تولید جعبه کادو و گیفت باکس

در میان تمامی جعبه های موجود در بازار، جعبه کادو و گیفت باکس Gift Box از محبوبیت خاصی برخوردار است. از آنجایی که افراد به مناسبت های مختلف به یکدیگر هدیه می دهند، لذا تهیه یک جعبه کادویی خوب و باکیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نشان دهنده ی اهمیت هدیه ایست که در آن قرار دارد. در بازار هم جعبه کادوهای گوناگون در انواع انداره ها، قیمت ها و کیفیت ها وجود دارد اما اغلب آنها نسبت به کیفیتی که ارائه می دهنده مبلغ نسبتا گرانی دارند و همین امر باعث می شود که در نقطه خرید، خریدار کمی به شک بیفتند و شاید از خرید گیفت باکس Gift Box مورد نظرش صرف نظر کند.

کیفیت یک جعبه کادو به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن. هر چه کیفیت مواد اولیه به کار رفته در یک جعبه کادویی بالاتر باشد، آن جعبه شکیل تر خواهد بود و سطح آن نیز صاف تر به نظر می رسد. از دیگر عوامل مهم در تعیین کیفیت یک جعبه کادو، کیفیت روکش های به کار رفته در آن است. صرف نظر از این که یک سری جعبه کادوها به صورت چوبی یا لیزری هستند، جعبه کادوهای مقوایی همگی دارای روکش هستند و هر چه سطح مقوا صاف تر و باکیفیت تر باشد، روکش هم صاف تر به نظر می رسد که نقش بسزایی در زیبایی و کیفیت ظاهری جعبه دارد. با توجه به استفاده مجموعه تولیدی تی سبز از دستگاه های روز دنیا و همچنین داشتن خطوط مکانیزه تولید، می توانیم بگوییم که جعبه کادوهای تی سبز از باکیفیت ترین جعبه کادویی های ایران هستند.

نوع اتصالات و چسب به کار رفته در یک جعبه کادویی هم بسیار مهم است. خیلی از جعبه های کادویی پس از مدتی از نقاط اتصال از یکدیگر باز می شوند و در نهایت خراب می شوند که این موضوع در مورد تولیدات تی سبز صادق نیست. تکنیک اتصال لبه های جعبه های تی سبز با استفاده از انواع دستگاه های شیارزن، برش و چسب، به قدری تمیز و محکم است که می توانیم عمر بالای جعبه کادوهای تی سبز را تضمین کنیم.

با توجه به کیفیت بالای روکش های به کار رفته در جعبه کادویی های تی سبز و همچنین تنوع رنگ و طرح آن ها، مشتریان گرامی می توانند به راحتی نسبت به سفارش آن ها اقدام کنند. بازه ی انتخاب شما برای روکش های جعبه کادوی مورد نظرتان به قدری زیاد است که قول می دهیم بدون شک به بهترین انتخاب خود خواهید رسید. جعبه کادو و گیفت باکس باید از انوع هارد باکس Hard Box باشند و تولید هارد باکس کار آسانی نیست و نیاز به نیروهای متخصص و دستگاه ها مخصوص دارد که این امکان توسط تی سبز – به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع هارد باکس – برای شما ایجاد شده.

جعبه کادو-گیفت باکس-هارد باکس

در انتخاب مدل جعبه کادو خود نیز هیچ محدودیتی نخواهید داشت. هر طرحی با هر اندازه ای در نظر دارید را می توانید به ما سفارش دهید و ظرف یک هفته تحویل بگیرید. بازه ی تولیدات تی سبز به اندازه کافی وسیع هست که شما بتوانید طرح جعبه خود را به راحتی ببینید و انتخاب کنید. در کنار عوامل یاد شده، قیمت تمام شده یک محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است. از آنجایی که تمامی قیمت های تولیدات تی سبز به صورت مصوب و کارخانه ای هستند و همچنین بر اساس تیراژ، اندازه و نوع روکش جعبه تعیین می شوند، برای هر جعبه یک بازه ی قیمت بر اساس تعداد سفارش در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید با توجه به نیازتان، هر تعداد جعبه کادویی که نیاز دارید سفارش دهید. طبیعی است که سفارش بیشتر باعث کمتر شدن قیمت نهایی هر عدد جعبه خواهد شد. اما این را تضمین می کنیم که با توجه به کیفیت جعبه کادویی های تی سبز، بهترین و به صرفه ترین قیمت را خواهید داشت.

جعبه کادویی مورد نظر شما با توجه به سلیقه شما تولید خواهد شد. از انتخاب رنگ و طرح روکش گرفته تا رنگ و طرح روبان را با شما هماهنگ می کنیم. طبیعتا اجناس تولید داخل از نمونه های مشابه خارجی خود ارزان تر تمام می شوند که همین موضوع در قیمت نهایی جعبه شما تاثیر خواهد داشت اما ما انتخاب شما را محدود نخواهیم کرد. شما را قدم به قدم تا رسیدن به بهترین انتخاب یاری خواهیم کرد.

جعبه کادو می تواند اندازه های نامحدودی داشته باشد. توانایی تی سبز در تولید هر اندازه از جعبه کادویی یک امتیاز بزرگ برای مشتریان این مجموعه است. با توجه به انعطاف پذیری گروه صنعتی تی سبز در کارخانه، شما هیچ محدودیتی در اندازه جعبه کادویی مورد نظرتان نخواهید داشت. تنها کافیست که بر اساس نوع نیازتان اندازه های مورد نظرتان را به ما اعلام کنید. پس از آن روکش دلخواه تان را انتخاب می کنید که می تواند از روکش های ایرانی یا خارجی ما باشد. تنوع روکش های قابل استفاده برای جعبه های کادویی تی سبز بی نهایت است. پس از این مرحله هم کافیست صبر کنید تا ظرف یک هفته سفارش شما برای تان ارسال شود.

جعبه کادویی های تی سبز با قیمت های مقرون به صرفه، تنوع در رنگ و اندازه و همچنین کیفیت بالای شان می توانند هر شخصی را راضی کنند. عمر بالای گیفت باکس های تی سبز باعث می شود که این جعبه ها تا سالیان سال نزد عزیزان تان باقی بمانند و حتی بتوانند از آن ها استفاده های دیگری نیز داشته باشند و هر بار که به آن جعبه کادو نگاه می کنند، یاد شما بیفتند.

تولید انواع جعبه کادویی و گیفت باکس Gift Box را به گروه طراحی و تولیدی سبزتی سبز – بسپارید. کیفیت جعبه های تی سبز متضمن یک همکاری طولانی مدت و سودآور برای همه است. تولید جعبه کادویی در انواع رنگ ها و طرح ها توسط تی سبز امکان پذیر است. رضایت مندی همه مشتریان تی سبز گواه کیفیت بالای تولیدات ماست. جعبه کادویی کالاییست که در شادی ها و انواع مناسبت های خوب به کار می رود و مفتخریم از این که ما می توانیم بخشی از این شادی باشیم.

=== برای دسترسی به جعبه های مناسب به عنوان جعبه هدیه و جعبه کادو روی تصویر زیر کلیک کنید ===

جعبه هدیه - جعبه کادو - جعبه کادویی

 

گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – www.tsabz.com – به عنوان یک مجموعه حرفه ای در زمینه تولید انواع جعبه و بسته بندی توانسته با گسترش سطح و کیفیت تولیدات و خدمات خود، جایگاه متسحکمی در بین کسب و کارها پیدا کند. از آنجایی که ما بر کیفیت تولیدات و انواع جعبه ها و بسته بندی های خروجی از خط تولید بسیار تاکید داریم، به طور قطع می دانیم که پس از سفارش اول، هر کسب و کاری خواهان ادامه همکاری با تی سبز خواهد شد و از این بابت به خود می بالیم.

تولید انواع جعبه کادویی و گیفت باکس

مطالب مرتبط

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

انواع مدل های جعبه پاپیون

قیمت طلاکوب روی جعبه

بسته بندی

چرا نظم دادن به محیط کار مهم است؟

ده دلیل استفاده از جعبه نظم دهنده برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه

فواید استفاده از جعبه های نظم دهنده

موارد استفاده از جعبه های نظم دهنده

تولید جعبه کمربند

مدل های جعبه کمربند

مدل های جعبه کراوات

تولید جعبه

تولید هارد باکس

آیا از جعبه های تی سبز رضایت دارید؟

جعبه چای و دمنوش

جعبه های مناسب به عنوان جعبه هدیه و جعبه کادو

جعبه های کوچک، کاربردی و کم ارتفاع

کلیپ هزینه های جانبی ساخت جعبه شما در تی سبز در سایت قرار داده شد