تولید جعبه کرافت

جعبه کرافت یکی از پرکاربردترین و زیباترین انواع جعبه سخت در جهان است. تولید جعبه کرافت در دو حالت صورت می پذیرد: اول جعبه های کرافت کارتنی که همگی با این جعبه ها آشنایی داریم و انواع کارتن با روکش های قهوه ای در انواع ابعاد را شامل می شود. این جعبه ها را عموما در انواع باربری ها بخصوص اثاث کشی ها دیده ایم. حالت دوم جعبه های کرافت، جعبه سخت با روکش کرافت است که جز یکی از خاص ترین، مقرون به صرفه ترین و در عین حال لوکس ترین مدل های ساخت جعبه در جهان محسوب می شود. تی سبز تولید کننده حالت دوم جعبه کرافت است و برای اولین بار در ایران هارد باکس با روکش کرافت را به بازار مصرف کنندگان عرضه کرده است. جعبه کرافت به صورت جعبه سخت در واقع همان هارد باکس است که به جای گالینگور به عنوان روکش، از ورق کرافت استفاده شده. اما مسئله به این سادگی نیست. روکش کرافت جنس بسیار نازک و خاصی دارد و برای تولید جعبه با روکش کرافت، باید ماشین آلات و همچنین مواد اولیه خاص بخصوص چسب های مخصوص این مدل روکش ها را مورد استفاده قرار داد و ارائه این نوع بسته بندی نیاز به یک خط تولید ویژه برای تولید جعبه کرافت دارد.

جعبه سخت با روکش کرافت یک جعبه سخت بسیار زیبا و چشم گیر نیز هست. جعبه کرافت با کیفیت در بازار ایران وجود ندارد و نمونه های موجود هم همگی وارداتی و خارجی هستند. در این بین، تی سبز با ارتقا سیستم های تولیدی خود، توانست برای اولین بار در ایران امکان تولید جعبه کرافت را در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهد. جعبه کرافت یکی از محبوب ترین انواع بسته بندی برای انواع محصولات در سراسر جهان است که با میزان تولید چندین میلیارد عددی خود در سال، توانسته نظر طیف وسیعی از مشتریان، کسب و کارها و محصولات مختلف را در سراسر دنیا به خود جلب کند. دلیل این امر هم این است که جعبه کرافت علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، بسیار زیباست و با داشتن ظاهری ساده، شیک و بی آلایش، نظر مثبت همه جامعه مشتریان را به خود جلب می کند. سادگی در بسته بندی یکی از ویژگی های بسیار کاربردی در بسته بندی هر محصولی است که برند های مختلف طی سال های اخیر توجه ویژه ای به این امر داشته اند و جعبه کرافت می تواند دقیقا پاسخگوی همین نیاز باشد.

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت

شیک بودن و سادگی جعبه کرافت یکی از نقاط قوت این نوع هارد باکس است. همانطور که قبلا هم اشاره شد، جعبه کرافت تی سبز در واقع همان هارد باکس های با کیفیت و درجه یکی هستند که با آن ها آشنایی دارید، با این تفاوت که به جای استفاده از گالینگور و روکش های معمول، از روکش های خاص کرافت به عنوان روکش جعبه استفاده می شود و این باعث ایجاد ظاهری بسیار شیک و همه پسند در جعبه شده است. امروزه شاهد استفاده از جعبه کرافت به عنوان بسته بندی طیف وسیعی از محصولات بخصوص به عنوان جعبه لوازم الکترونیکی در جهان هستیم تا جایی که می بینیم که مدل استاندارد بسته بندی برند معروف و نام آشنای شیائومی بر مبنای جعبه کرافت طراحی و عرضه شده اند. این نشان دهنده این حقیقت است که معیار زیبایی و شیک بودن جعبه کرافت برای همه تولید کننده گان بین المللی نیز واضح و شناخته شده است و می توان گفت که تقریبا تمام برندها از جعبه کرافت برای ارائه خدمات و محصولات خود استفاده می کنند.

برند معروف لباس باربری از جعبه های کرافت برای لاین شال و روسری و دستمال گردن خود استفاده می کند که با ایجاد ظاهری خاص در قفسه بندی فروشگاه ها، باعث ایجاد حسی گرم و دوست داشتنی در مشتریان می شود. می توان گفت که دیگر تمام برند ها به خاص بودن جعبه کرافت با کیفیت پی برده اند و همگی به سمت این نوع بسته بندی گرایش دارند. همانطور که اشاره شد، جعبه کرافت به نوعی یک جعبه گرم و صمیمی محسوب می شود. این جعبه حس کاه و کاغذ کاهی را القا می کند و در بیننده آرامش خاصی ایجاد می کند و کاملا حس یک جعبه کاملا بازیافت پذیر و غیرتصنعی را یادآوری می کند. برند ها، شرکت ها و یا فروشگاه ها و کارخانه جات همگی می توانند از جعبه کرافت به عنوان جعبه رسمی خدمات و محصولات استفاده کنند. رنگ روکش کرافت در طبقه بندی رنگ های روشن و از نوع رنگ های خاکی است. این رنگ یک رنگ خنثی مثل سفید و مشکی محسوب می شود و می توان گفت که تقریبا هر نوع سلیقه ای را به خود جلب می کند.

ساخت جعبه کرافت در تی سبز، یکی از جدیدترین خدمات این مجموعه تولیدی استتی سبز به عنوان اولین تولید کننده جعبه کرافت به صورت صنعتی در ایران مفتخر است که خط تولید جعبه کرافت خود را به صنایع مختلف ایران معرفی کند. این جعبه کرافت های با کیفیت برای انواع محصولات و خدمات قابل استفاده هستند و هیچ محدودیت خاصی در استفاده از این بسته بندی محبوب وجود ندارد. یک جعبه سخت تنها با به کار بردن روکش کرافت تبدیل به جعبه کرافت نمی شود. جعبه کرافتی که شهرت بین المللی دارد از کیفیت خاصی باید برخوردار باشد و جعبه های کرافت تی سبز همگی در بالاترین سطوح کیفیتی هستند و به راحتی با نمونه های خارجی قابل مقایسه اند. شما می توانید با سفارش جعبه کرافت خود به تی سبز، جعبه مد نظر خود را در انواع ابعاد و مدل ها دریافت کنید. تی سبز، به عنوان معتبرترین گروه تولیدی جعبه سخت در ایران، افتخار دارد تا جعبه کرافت مد نظر شما را در هر تعدادی تامین کند. تی سبز – جعبه های با کیفیت، بسته بندی های خلاقانه.

 

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت

 

در ادامه توجه شما را به چند نمونه جعبه کرافت تولید شده توسط گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – جلب می کنیم.

 

تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت - جعبه کرافت

 

=== با کلیک روی تصویر زیر می توانید به صفحه همین محصول که حاوی قــیــمـــت و اطــلــاعــات تــکــمــیــلــی است، دسترسی پیدا کنید ===

 

ساخت جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - جعبه کرافت

 

=== با کلیک روی تصویر زیر می توانید به صفحه همین محصول که حاوی قــیــمـــت و اطــلــاعــات تــکــمــیــلــی است، دسترسی پیدا کنید ===

 

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت

...

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت

...

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت

...

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت - craft box

...

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت - craft box

جعبه کرافت - تولید جعبه کرافت - ساخت جعبه کرافت - craft box

سایر اخبار و مقالات خواندنی:

هزینه های جانبی ساخت جعبه شما در تی سبز

تولید جعبه با کیفیت در تی سبز

انواع روش های تولید جعبه برای محصول شما

تولید جعبه زعفران صادراتی و با کیفیت

بسته بندی زعفران

تحویل 1000 عدد جعبه کرافت به یک کارخانه تولید لوازم الکترونیک

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است؟

تحویل 1000 عدد جعبه طلا به یک گروه تولیدی جوان و خلاق

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه

ساخت جعبه تبلیغاتی در تی سبز

جعبه به عنوان آلبوم سنگ و سرامیک

جعبه تبلیغاتی