تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات

یکی از بهترین و جدیدترین روش های تولید پلاک فلزی، تکنیک چاپ روی فلز است. تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات در واقع یک روش نوین است که با روش اسید شوی یا حکاکی روی فلز فرق دارد. روش اسید شوی یا (Etching) یک روش بسیار قدیمی است که جالب است بدانید بیش از 500 سال قدمت دارد و ابداع آن به قرن 16 میلادی باز می گردد که از این روش برای تزیین کلاه خودها و زره ها استفاده می شده. همچنین از روش اسید شوی در هنر نیز استفاده می شده و بد نیست بدانید که بزرگ ترین و ماهرترین نقاش با روش اسید شوی در دنیای هنر، رامبرانت بوده است که به سبک هنری او "نقاشی با قلم تیزابی" نیز اطلاق می شده. حال که کمی با تاریخچه روش تولید پلاک اسید شور آشنا شدید و دقیقا به قدمت این روش پی بردید، نیاز به اشاره به این موضوع نیست که این روش چقدر قدیمی است و بعید است که در طول این فاصله زمانی، هیچ روش جایگزین دیگری برای تولید پلاک فلزی ابداع نشده باشد.

با پیشرفت دنیای صنعت، امکان چاپ روی فلزات نیز میسر شد و با ابداع دستگاه های صنعتی جدید و رنگ های شیمیایی خاص و کوره ای، امکان چاپ روی انواع ورق فلزی ممکن شده است. به لطف ماشین آلات پیشرفته و پیروی از روش های نوین تولید در جهان، شما می توانید در تی سبز بالاترین کیفیت چاپ روی فلز را ببینید. تولید پلاک فلزی رنگی، قبل از به کارگیری این روش ممکن نبود و پلاک های فلزی رنگی به صورت دستی تولید و رنگ می شدند. چاپ رنگی روی پلاک فلزی یک روش جدید است که با استقبال گسترده ای نیز روبرو شده. چاپ پلاک فلزی بهترین و زیباترین حالت از تولید پلاک فلزی در ایران و جهان است و اگر می خواهید که محصول یا خدمات خود را متمایز کنید، این روش بسیار کاربردی و با کیفیت است. در این روش هیچ یک از ایرادهای پلاک فلزی اسید شوی وجود ندارد و تنها با اختلاف قیمت اندکی می توانید بهترین و با کیفیت ترین پلاک های فلزی چاپی را در اختیار داشته باشد.

چاپ فلزات تنها به تولید پلاک فلزی چاپی ختم نمی شود و شما می تونید از این روش برای هر نوع محصول یا خدمات دیگری نیز استفاده کنید. از آنجایی که در روش چاپ روی فلزات هیچ محدودیت اندازه وجود ندارد، می توانید از این روش حتی برای چاپ عکس های عروسی، عکس های خانوادگی خاص و ماندنی، تولید لوح تقدیر فلزی و انواع پلاک برای مکان های مختلف استفاده کنید. همچنین از روش چاپ روی فلزات و تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات می توانید برای پلاک های ساختمانی، مطب ها، دفترخانه ها، دفاتر تجاری، اماکن عمومی، بیمارستان ها و یا حتی مصارف شخصی برای داخل منزل استفاده کنید. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای روش چاپ روی فلز می تواند علاوه بر زیباتر کردن محیط اطراف شما، دوام و ماندگاری بیشتری نیز نسبت به سایر روش های تولید پلاک فلزی ارائه دهد.

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ فلزات در تی سبز

تی سبز یک گروه تولیدی و صنعتی است که حوزه اصلی فعالیت این گروه در زمینه تولید انواع هارد باکس و جعبه سخت با کیفیت است. گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – معتبرترین و بزرگ ترین تولید کننده رسمی انواع جعبه با کیفیت در خاورمیانه محسوب می شود. در جهت گسترش هر چه بیشتر خدمات این مجموعه صنعتی و همچنین ارائه کامل انواع خدمات تولیدی به مشتریان محترم این مجموعه، اقدام به گسترش فعالیت های خود در جهت تولید پلاک فلزی کرده ایم. از آنجا که رعایت مبانی مدیریت کیفیت جز مهم ترین اصول این مجموعه است، تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات را به تازگی در فهرست خدمات رسانی به همه هم وطنان عزیزمان قرار داده ایم. تمامی پلاک های فلزی تولید شده در تی سبز دارای گارانتی کیفیت و سلامت فیزیکی هستند و شما می توانید تولید پلاک فلزی مد نظر خود را با خیال راحت به تی سبز بسپارید.

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات - چاپ فلزات - چاپ روی فلز

...

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات - چاپ فلزات - چاپ روی فلز

...

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات - چاپ فلزات - چاپ روی فلز

...

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات - چاپ فلزات - چاپ روی فلز

...

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات - چاپ فلزات - چاپ روی فلز

...

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات - چاپ فلزات - چاپ روی فلز

سایر اخبار و مطالب مرتبط:

تولید پلاک فلزی

تولید پلاک آلومینیومی

تحویل 413 عدد پلاک آلومینیومی به شرکت دی کی تی

آیا پلاک فلزی زنگ می زند؟

آنودایز آلومینیوم

برش فوم و ابر برای داخل جعبه

تولید پلاک سینه و بج سینه

آیا تولید بج سینه به صورت پلاک آلومینیومی هم امکان پذیر است؟