک خرید دستی قرار می دهند تا مشتری بتواند محصول خریداری شده را به راحتی حمل کند. البته همه ما این موضوع را به خوبی می دانیم که استفاده از پاکت خرید و ساک دستی در بین کسب و کارهای شیک تر و لوکس تر از کسب و کارهای عادی رواج دارد و پاکت خرید برای هر کسب و کاری استفاده ندارد. مثلا در بازار بزرگ تهران استفاده از کیسه معمولی پلاستیکی خیلی مرسوم تر از پاکت خرید و ساک دستی است چرا که جامعه مشتریان تقاضایی برای قرارگیری محصول در ساک خرید مقوایی ندارند و برایشان هم فرقی نمی کند که محصول خریداری شده را در چه چیزی حمل می کنند. اتفاقا به دلیل شلوغی و ازدحام زیاد بازار و مترو، استفاده از کیسه خیلی برای حمل هر نوع محصولی راحت تر است.

در این بین و با تقاضای روز افزون تولید پاکت خرید و هارد باکس در کنار یکدیگر، تی سبز با تولید محصولی پرکاربرد و جدید، تلاش می کند تا نیاز بخش بیشتری از بازار را پاسخگو باشد. هارد باکس پاکتی یک محصول جدید است که ترکیبی است از هارد باکس و پاکت خرید که با ادغام این دو محصول در یکدیگر، به کسبه و جامعه فعالان اقتصادی ایران کمک بسیار بزرگی کرده است. هارد باکس پاکتی که در دو مدل درب استاندارد و کشویی قابلیت تولید دارد توانسته نظر بسیاری از کسب و کارها را به خود جلب نماید. این مدل هارد باکس، نیاز به سفارش ساک خرید را از بین می برد و با یک بار سفارش، شما دو محصول را در کنار یکدیگر دریافت خواهید کرد. هارد باکس پاکتی جنبه کادویی و هدیه بسیار بالایی دارد و نسبت به پاکت خرید کاغذی از جلوه ی بیشتری نیز برخوردار است.

اما سوال مهم این است که با وجود این دو محصول، کدامیک برای کسب و کار شما مناسب تر است؟ در ادامه به مقایسه هارد باکس پاکتی و ساک خرید دستی می پردازیم:

قیمت تمام شده هارد باکس پاکتی از ساک خرید دستی بالاتر است؛ دلیل این افزایش قیمت، مواد اولیه گران تر و فرآیند تولید پیچیده تر هارد باکس پاکتی است. در عوض استحکام هارد باکس پاکتی نسبت به پاکت خرید بیشتر است و به راحتی آسیب نمی بیند. احتمال اینکه مشتری، یک هارد باکس پاکتی را دور بیندازد تقریبا صفر است اما ساک خرید دستی عموما پس از مدتی خراب شده و دور انداخته می شود. در صورتی که مشتری پس از سفارش پاکت خرید، قصد سفارش هارد باکس را نیز داشته باشد، هارد باکس پاکتی انتخاب مقرون به صرفه تری است چرا که دو مرحله تولید و دو محصول جداگانه با تبدیل شدن به یک محصول، با یک سفارش به مرحله تولید می رسند. همچنین هارد باکس پاکتی یک جعبه کادویی خیلی خوب هم هست و نیاز به خرید جعبه هدیه را نیز از بین می برد. از نظر ظاهری، جلوه هارد باکس پاکتی از ساک خرید بیشتر است و همچنین با داشتن جلوه بیشتر، نشان دهنده ارزش بالای محصولی است که در آن قرار دارد. از نظر تیراژ، حداقل تعداد قابل سفارش برای هارد باکس پاکتی 150 عدد است اما تولید پاکت خرید زیر 1000 عدد ممکن نیست و همین یک نکته تولید هارد باکس پاکتی را مقرون به صرفه تر می کند. هارد باکس پاکتی نیاز به فرآیند چاپ ندارد اما ساک دستی نیاز به چاپ و مراحل مرتبط با چاپ دارد.

هارد باکس پاکتی را می توان در بی نهایت رنگ، طرح و روکش طبق بودجه مورد نظر شما تولید کرد اما ساک دستی کاغذی از نظر طرح محدودیت های فراوانی دارد و به همین دلیل است که رنگ سفید و طلاکوب، ترکیب اصلی بیشتر پاکت های خرید است. رنگ سفید را از این نظر انتخاب می کنند که ساک دستی نیاز به چاپ نداشته باشد و طلاکوب هم باز به جای چاپ برند مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه اولیه هارد باکس پاکتی بالاتر است و به نسبت ساک دستی کاغذی گران تر تمام می شود. اگر قصد دارید که محصول خود را صرفا در پاکت خرید کاغذی ارائه دهید، هارد باکس پاکتی برای شما مناسب نیست اما اگر پس از سفارش ساک دستی خرید، قصد سفارش هارد باکس را هم دارید، تبدیل این دو مرحله تولیدی به یک محصول یعنی هارد باکس پاکتی، خیلی مقرون به صرفه و منطقی است. امکان استفاده از هارد باکس پاکتی با هر کاربرد دیگری وجود دارد اما ساک خرید دستی همیشه یک کاربرد دارد. هزینه تمام شده هارد باکس پاکتی از پاکت خرید کمتر است چرا که امکان سفارش هارد باکس پاکتی در تیراژهای پایین وجود دارد. برای کالاهایی که نیاز به ارسال به شهرهای دیگر را دارند، هارد باکس پاکتی انتخاب خیلی خوبی می تواند باشد چرا که از مقاومت بالایی برخوردار است و محصول داخل خود را نیز به خوبی حفظ می کند.

با گران شدن قیمت کاغذ، مقوا و چاپ، هارد باکس پاکتی تقریبا از نظر هزینه نهایی با ساک دستی خرید برابر می شود. هر دو محصول ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند اما اگر شما قصد سفارش ساک خرید کاغذی و هارد باکس با یکدیگر را دارید، حتما هارد باکس پاکتی را هم در نظر بگیرید.

برای دیدن تصاویر بیشتر از هارد باکس پاکتی تی سبز روی اینجا کلیک کنید.

ساک خرید - پاکت خرید - ساک خرید دستی - پاکت خرید دستی - هارد باکس پاکتی - ساک خرید کاغذی

...

ساک خرید - پاکت خرید - ساک خرید دستی - پاکت خرید دستی - هارد باکس پاکتی

...

اخبار و مقالات:

هارد باکس پاکتی - هم پاکت هم هارد باکس

جعبه تقویم و جعبه سررسید

جعبه دکمه سردست

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

تولید جعبه با تکنیک ساخت مدرن

جعبه سازی و ساخت جعبه های با کیفیت

تولید جعبه کتاب

نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه و ساخت جعبه

تحویل جعبه کراوات به هیواد