ساخت جعبه تبلیغاتی در تی سبز

به تازگی تولید انواع جعبه تبلیغاتی را در دستور کار خود قرار داده ایم. جعبه ست تبلیغاتی یکی از مهم ترین نیازهای بازار است که با تولید این محصول پرکاربرد، خدمات گسترده تی سبز باز هم تکمیل تر شدند. مشتریان عزیز تی سبز از این پس می توانند سفارش ساخت جعبه ست تبلیغاتی را در تی سبز ثبت نمایند و در مدت زمان کوتاهی سفارشات خود را با رنگ و برند دلخواه خودشان دریافت کنند. جعبه تبلیغاتی یکی از اساسی ترین نیازهای شرکت ها و سازمان ها است و کیفیت این نوع جعبه ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. تمامی جعبه های ست تبلیغاتی در تی سبز به صورت ماشینی و دستگاهی تولید می شوند که باعث ایجاد یک تفاوت بسیار چشمگیر در سطح کیفی تولیدات تی سبز می شود. ساخت جعبه ست تبلیغاتی در بازار به صورت دست ساز و کارگاهی صورت می پذیرد که البته این نوع جعبه ها هم مشتریان خاص خود را دارند و نسبت به جعبه های دستگاهی و ماشینی بسیار ارزان تر تمامی می شوند اما از نظر سطح کیفی و مقاومتی فاصله بسیار معناداری با جعبه سخت های تولید شده در تی سبز دارند.

البته طی مقاله ای تحت عنوان تولید جعبه ست تبلیغاتی به تفصیل به روال ساخت جعبه تبلیغاتی در تی سبز پرداخته ایم که شما می توانید با کلیک روی نام همین مقاله که به صورت رنگی مشخص شده است، به این مقاله نیز دسترسی داشته باشید.

برای جعبه تبلیغاتی مد نظر خود در تی سبز هیچ محدودیت رنگ و طرح ندارید. پس از ارتباط با بخش فروش و دریافت آلبوم آنلاین روکش ها، شما می توانید رنگ، طرح یا جنس مد نظر روکش دلخواه تان را برای تولید جعبه تبلیغاتی خود انتخاب کنید. البته امکان استفاده از ترکیب های رنگی برای روکش های قابل استفاده برای جعبه ها هم هست که همکاران ما در بخش فروش شما را در جریان کلیه این اطلاعات قرار می دهند. همچنین در صورت نیاز به چاپ روکش با رنگ بندی و طرح مد نظر خودتان، می توانید با ارسال فایل چاپی خود به تی سبز، جعبه مد نظر خود را با روکش و طراحی مد نظر خودتان تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که جعبه با روکش چاپی علاوه بر هزینه بیشتر نسبت به جعبه با روکش گالینگور، روال تولیدی طولانی تری نیز خواهد داشت.

جعبه تبلیغاتی - ساخت جعبه تبلیغاتی - تولید جعبه تبلیغاتی

در هر صورت، انتخاب شما هر چه باشد، می توانید با سفارش ساخت جعبه تبلیغاتی مد نظر خودتان در تی سبز، به هارد باکس هایی با کیفیت، مقرون به صرفه و با دوام دسترسی داشته باشید.

ساخت جعبه تبلیغاتی - تولید جعبه تبلیغاتی - جعبه تبلیغاتی

 

سایر اخبار و مطالب خواندنی

تولید جعبه ست تبلیغاتی

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه

ساخت جعبه کرافت در تی سبز

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است؟

تولید جعبه کرافت

هزینه های جانبی ساخت جعبه شما در تی سبز

جعبه به عنوان آلبوم سنگ و سرامیک