تولید پلاک فلزی

تولید پلاک فلزی یکی از نیاز های اساسی برای کسب و کارهای مختلف استپلاک فلزی یکی از راه های شناخته شده برای درج نام یا لوگوی هر کسب و کاری است. همچنین از این روش برای شناساندن نام یا زمینه فعالیت یک مکان استفاده می شود. به احتمال قوی شما با استفاده از این نوع پلاک ها در مکان های عمومی مانند مترو، بیمارستان ها، مطب پزشکان و یا دفاتر کاری آشنایی دارید. استفاده از پلاک فلزی در سال های اخیر بیشتر هم شده چرا که نیاز به ارائه این نوع خدمات برای جعبه و بسته بندی محصولات خاص و یا لوکس بیشتر شده است. برای جعبه یا بسته بندی بسیاری از کالاهای خاص مانند ساعت های گران قیمت و لوکس، از این نوع پلاک برای درج نام و لوگوی آن محصول استفاده می شود. تولید پلاک فلزی به روش های مختلفی صورت می پذیرد و هر پلاک با توجه به روش تولیدی آن، از سطح کیفی متفاوتی برخوردار است. تولید پلاک فلزی یک اصطلاح کلی محسوب می شود و هنگامی که مشتریان وارد فضای بازار این نوع خدمات می شوند، دچار سردرگمی می شوند چرا که با تنوع بسیار زیادی از انواع پلاک ها روبرو هستند.

پلاک فلزی - تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی - پلاک فلزی با کیفیت

 

تولید پلاک فلزی به روش های مختلفی صورت می پذیرد اما تعداد اندکی از این روش ها هستند که منجر به تولید یک پلاک فلزی با کیفیت می شوند.

در تولید پلاک فلزی دو عامل تعیین کننده وجود دارد:

1- کیفیت ورق فلزی که روی آن کار انجام می شود

2- روش مورد استفاده برای درج طراحی روی پلاک

تا بحال مرسوم ترین روش تولید پلاک فلزی استفاده از اسیدهای مخصوص و شابلون بوده است که به این روش اصطلاحا "اسید شور" یا "اسید شویی" می گویند. پلاک های فلزی رنگی هم که در بازار مشاهده می کنید همگی با همین روش تولید شده اند به این صورت که پس از حک شدن طرح مورد نظر روی پلاک، به صورت دستی اقدام به رنگ کردن پلاک می کنند. تنها راه برای ایجاد تنوع در این روش این است که رنگ ورق فلز به کار رفته را تغییر داد که عموما در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود است. تولید پلاک فلزی به روش اسیدشور یک روش قدیمی است که در همه جای دنیا مورد استفاده است اما به تازگی ماشین آلات و روش های جدیدی وارد این صنعت شده اند که باعث ارتقا چشم گیر کیفیت پلاک های فلزی شده است.

تولید پلاک فلزی در تی سبز با استفاده از به روزترین ماشین آلات صنعتی مربوط به همین حوزه و به صورت دیجیتالی و تمام رنگی انجام می شود. می توان گفت که تولید پلاک فلزی واقعا رنگی و با کیفیت، تنها در تی سبز امکان پذیر است چرا که ما در واقع تمامی محتویات پلاک را با استفاده از رنگ های کوره ای روی پلاک پرینت می کنیم به گونه ای که رنگ های قرار گرفته روی پلاک هرگز خراشیده یا کمرنگ نمی شوند. با به کارگیری آخرین فناوری های روز دنیا در این صنعت و با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار که ساخت کشور هلند هستند، تی سبز به تنها تولید کننده پلاک های فلزی فوق با کیفیت و تمام رنگی در ایران تبدیل شده است.

امکان استفاده از ورق های آلومینیومی آنودایز و سایر ورق های فلزی با رنگ بندی متنوع، برش های لیزری و دقیق و همچنین ارائه بالاترین کیفیت ممکن برای چاپ، پلاک های فلزی تی سبز را منحصر به فرد کرده است. از پلاک فلزی تی سبز و این سیستم جدید تولید می توانید برای طیف وسیعی از نیازها استفاده کنید. این نوع پلاک ها که با کیفیت ترین پلاک های فلزی موجود در ایران و جهان هستند، می توانند به صورت مغناطیسی و آهنربایی نیز تولید شوند که در این صورت از این پلاک ها به عنوان پلاک سینه استفاده می شود و برای قشر وسیعی از پرسنل سازمان های مختلف کاربرد دارد. همچنین می توان از این پلاک های فلزی خاص در کسب و کارهای مختلف و برای نیازهای مختلف استفاده کرد. هیچ محدودیتی در تولید پلاک فلزی در تی سبز وجود ندارد و هر طرح و رنگی که در نظر داشته باشید، می توانید برای پلاک خود استفاده کنید چرا که تی سبز تمامی امکانات لازم برای تولید هر نوع پلاک فلزی را فراهم کرده است.

تولید پلاک فلزی با کیفیت

پلاک فلزی با کیفیت در بازار ایران به راحتی قابل تهیه نیست چرا که بیشتر تولید کنندگان این عرصه از روش های قدیمی برای تولید پلاک فلزی استفاده می کنند. با توضیحی که قبلا داده شد، امکان ساخت پلاک فلزی با کیفیت تنها در تی سبز ممکن شده، چرا که ماشین آلات مورد استفاده برای تولید این نوع پلاک ها تماما وارداتی بوده و در واقع به صورت تخصصی برای تولید چنین محصولی طراحی شده اند. در واقع تی سبز تنها مجموعه تولید کننده مکانیزه پلاک فلزی است و استفاده از همین روش های نوین، باعث ارائه کیفیت باورنکردنی پلاک های تولید شده در تی سبز شده است. تولید پلاک فلزی با کیفیت تنها با استفاده از روش های خاص تولیدی ممکن است که به لطف استفاده از به روز ترین روش های تولید پلاک فلزی، از این پس شما می توانید از با کیفیت ترین پلاک های فلزی جهان برای محصولات یا خدمات خود استفاده کنید. همانطور که در تصاویر هم ملاحظه می کنید، کیفیت پلاک های فلزی تولید شده به وسیله این روش با هیچ یک از روش های مرسوم در این حوزه قابل قیاس نیست و شما در واقع شاهد بالاترین حد از کیفیت قابل تصور در پلاک فلزی در ایران هستید که با آخرین روش های تولید این محصول در جهان منطبق است. ساخت پلاک فلزی با کیفیت برای عده ی زیادی از کسبه، فعالان اقتصادی و ارائه دهنده گان خدمات مختلف در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و ارائه هر نوع محصول یا خدمات با کیفیت مستلزم رعایت کیفیت در تمامی مراحل است. تولید پلاک فلزی با کیفیت، با اختلاف قیمت اندک نسبت به پلاک فلزی معمولی، تاثیر بسزایی در سطح ارائه محصولات یا خدمات شما خواهد داشت و مشتری شما به راحتی متوجه حساسیت شما به کیفیت ارائه خدمات یا محصولات تان خواهد شد.

تولید پلاک فلزی - پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

موارد مصرف پلاک فلزی

تولید پلاک فلزی به صورت رنگی هم امکان پذیر است و پلاک فلزی رنگی از جذابیت و زیبایی فوق العاده بیشتری نسبت به پلاک های فلزی معمولی برخوردار است. این پلاک ها که به لطف ماشین آلات به روز تی سبز در ایران هم امکان تولید پیدا کرده اند، برای انواع کسب و کارها و خدمات مورد مصرف قرار می گیرند. استفاده از این پلاک ها به عنوان پلاک سینه نیز از محبوبیت خاصی برخوردار شده. همچنین از این پلاک ها می توان به عنوان لوح تقدیر برای مناسبت ها یا مراسم خاص نیز استفاده کرد و از آنجایی که امکان تولید این پلاک ها به صورت تکی نیز امکان پذیر است، هیچ محدودیتی در سفارش طرح و تعداد مد نظر شما وجود ندارد. همچنین از این پلاک ها می توانید برای تبریک مناسبت های خاص به عزیزان تان نیز استفاده کنید که جلوه خاصی به هدیه شما می بخشد. با امکان تولید در هر ابعادی، این پلاک ها برای بیمارستان ها، داروخانه ها، مطب پزشکان، فرودگاه ها، فروشگاه ها، امکان عمومی، دفاتر کاری، دفاتر وکالت، دفترخانه ها، مترو و غیره مناسب هستند. به علاوه، اگر به دنبال ارائه جعبه ای لوکس و خاص برای محصول تان هستید، می توانید به جای چاپ روکش یا طلاکوب برند مورد نظرتان روی جعبه های تی سبز، از این نوع پلاک ها نیز استفاده کنید.

پلاک فلزی برای مناسبت های خاص

سفارش پلاک فلزی به صورت معمول کار سختی است و پیگیری های زیادی نیاز دارد. همچنین، پلاک فلزی محصولی نیست که استفاده عمومی داشته باشد و بسیاری از مردم خواستار چنین محصولی نیستند چرا که بیشتر این نوع پلاک ها را برای موارد خاص دیده اند و به نظر می رسد که استفاده دیگری برای آن وجود ندارد. البته این فکر کاملا درست است چرا که پلاک های فلزی اسیدشور یا حک شده، برای عموم مردم کاربردی ندارند. اما پلاک های فلزی رنگی تی سبز فرق می کنند! از آنجایی که امکان سفارش این نوع پلاک ها حتی به صورت تکی نیز وجود دارد، شما می توانید با ارائه نوشته و تصویر شخص مد نظر خود، مناسبتی خاص را تبریک بگویید. مثلا یک پلاک رنگی زیبا برای روز ولنتاین یا همان روز عشاق در جعبه هدیه خود قرار دهید و یا سالگرد ازدواج یا آشنایی تان را به همسرتان تبریک بگویید. همچنین می توانید روز پدر و مادر را به همراه تصویری از صورت شان که به صورت رنگی روی این پلاک ها حک شده، به عزیزان تان تبریک بگویید. تبریک تولد به این صورت هم ایده ی خوبیست. حتی می توانید از شخصی تقدیر کنید و یا مدرک یک دوره آموزشی را به این صورت ارائه دهید. استفاده از این پلاک برای همایش ها و بزرگداشت ها هم ممکن است. تمامی موارد ذکر شده تنها گوشه ای از استفاده های این نوع پلاک فلزی است. به هر حال، نیاز شما هر چه که باشد، استفاده از این پلاک های فلزی برای شما مقدور است و تنها کافیست که با تی سبز تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، پلاک مد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.

تولید پلاک فلزی در رنگ های مختلف

تولید پلاک فلزی تنها روی ورق آلومینیوم و فلز نیست و می توان این نوع پلاک ها را روی سایر آلیاژها نیز اجر کرد. مثلا عده ای برای جذابیت بیشتر و طلایی شدن پلاک فلزی مد نظرشان، ورق برنج را انتخاب می کنند که واقعا جذابیت خاصی نیز به پلاک فلزی می دهد. بخاطر طلایی بودن رنگ آلیاژ برنج، این نوع پلاک ها حالت طلایی پیدا می کنند و چشم گیرتر می شوند. همچنین عده ای نیز ورق های استیل براق و به رنگ نقره ای را به سایر ورق های فلزی ترجیح می دهند و دوست دارند که پلاک فلزی مورد نظرشان به رنگ نقره ای براق و کروم باشد که این حالت نیز جذابیت خاص خود را داراست. البته ورق های طلایی مات و استیل مات نیز موجود هستند که هر یک زیبایی خاص خودشان را دارا هستند. البته با وجود ورق های آلومینیومی، شاهد ظهور پلاک هایی جذاب تر و به روزتر در جهان هستیم. خاصیت این ورق ها رنگ خاص و مات آن هاست. رنگ آلومینیوم نه سفید است نه نقره ای و با رنگ خاص و ماتی که دارد، باعث به وجود آمدن طیف جدیدی از پلاک های فلزی در جهان شده است. البته استفاده از پلاک آلومینیومی پدیده جدیدی نیست اما چاپ فلزات اخیرا در این صنعت مرسوم شده که باعث رشد چشم گیر کیفیت و زیبایی پلاک های فلزی در ایران شده است. به خصوص این که با استفاده از ماشین آلات مخصوص تی سبز و رنگ های کوره ای فوق العاده با کیفیت، به نظر می رسد که تولید پلاک فلزی با روش چاپ روی فلزات و با استفاده از پلاک آلومینیوم در واقع شیک ترین و زیباترین روش ارائه این محصول است.

 

پلاک فلزی - تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

درباره تی سبز

گروه طراحی و تولیدی سبز - تی سبز - بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده انواع جعبه سخت و هارد باکس های صادراتی و با کیفیت در ایران است. تولید جعبه، تخصص تی سبز است و با به کارگیری ماشین آلات مختلف و همچنین دانش روز دنیا، توانسته ایم جز بهترین تولید کننده های هارد باکس و جعبه سخت در خاورمیانه و جهان باشیم. تولید هارد باکس در تی سبز تحت نظارت دقیق و ریزترین فیلترهای کیفیتی صورت می گیرد و به کارگیری اصول مدیریت کیفیت، باعث تولید محصولاتی با استانداردهای بالای جهانی شده است. ساخت جعبه یک حرفه تخصصی است و ما همه توان خود را برای تولید جعبه سخت و هارد باکس به کار گرفته ایم. جعبه سازی توسط تولیدی های مختلفی در ایران صورت می پذیرد اما تی سبز بهترین و با کیفیت ترین هارد باکس های ایران را ارائه می دهد. رعایت اصول مشتری مداری و پاسخگویی در تمامی مراحل خدمات رسانی به مشتریان حتی بعد از تحویل بار به ایشان باعث شده که متشریان ما با خیال راحت، اقدام به همکاری با گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – کنند. ما در تی سبز به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت به همه هم وطنان مان هستیم و تولید انواع پلاک فلزی جز آخرین و جدیدترین خدمات این مجموعه تولیدی است.

تولید پلاک فلزی - پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی - Metal Plaque

...

تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی - پلاک فلزی

...

پلاک فلزی - تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

تولید پلاک فلزی - پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

پلاک فلزی - تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

تولید پلاک فلزی - پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

تولید پلاک فلزی - پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

تولید پلاک فلزی - پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

پلاک فلزی - تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

اخبار و مطالب خواندنی:

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه طلا و جواهر

روکش ها و گالینگورهای تی سبز

جعبه عطر و ادکلن مدل جدید

Box Making

آنچه درباره طلاکوب جعبه باید بدانید

مدل های جعبه سخت در تی سبز

تولید جعبه با روکش گالینگور

تولید جعبه با روکش چاپی مخصوص شما

تحویل 413 عدد پلاک آلومینیومی به شرکت دی کی تی

جعبه های کوچک، کاربردی و کم ارتفاع

برش فوم

جعبه های مناسب به عنوان جعبه هدیه و جعبه کادو

تولید جعبه هدیه و جعبه کادو

مدیریت کیفیت در تولید جعبه

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات

آیا پلاک فلزی زنگ می زند؟