جعبه دکمه سردست تی سبز در پاساژ گلستان شهرک غرب

به تازگی تعداد 250 عدد جعبه دکمه سردست تی سبز را به سفارش یکی از کسبه محترم پاساژ گلستان شهرک غرب تولید کردیم. این بار که به تازگی تحویل ایشان شد، ظرف مدت 10 روز از زمان سفارش تکمیل و ارسال شد. روکش این سفارش از آلبوم کتان و به رنگ مشکی بود و طبق درخواست مشتری، در دو نقطه از جعبه طلاکوب داشت. داخل این جعبه از مخمل بود و مانند تمامی هارد باکس های تی سبز از کیفیت بالایی برخوردار بود. این جعبه که به عنوان جعبه دکمه سرآستین استفاده دارد، از جعبه های بسیار پرکاربرد بازار مد و پوشاک است. جعبه دکمه سرآستین تی سبز یکی از بهترین جعبه دکمه سردست های بازار ایران است.

آقای اکبری، سفارش دهنده این جعبه سخت، از کسبه خوب و بنام پاساژ گلستان هستند و همواره سعی می کنند عدالت و انصاف را در برخورد با مشتری رعایت کنند. همچنین از آنجایی که ایشان توجه ویژه ای به کیفیت دارند، از تولیدات تی سبز استفاده می کنند که خوشبختانه تا به این لحظه توانسته ایم رضایت ایشان را حفظ کنیم. ایشان از مشتری های خوب مجموعه تی سبز هستند که برای انواع پوشاک موجود در محل کسب شان از هارد باکس های تی سبز استفاده می کنند. ایشان برای کسب و کارشان نیاز به جعبه کراوات، جعبه پاپیون، جعبه دکمه سردست و غیره دارند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین نحو ارائه کنند.

اگر دوست دارید بدانید که نظر آقای اکبری درباره سفارش شان چه بود، می توانید به اظهار رضایت ایشان از جعبه ای که دریافت کرده اند توجه فرمایید.

رضایتمندی - رضایت مشتری - مشتری مداری - مشتری

...

برای دسترسی به صفخه محصول جعبه دکمه سرآستین تی سبز، روی تصویر زیر کلیک نمایید

دکمه سردست - جعبه دکمه سردست - جعبه دکمه سرآستین

...

دکمه سرآستین - تولید جعبه دکمه سرآستین - ساخت جعبه دکمه سرآستین

...

سایر اخبار و مقالات:

استفاده از هارد باکس به عنوان جعبه شیرینی - شیرینی باباله

هارد باکس پاکتی - هم پاکت هم هارد باکس

جعبه دکمه سردست

تولید جعبه و ساخت جعبه

جعبه سازی

نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

تحویل جعبه کراوات به هیواد

ساخت جعبه کراوات جدید

تولید جعبه طلا و جواهر با مدل جدید

تولید جعبه جدید - جعبه سخت یاسی رنگ با درب بلند