تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه برای بسیاری از فعالان صنعت گوشی تلفن همراه اهمیت فراوانی دارد. از آنجایی که تلفن همراه یکی از پرمصرف ترین کالاهای دنیای لوازم الکترونیک است، تولید جعبه موبایل هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طبیعتا ارزش خاصی پیدا می کند. تولید جعبه تلفن همراه برای بسیاری از وارد کنندگان تلفن همراه از آن جهت اهمیت دارد که قبلا این نوع جعبه ها در ایران تولید نمی شدند و تولید کنندگان یا وارد کنندگان این محصول می بایست جعبه یا بسته بندی مورد نظر خود را از سایر کشورها تهیه می کردند. با به وجود آمدن امکان تولید کارتن تلفن همراه در ایران، وارد کنندگان این محصول می توانند این سخت افزار الکترونیکی را بدون جعبه وارد کنند که طبیعتا وقتی کالایی (البته با در نظر گرفتن استانداردهای حمل و نقل و ایمنی)، بدون جعبه یا جعبه اصلی در کانتینر بارگیری شود، تعداد بیشتری از آن محصول را می توان حمل کرد و پس از پایان یافتن فرآیند حمل، بنا به ابعاد یا خواص محصول مورد نظر، اقدام به سفارش گذاری برای تولید جعبه موبایل شود.

 

حداقل تعداد قابل سفارش: 500 عدد از یک مدل

 

تک فروشی نداریم

 

جعبه تلفن همراه را می توانید در مدل های مختلفی سفارش دهید اما محض اطلاع تان، کارتن موبایل عموما درب بلندی دارد تا ضمن حفاظت بیشتر از محصول از طریق تقویت دیواره های جانبی جعبه، درب آن به هنگام حمل و نقل به راحتی باز نشود. همچنین یکی دیگر از خواص استفاده از درب بلند برای جعبه این است که رطوبت به سادگی به داخل جعبه نفوذ نمی کند و محصول داخل آن، تا حد زیادی از آسیب های ناشی از تغییرات آب و هوایی در امان است. از آنجایی که برای کلیه جعبه های تولید شده در تی سبز از روکش های ضد آب و ضد رطوبت استفاده می شود، تولید جعبه تلفن همراه در تی سبز هم با همین استاندارد ها صورت می گیرد تا بهترین محصولی با کیفیت و با دوام را در اختیار شما قرار دهد.

تولید جعبه موبایل در تی سبز با در نظر گرفتن کلیه استانداردهای ایمنی و محافظتی از یک تلفن همراه صورت می پذیرد. استحکام جعبه از اهمیت بالایی برخوردار است و ما این موضوع را در تولید تمامی جعبه ها مد نظر قرار می دهیم و در تولید جعبه تلفن همراه هم این نکته را لحاظ کرده ایم. تلفن همراه یک کالای مصرفی و حساس است و جعبه ای که این محصول را در خود جای داده است باید استانداردهای لازم برای محافظت از آن را داشته باشد. جعبه موبایل تولید شده در تی سبز با در نظر گرفتن ارزش و حساسیت این محصول تولید می شود و تمامی واردکنندگان و تولید کنندگان تلفن همراه از این بابت می توانند اطمینان خاطر داشته باشند.

تولید جعبه تلفن همراه در تی سبز با بالاترین استانداردهای کیفیتی صورت می پذیرد. اگر به فکر تولید جعبه موبایل هستید، حتما با ما تماس بگیرید.

 

جعبه موبایل - جعبه تلفن همراه - کارتن موبایل - تولید جعبه موبایل - تولید جعبه تلفن همراه

...

جعبه موبایل - جعبه تلفن همراه - کارتن موبایل - تولید جعبه موبایل - کارتن تلفن همراه

...

جعبه موبایل - جعبه تلفن همراه - کارتن موبایل - تولید جعبه موبایل - تولید جعبه تلفن همراه

...

سایر اخبار و مطالب مرتبط:

جعبه تقویم و جعبه سررسید

جعبه دکمه سردست

تولید هارد باکس های جدید تی سبز

تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

تولید جعبه با تکنیک ساخت مدرن

جعبه سازی و ساخت جعبه های با کیفیت

تولید جعبه کتاب

تولید جعبه طلا و جواهر

تولید جعبه

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

تاثیر جعبه و بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

بسته بندی

هارد باکس پاکتی - هم پاکت هم هارد باکس

چرا نظم دادن به محیط کار مهم است؟

فواید استفاده از جعبه های نظم دهنده

ده دلیل استفاده از جعبه نظم دهنده برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه

تولید ساک دستی و پاک خرید یا هارد باکس پاکتی؟ کدام یک؟

نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

جعبه سازی

تولید جعبه و ساخت جعبه

تحویل جعبه کراوات به هیواد