جعبه مخصوص آلبوم سنگ و سرامیک

یکی از خواص خیلی خوب جعبه سخت، داشتن متریال تشکیل دهنده بسیار مستحکم و با دوام است که به تولید کننده اجازه  تولید جعبه های با خواص صنعتی و با تحمل وزن بالا را می دهد. به تازگی به سفارش یکی از مشتریان خوب تی سبز که یکی از کارخانه داران و تولید کنندگان مطرح سنگ و سرامیک در ایران هستند، جعبه ای ساختیم که اساسا به عنوان جعبه آلبوم سنگ و سرامیک کاربرد داشت. این سفارش که به تعداد 750 عدد بود، پس از نمونه سازی های اولیه و برگزای جلسات اصلی، پس از 45 روز از تاریخ سفارش گذاری به مشتری تحویل داده شد.

 

تولید آلبوم سنگ و سرامیک - جعبه به عنوان آلبوم سنگ و سرامیک - جعبه سرامیک و سنگ

 

برای این سفارش از روکش های چاپی مخصوص مشتری استفاده شد، و این جعبه جلوه بسیار شیک و خاصی پیدا کرد. این روکش ها با سلفون مات مخملی پوشانده شده بودند که جلوه بسیاری زیبایی به جعبه می داد و علاوه بر ظاهر خاص، با لمس سطح جعبه نیز، حس دلنشینی داشت. جعبه تولید شده که تصاویر آن را در این خبر می بینید، طراحی پیچیده و روال تولیدی بسیاری فنی داشت، چرا که نوع استفاده از این جعبه سخت برای بازارهای صادراتی بخصوص برای ارائه نمونه سنگ و سرامیک در کشور آلمان در نظر گرفته شده بود و رعایت اصول کیفیتی در تولید این جعبه نقش بسیار حیاتی داشت.

 

تولید آلبوم سنگ و سرامیک - جعبه به عنوان آلبوم سنگ و سرامیک - جعبه سرامیک و سنگ

 

جعبه مخصوص آلبوم سنگ و سرامیک تولید شده که مشاهده می کنید، با رنگ بندی جعبه سنگ و سرامیک سفارش داده شده توسط مشتری تطابق دارد و و روکشی که روی جعبه می بینید همان روکش چاپ شده توسط مشتری است. جعبه سفارش داده شده ترکیب رنگی خاکستری و آبی فیروزه ای دارد و همانطور که قبلا هم اشاره شد از روکش های چاپی مخصوص مشتری برای ساخت جعبه اصلی استفاده شد چرا که رنگ بندی مورد نظر مشتری در آلبوم روکش ها و گالینگورهای ما وجود نداشت و پس از طی یک روال 2 هفته ای و چاپ روکش ها توسط چاپخانه، روکش های مورد نظر سفارش دهنده این جعبه به دفتر اصلی تی سبز ارسال شدند.

 

جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - تولید جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - ساخت جعبه آلبوم سنگ و سرامیک

 

جعبه ای که ملاحظه می کنید با در نظر گرفتن کاربرد خاص آن ساخته شده و از آنجایی که سنگ و سرامیک یک کالای سنگین است، هر نوع جعبه با هر نوع ساخت و متریالی توانایی تحمل وزن و همچنین کارایی های خاص این محصول را ندارد. جعبه سرامیک و سنگ تی سبز با رعایت اصول بالای کیفیت تولید و همچنین استفاده از ماشین آلات خاص صنعت جعبه سازی به تولید رسیده است. همچنین با توجه به دسترسی به نمونه های خارجی و دیدن کیفیت تولید سایر جعبه ها از کشورهای مختلف، تفاوت کیفیت جعبه سنگ و سرامیک تی سبز به راحتی محسوس و قابل تشخصیص بود و همین امر باعث رضایت بسیار بالای مشتری شد.

 

جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - تولید جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - ساخت جعبه آلبوم سنگ و سرامیک

 

برای درج لوگو روی این محصول هم از پلاک های فلزی استفاده شد که جلوه بسیار خاص تری نسبت به طلاکوب به جعبه داد و سطح کیفی بالای جعبه به راحتی نشان دهنده سطح کیفی بالای تولیدات و محصولات داخل آن بود. طبیعتا هر چه توجه بیشتری به بسته بندی یک محصول شود، به همان میزان هم محصول داخل بسته بندی از ارزش و کلاس بالاتری برخوردار خواهند بود و تی سبز پس از سال ها تجربه در صنعت تولید جعبه سخت و هارد باکس های با کیفیت، خاص و لوکس، می تواند جعبه هایی با کیفیتی بسیار بالاتر از نمونه های مشابه خارجی را به مشتریان اراده دهد.

 

جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - جعبه سنگ و سرامیک - تولید جعبه سنگ و سرامیک

 

شما می توانید این جعبه را در لینک مشخص شده - جعبه آلبوم سنگ و سرامیک کد TID.261.116.103.D90.S55 - ملاحظه فرمایید.

 

===همچنین با کلیک روی تصویر زیر، می توانید به این محصول به همراه توضیحات، تصاویر تکمیلی و قیمت، دسترسی پیدا کنید.===

 

https://tsabz.com/content/blog/stone-and-ceramic-album-box-in-tsabz

 

===همچنین با کلیک روی تصویر بالا، می توانید به این محصول به همراه توضیحات، تصاویر تکمیلی و قیمت، دسترسی پیدا کنید.===

 

جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - تولید جعبه آلبوم سنگ و سرامیک - ساخت جعبه آلبوم سنگ و سرامیک

سایر اخبار و مقالات مرتبط:

قیمت جعبه های ست تبلیغاتی

ساخت جعبه تبلیغاتی در تی سبز

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه در سایت قرار گرفت

تولید جعبه ست تبلیغاتی

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است؟

تولید جعبه کرافت

هزینه های جانبی ساخت جعبه شما در تی سبز

تحویل 1000 عدد جعبه طلا به یک گروه تولیدی جوان و خلاق

تحویل 1000 عدد جعبه کرافت به یک کارخانه تولید لوازم الکترونیک

جعبه تبلیغاتی

تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی

جعبه تبلیغاتی