تولید جعبه کمربند

شاید باورش سخت باشد اما کمربند به عنوان مهم ترین پوشاک کمکی سال 2017 شناخته شد. بسیاری از برندهای معتبر دنیا به صورت شکوهمندانه ای بازگشت کمربند به مجموعه ی کالاها و کاتالوگ های خود را جشن گرفتند و تا جایی پیش رفت که مهم ترین پوشاک مرتبط با شلوار جین، کمربند شناخته شد، و بانوان و آقایان شیک پوش در تمامی کاتالوگ های سال 2017 به بعد با کمربند ظاهر شده اند. این در حالی است تا قبل از 2017، تاکید زیادی روی کمربند نمی شد و این بدین معناست که اهمیت کمربند در پوشش آقایان و خانم ها بیش از پیش مشخص شده و از یک کالای کاربردی به یک پوشش تزیینی نیز بدل شده است.

برای مشاهده انواع جعبه های مناسب به عنوان جـــعــــبــــه کـــمـــربـــنـــــد روی لینک زیر کلیک کنید

=== جعبه های مناسب به عنوان جعبه کمربند ===

تولیدکنندگان انواع کمربند در ایران هم از قدیم به این موضوع واقف بوده اند و سعی کرده اند با تولید مدل های مختلف در جنس ها، طرح ها و کیفیت های متنوع، در پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار ایران فعال باشند. اما همانطور که دنیای پوشاک و مُد پیشرفت می کند، جامعه مصرف کنندگان هم باهوش تر می شود و علاقه خود را به مدل های قبلی از دست می دهد و دائما به دنبال مدل ها و طرح های زیباتر است. از آنجایی هم که هر نوع پوشاک، کمربند مرتبط با خود را می خواهد، می توانیم بگوییم که هر خانم یا آقایی، بیش از دو کمربند دارد که هر یک را در موقعیت و با لباس مخصوص خود استفاده خواهد کرد. طبیعتا کمربند شلوار جین با کمربند شلوار پارچه ای یا موقعیت های رسمی تفاوت دارد. کمربند شلوار کتان با کمربند مهمانی تفاوت دارد و ما هر کمربندی را بسته به نوع موقعیت و پوشش خود انتخاب خواهیم کرد که این امر نشان دهنده ی حساس تر شدن مصرف کنندگان نسبت به استفاده های کمربند است.

تولید جعبه کمربند

در کنار باهوش تر شدن بازار مصرف کنندگان کمربند، بسته بندی های کمربند هم باید هوشمندانه تر شوند. مصرف کننده، کمربند بسته بندی شده در یک جعبه شکیل را نسبت به یک کمربند در داخل ساک یا کیسه فروشگاهی ترجیح خواهد داد بخصوص اگر نیت خریدار هدیه دادن آن کمربند به شخص دیگری باشد. اینجاست که اهمیت یک جعبه کمربند شکیل و باکیفیت مشخص می شود. جعبه ای که نشان دهنده ی هویت برند کالا باشد. جعبه ای که ویژگی ها و اهمیت سازنده کمربند نسبت به محصول تولیدی خود را برساند. در این بین وجود یک تولیدکننده معتبر جعبه کمربند که بتواند پاسخگوی نیاز انبوهی از تولیدکنندگان و فروشندگان کمربند در ایران باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تولید انواع جعبه کمربند در تیراژهای مختلف در کمترین زمان ممکن از اهمیت استراتژیک بالایی برای تولیدکنندگان کمربند برخوردار است چرا که محصول تولید شده باید در سریع ترین، بهترین و مقرون به صرفه ترین حالت ممکن به دست مصرف کننده برسد.

گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – به عنوان یک تولیدکننده عمده جعبه کمربند در انواع طرح ها، اندازه ها، کیفیت ها و رنگ ها آمادگی خود را برای همکاری با همه ی فعالان عرصه تولید یا فروش کمربند اعلام می دارد. تولید جعبه کمربند یکی از تخصص های تی سبز است. با داشتن طیف وسیعی از مشتریانی که به صورت عمده و حتی هفتگی نیاز خود به جعبه کمربند را از طریق تی سبز تامین می کنند، این اطمینان را به شما می دهیم که سطح بالای رضایت مندی مشتریان حاکی از گستردگی و کیفیت خدمات ارائه شده است.

تولید انواع جعبه کمربند را به ما بسپارید. با در نظر داشتن فاکتورهای اصلی یک جعبه کمربند از جمله کیفیت، قیمت، رنگ، اندازه، تیراژ، زمان تحویل و هرآنچه که به ذهن تان می رسد، این اطمینان را به شما می دهیم که تی سبز توانایی برآورده کردن همه توقعات شما از یک جعبه کمربند را دارد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و سفارشی سازی شده توسط کارخانجات تولیدی مواد خام برای تولیدات تی سبز، طول عمر و کیفیت ظاهری جعبه کمربندهای تی سبز را تضمین می کند. ارائه طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها به عنوان روکش جعبه کمربند، انتخاب شما را راحت تر می کند. تنوع بالای رنگ، کیفیت و طرح روکش های قابل استفاده برای هر جعبه کمربند، قطعا شما را در رسیدن به بهترین انتخاب یاری خواهد کرد.

درباره اندازه جعبه کمربند مورد نظر خود نیز نگران نباشید. کافیست که ابعاد و طرح جعبه کمربند دلخواه خود را به ما اعلام کنید تا ظرف یک هفته، سفارش شما در هر تعدادی که باشد را به شما تحویل دهیم. شما برای سفارش جعبه کمربند، هیچ محدودیتی در انتخاب مدل و ابعاد جعبه نخواهید داشت.

تولید جعبه کمربند

در ضمن، ما بیشتر از شما نگران قیمت تمام شده محصول هستیم چرا که دائما خود را بجای شما مشتری عزیز فرض می کنیم. به طور قطع یک جعبه کمربند باکیفیت و شکیل در کنار قیمتی منطقی و عادلانه است که منطق پیدا می کند. بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهیم. البته لازم به ذکر است که نوع قیمت بندی تمامی تولیدات تی سبز بر اساس تعداد سفارش است که هر چه تعداد سفارش بالاتر باشد، طبیعتا قیمت نهایی محصول هم کمتر خواهد شد که این موضوع براساس اصول از قبل تعیین شده توسط بخش فروش و کارخانه به صورت کاملا قانونمند پایه ریزی شده. کافیست که کیفیت تولیدات و جعبه کمربندهای تی سبز را ببینید تا متوجه تفاوت سطح کیفی محصولات ما شوید. همکاری پایدار با شما هدف اصلی ماست.

تی سبز – به عنوان یک مجموعه صنعتی فعال در تولید جعبه کمربند توانسته با گسترش فعالیت های خود، رضایت خاطر طیف وسیعی از فعالان اقتصادی و کسب و کارهای مختلف بازار ایران را به خود جلب کند. گروه صنعتی و تولیدی تی سبز با گسترش دائمی فناوری ساخت جعبه از طریق به کارگیری دستگاه های طراز اول بین المللی در خط تولید خود، دائما سعی در بالاتر بردن کیفیت جعبه ها و بسته بندی های تولید شده توسط این مجموعه را دارد. تمامی تولیدات تی سبز من بخش تولید جعبه کمربند، بر اساس استانداردهای کیفی و تولیدی بین المللی طراحی و اجرا شده اند. همچنین با در اختیار داشتن نیروی کار ماهر، آموزش دیده و دلسوز، این امید را به شما می دهیم که همکاری با تی سبز، یک تجربه خوب، به یادماندنی، تکرارشدنی و پایدار را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

جعبه کمربند - تولید جعبه کمربند - ساخت جعبه کمربند - Belt Box - Belt Box Making

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

انواع مدل های جعبه پاپیون

مدل های جعبه کمربند

مدل های جعبه کراوات

تولید جعبه

تولید هارد باکس

تولید جعبه کراوات

آیا از جعبه های تی سبز رضایت دارید؟

جعبه چای و دمنوش