تولید پلاک سینه و بج سینه

پلاک سینه یا بج سینه یکی از پر مصرف ترین ملزومات اداری، سازمانی و کاری است که هر فرد شاغلی به آن نیاز دارد. اهمیت پلاک سینه در محیط های پرسنلی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها، سازمان و ادارات بیشتر از هر فضای دیگری است. بج سینه نشان دهنده هویت و اطلاعات اساسی برای تعامل بین اعضای یک سازمان با سایرین است. پلاک سینه می تواند حاوی اطلاعات مختلفی باشد اما مرسوم ترین روش استفاده از پلاک سینه، استفاده از آن به عنوان نشان دهنده هویت و رده ی سازمانی و پرسنلی هر فرد است. مثلا در بسیاری از بیمارستان ها یا فرودگاه ها دیده ایم که از طریق پلاک سینه و جزئیات هویتی درج شده روی آن، می توانیم با یک سری اطلاعات اولیه درباره نام خانوداگی و سمت هر شخص دسترسی داشته باشیم که به جز یک مسئله مهم کاری و حرفه ای، به مراجعه کنندگان نیز حس امنیت و آرامش می دهد.

بج سینه به فعالیت هر فرد رسمیت می دهد. ممکن است شما سمت خاصی در یک سازمان داشته باشید اما بدون داشتن بج سینه دیگران از جایگاه یا سمت سازمانی شما اطلاعی ندارند و همین امر ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. پلاک سینه خیلی ساده و در عین حال به صورت رسمی سمت شما را به دیگران یادآوری می کند. همچنین بج سینه، به دلیل قیمت مقرون به صرفه و رویه تولیدی سریع، امکان تولید انبوه را دارد و نیاز به صرف زمان طولانی برای تولید پلاک سینه نیست. همانطور که اشاره شد، یکی از دیگر از مزیت های بج سینه امکان تولید این محصول در تعداد انبوه است. از آنجایی که پلاک سینه عموما به صورت عمده سفارش داده می شود و ممکن است برای کلیه پرسنل یک بیمارستان یا سازمان مورد نیاز باشد، تولید انبوه این محصول هم به راحتی امکان پذیر است.

 

پلاک سینه - تولید پلاک سینه - ساخت پلاک سینه

 

ساخت بج سینه با ماشین آلات مختلفی صورت می گیرد. همچنین قیمت تولید پلاک سینه به روش تولید و همچنین متریال به کار رفته بستگی دارد. طبیعتا یک بج سینه فلزی از یک بج سینه معمولی یا مقوایی گران تر تمام می شود و در عین حال طول عمر بالاتری نیز دارد. ساخت پلاک سینه در تی سبز به دو روش آهنربایی و سوزنی انجام می شود. البته به دلیل قدیمی شدن پلاک سینه سوزنی و همچنین قدرت بالای آهنربای به کار رفته در تولید بج سینه، بیشتر مشتریان اقدام به سفارش بج سینه به صورت مگنتی می کنند که علاوه بر سهولت در استفاده، از دوام بالایی نیز برخوردار است. تولید بج سینه در تی سبز با استفاده از بهترین متریال های موجود در بازار جهانی انجام می شود و به تازگی بج سینه فلزی و بخصوص آلومینیومی از محبوبیت خاصی برخوردار شده است.

درباره تی سبز

تی سبز به عنوان یک مجموعه فعال صنعتی در زمینه تولید انواع هارد باکس و جعبه سخت های با کیفیت و صادراتی، در راستای گسترش خدمات خود به مشتریان، اقدام به تولید پلاک سینه و ساخت بج سینه کرده است. ما کیفیت تک تک پلاک سینه های تولید شده در مجموعه تی سبز را گارانتی می کنیم و این خدمات تی سبز هم مانند سایر خدمات مان، از گارانتی کیفیت و سلامت فیزیکی برخوردار است. اگر به دنبال بج سینه با کیفیت و با دوام هستید، تی سبز قطعا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

بج سینه - تولید بج سینه - ساخت بج سینه

...

تولید پلاک سینه - ساخت پلاک سینه - پلاک سینه

...

ساخت بج سینه - تولید بج سینه - بج سینه

...

ساخت پلاک سینه - پلاک سینه - تولید پلاک سینه

...

تولید بج سینه - بج سینه - ساخت بج سینه

...

ساخت پلاک سینه - پلاک سینه - تولید پلاک سینه

...

تولید بج سینه - بج سینه - ساخت بج سینه

...

بج سینه - تولید بج سینه - ساخت بج سینه - پلاک سینه - ساخت پلاک سینه - تولید پلاک سینه

 

تولید بج سینه - تولید پلاک سینه - ساخت پلاک سینه - ساخت بج سینه

سایر اخبار و مطالب مرتبط:

آیا پلاک فلزی زنگ می زند؟

آنودایز آلومینیوم

جعبه های مناسب به عنوان جعبه هدیه و جعبه کادو

برش فوم و برش ابر برای داخل جعبه

تولید پلاک آلومینیومی

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات

مدیریت کیفیت در تولید جعبه

تولید جعبه هدیه و جعبه کادو

آیا تولید بج سینه به صورت پلاک آلومینیومی هم امکان پذیر است؟

ساخت جعبه

تولید جعبه عطر

تولید جعبه سکه