تحویل 1000 عدد جعبه طلا به یک گروه تولیدی جوان و خلاق

در اسفند 98 یک سفارش 1000 عددی جعبه از یک گروه ساخت طلا و زیورآلات به سبک مدرن دریافت کردیم. این گروه جوان و خلاق که دست سازه های خود را به صورت آنلاین به فروش می رساندند، تا قبل از تصمیم برای به کارگیری هارد باکس های تی سبز به عنوان جعبه رسمی طلا و زیوآلات شان، از کیسه های کوچک پارچه ای و مخملی استفاده می کردند که پس از اخذ سفارش به صورت آنلاین، محصول مورد نظر مشتری را داخل این کیسه های کوچک قرار می داند و با استفاده از ساک های خرید مقوایی، برای مشتری ارسال می کردند. این گروه خلاق که از 5 جوان خوش فکر و کوشا تشکیل شده بود، به این تصمیم رسیده بودند که برای ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات شان نیاز به یک بسته بندی زیبا، با دوام و خاص دارند که علاوه بر محافظت هرچه بهتر از محصولات شان، جلوه ارائه بهتری هم نزد مشتریان شان داشته باشد و بتوانند با استفاده از این بسته بندی جدید، فاصله خود از رقبایشان را افزایش دهند.

این گروه تولیدی، پس از تحقیق و جستجوی فراوان با گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – و محصولات خوب و با کیفیت ما آشنایی پیدا کرده بودند و برای برگزاری یک جلسه حضوری با مدیر فروش مجموعه هماهنگ کردند. در جلسه حضوری ضمن ملاحظه نمونه جعبه های تی سبز و همچنین آلبوم های رنگی مختلف، تصمیم به انتخاب رنگ مشکی از آلبوم کتان گرفتند. همچنین پس از ارائه ابعاد پیش فرض از کالکشن جعبه های مخصوص طلا و جواهر، تصمیم گرفتند که جعبه مورد نظرشان باید با توجه به ابعاد مد نظر خودشان تولید شود و از این رو برنامه ریزی های لازم برای تولید جعبه با ابعاد مد نظر ایشان صورت گرفت. با توجه به اینکه سفارشات دیگری نیز در کارخانه تی سبز در دست تولید بود، تصمیم برای تحویل جعبه ها بر آن شد که در 4 بخش 250 عددی تحویل مشتری داده شوند. از نظر زمانی هم این جعبه های مخصوص طلا و جواهر زودتر از تاریخ درج در فاکتور و به بهترین شکل ممکن به مشتری ارسال شدند.

همچنین برای دسترسی به کالکشن هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه طلا و جواهر می توانید روی همین لینک که به رنگ قرمز است، کلیک کنید.

در زیر می توانید به بخشی از تصاویر این جعبه های دسترسی داشته باشید.

جعبه طلا - تولید جعبه طلا - ساخت جعبه طلا

...

جعبه طلا - تولید جعبه طلا - ساخت جعبه طلا

...

=== برای دسترسی به همین محصول می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید و قیمت و اطلاعات تکمیلی را ملاحظه فرمایید ===

 

جعبه طلا و جواهر - تولید جعبه طلا و جواهر - ساخت جعبه طلا و جواهر

 

=== برای دسترسی به همین محصول می توانید روی تصویر بالا کلیک کنید و قیمت و اطلاعات تکمیلی را ملاحظه فرمایید ===

...

جعبه زیور آلات - تولید جعبه زیور آلات - ساخت جعبه زیور آلات

...

جعبه طلا - تولید جعبه طلا - ساخت جعبه طلا

...

جعبه طلا - تولید جعبه طلا - ساخت جعبه طلا

...

جعبه طلا - تولید جعبه طلا - ساخت جعبه طلا

سایر اخبار و مقالات مرتبط:

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است؟

تولید جعبه کرافت

تحویل 1000 عدد جعبه کرافت به یک کارخانه تولید لوازم الکترونیک

ساخت جعبه کرافت در تی سبز

ساخت جعبه زعفران در تی سبز

تولید جعبه زعفران صادراتی و با کیفیت

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه در سایت قرار گرفت