نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه برای بسیاری از فعالان بخش فناوری، تولید و فروش تلفن همراه نقشی کلیدی دارد. به جرات می توان گفت که تلفن همراه پراستفاده ترین وسیله دنیای الکترونیک است که رواج زیادی در تمامی کشورهای دنیا دارد و به طبع آن جعبه موبایل هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک تلفن همراه بدون جعبه تلفن همراه هیچ ارزشی ندارد و قطعا به فروش نمی رود. می توان گفت که کارتن موبایل از خود موبایل مهم تر است چرا که تمامی اطلاعات کلیدی آن محصول از جمله بارکد، مدل، قطعات، کشور سازنده، شرکت وارد کننده، گارانتی، شماره ثبت و بارکد گمرک را با خود به همراه دارد. همه ما این مسئله را تجربه کرده ایم و می دانیم موبایل بدون جعبه موبایل یعنی یک کالای بی ارزش. پس جعبه تلفن همراه از اهمیت زیادی برخوردار است.

تولید جعبه تلفن همراه برای بسیاری از فعالان این عرصه ارزش زیادی دارد چرا که تا قبل از امکان تولید جعبه موبایل در ایران، کارتن موبایل باید وارد میشد و به این واسطه هزینه زیادی به کسبه تحمیل میشد. با به وجود آمادن امکان تولید کارتن موبایل در ایران، فعالان این بخش می توانند به راحتی اقدام به سفارش جعبه تلفن همراه مورد نظر خود کنند و دیگر احساس وابستگی به کشورهای دیگر مانند چین نداشته باشند. کارخانه تولید هارد باکس و جعبه سخت تی سبز با داشتن خطوط نیمه اتوماتیک و تمام مکانیزه برای تولید هارد باکس توانسته پاسخگوی نیاز کسبه برای تولید کارتن تلفن همراه باشد.

جعبه موبایل - تولید جعبه موبایل - کارتن موبایل - جعبه تلفن همراه - تولید جعبه تلفن همراه

کارتن تلفن همراه باید از استانداردهای خاصی نیز برخوردار باشد که در ادامه به این استاندارد ها می پردازیم:

درب جعبه موبایل باید بلند باشد – بلند بودن درب کارتن موبایل خیلی مهم است و اگر دقت کرده باشید تمامی شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه در جهان درب هارد باکس این محصولات را بلند در نظر می گیرند که این کار دلایل محکمی دارد. وقتی درب هارد باکس بلند است، به راحتی تحت فشار خم نمی شود و برای دیواره های جعبه محافظت بیشتری ایجاد می کند. درب بلند امکان نفود آب و رطوبت به داخل جعبه را تقریبا به صفر می رساند. درب بلند کارتن موبایل باعث می شود که درب جعبه به راحتی باز نشود و باز کردن آن حتما نیاز به مقداری فشار باشد که این فشار صرفا توسط دست می تواند اعمال شود. همچنین درب بلند جعبه موبایل باعث می شود که تغییرات دمایی روی موبایل داخل آن اثر زیادی نداشته باشد و گرما یا سرمای شدید باعث آسیب به تلفن همراه نشود. اگر دقت کرده باشید، نه تنها جعبه موبایل، بلکه جعبه تمامی لوازم الکترونیک در سراسر جهان به صورت درب بلند تولید می شوند چرا که استانداردهایی که مطرح شد برای تمامی این کالاها از سوی کارخانه تولید کننده در نظر گرفته می شود.

روکش جعبه تلفن همراه باید ضد آب و رطوبت باشد – نفوذ هر گونه رطوبت به یک قطعه الکترونیکی حساس مانند تلفن همراه برابر است با خرابی کامل آن محصول و ضرر صد در صد کارخانه تولید کننده آن. در هنگام جابجایی کانتینرهای حامل قطعات الکترونیکی مانند موبایل، جعبه تلفن همراه در معرض انواع دماها و اقلیم های آب و هوایی قرار می گیرد که تنها عامل محافظ تلفن همراه در برابر تمامی این شرایط کارتن تلفن همراه است. روکش تمامی جعبه های موبایل در جهان با سلفون مات یا براق پوشانده شده است که همین لایه نازک پلاستیک، تلفن همراه یا تبلت را در برابر هر گونه رطوبت و خیس شدن بیمه می کند. البته بسیاری از کسبه هم با استفاده از گالینگورهای متنوع موجود در بازار ایران اقدام به سفارش کارتن تلفن همراه مد نظر خود می کنند که این کار باعث صرفه جویی در هزینه چاپ و همچنین دوام هر چه بیشتر جعبه موبایل می شود چرا که گالینگور (روکش مخصوص هارد باکس) مقاومت خیلی زیادی در برابر انواع شرایط آب و هوایی از خود نشان می دهد. هارد باکس روکش شده با گالینگور تقریبا هیچ وقت از بابت رطوبت خراب نمی شود.

جنس مواد اولیه جعبه موبایل با بقیه جعبه ها فرق دارد – برای تولید هارد باکس از چندین نوع مواد اولیه می توان استفاده کرد که همه آن ها به اسم مقوای کرجی یا مقوای سخت شهرت دارند. اما بالای 100 نوع مقوای سخت با انواع کیفیت ها وجود دارد. می توان یک جعبه با ابعاد یکسان را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت های مختلف و در نتیجه با قیمت تمام شده متفاوت به مرحله تولید رساند. یک جعبه با ابعاد مشخص می تواند 3000 تومان تمام شود و همان جعبه با همان ابعاد می تواند 8000 تومان تمام شود و دلیل این تفاوت قیمت استفاده از کیفیت های مختلف مواد اولیه در تولید جعبه موبایل است. طبیعتا مواد اولیه نامرغوب عمر کمتری دارند و نمی توانند انتخاب خوبی برای کارتن موبایل باشند چرا که جعبه ای با آن کیفیت قطعا باعث آسیب به تلفن همراه می شود.

با استانداردهای بالای جعبه سازی و تولید هارد باکس در تی سبز، جعبه تلفن همراه مورد نظر شما از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار خواهد بود و در تولید جعبه موبایل هیچ محدودیتی نخواهید داشت. تنها کافیست که ابعاد جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه مورد نظر خود را با ما در میان بگذارید تا طی زمان حداکثر دو هفته، کارتن موبایل مورد نظر خود را دریافت نمایید.

تولید جعبه موبایل و تولید جعبه تلفن همراه تخصص تی سبز است.

جعبه موبایل - ساخت جعبه موبایل - تولید جعبه موبایل

...

جعبه تلفن همراه - تولید جعبه تلفن همراه - ساخت جعبه تلفن همراه - mobile phone box

...

کارتن موبایل - ساخت کارتن موبایل - تولید کارتن موبایل - mobile phone box

...

جعبه موبایل - تولید جعبه موبایل - جعبه تلفن همراه - ساخت جعبه تلفن همراه - کارتن موبایل

...

سایر اخبار و مطالب خواندنی:

تولید ساک دستی و پاک خرید یا هارد باکس پاکتی؟ کدام یک؟

هارد باکس پاکتی - هم پاکت هم هارد باکس

جعبه تقویم و جعبه سررسید

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

تولید جعبه با تکنیک ساخت مدرن

جعبه سازی و ساخت جعبه های با کیفیت

تولید جعبه کتاب

جعبه سازی

تولید جعبه و ساخت جعبه

تحویل جعبه کراوات به هیواد