تولید جعبه کراوات

تولید جعبه کراوات تخصص تی سبز است. جعبه کراوات های تی سبز از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و سطح بالای رضایت مندی مشتریان حاکی از اهمیت فراوان ما به تولیدات مان است. تولید جعبه کراوات در انواع مدل ها، رنگ ها و طرح ها یکی از زمینه های تخصصی گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – است.

از آنجایی که کراوات یک کالای لوکس محسوب می شود و مورد استفاده آن در مراسم رسمی است و به نوعی پوشش زینتی محسوب می شود، لذا قرار دادن چنین کالای ارزش مندی در بهترین و باکیفیت ترین نوع از جعبه کاری منطقی است. چرا که مشتری کالایی مانند کراوات، با دیدن نوع بسته بندی و جعبه آن محصول، تا حد زیادی به کیفیت ساخت خود آن کراوات نیز پی می برد. یک جعبه خوب حاکی از یک محصول خوب است. یک جعبه خوب نشان دهنده اهمیت تولید کننده به کیفیت است. و طبیعتا تولید کننده ای که ذهن قدرتمندی در رابطه با موضوع کیفیت ندارد، نمی تواند اصول کنترل کیفیت را در هیچ یک از مراحل تولید تا ارائه محصول خود پیاده کند. پس قرار دادن کراوات در یک جعبه شیک و با کیفیت نشان از احترامی است که تولید کننده یا فروشنده برای خریدار محصول خود قائل است.

با توجه به این که تی سبز، رعایت بالاترین اصول کیفیتی را سرلوحه تمامی تولیدات و محصولات خود قرار داده، لذا تمامی مشتریان تی سبز از این بابت هیچ نگرانی نخواهند داشت چرا که می دانند کیفیت تولید سفارش هایشان صد در صد تضمین شده است. پایبندی ما به اصول مشتری مداری و کنترل کیفیت محصول تا حدی است که اگر احیانا مورد یا ایراد احتمالی در تولیدات مان وجود داشته باشد، همواره پاسخ گو و علاقه مند به جبران هستیم. رعایت کیفیت در تولید جعبه کراوات از اهمیت فراوانی برخوردار است و همه اعضای گروه طراحی و تولیدی سبز این را به خوبی می دانند چرا که مدیریت مجموعه همواره با نظارت دقیق و آموزش پیوسته، همه را نسبت به این موضوع حساس کرده و حساس نگه داشته است.

با توجه به این که ما در تمامی سفارشات مشتریان، اصل زمان بندی دقیق و تحویل به موقع را رعایت می کنیم، همواره سعی داشته ایم با برنامه ریزی درست و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان گرامی تی سبز، تمامی تولیدات را طبق زمان بندی مشخص به دست همه برسانیم و بعد مسافت هم در این مورد هیچ گاه دخیل نبوده است. مشتریان ما در بندرعباس، گرگان، یزد، اصفهان، تهران، رشت، تبریز، مشهد و سایر شهرهای میهن عزیزمان همواره از روز دریافت سفارشات خود مطلع هستند و ما به هیچ عنوان مشتریان را بی اطلاع نگه نمی داریم. تمامی محصولات هم با نهایت دقت بسته بندی شده و ارسال می شوند و تا به این لحظه حتی یک مورد خرابی یا شکستگی در جعبه ها گزارش نشده است.

همچنین تنوع در تولید هم از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید جعبه کراوات خود را با رنگ، طرح و اندازه های خاص خود سفارش دهید و از این نظر هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اگر جعبه کراوات خاصی در هر کجای دنیا دیده اید و نظر شما را جلب کرده است، می توانید تنها با ارسال تصویر آن جعبه به ما، ظرف یک هفته جعبه کراوات های خود را با کیفیتی بهتر از نمونه های مشابه خارجی دریافت نمایید. از نظر مدل جعبه کراوات هم در هیچ محدودیتی نیستید. مدل و طرح جعبه کراوات خود را با ما در میان بگذارید و ما جعبه ای با کیفیت، منطبق با سلیقه شما تولید خواهیم کرد. تنها محدودیت شما در تی سبز برای داشتن جعبه مورد نظرتان، تخیل خودتان است.

تولید جعبه کراوات مورد نظر خود را به تی سبز بسپارید. مطمئن هستیم که از نتیجه همکاری با ما راضی خواهید بود. همچنین می توانید درخواست نمایید تا لوگو یا برند مورد نظرتان را نیز روی جعبه طلاکوب کنیم تا جعبه ای منطبق با اصول کسب و کار خود داشته باشید.

 جعبه کراوات - تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات تی سبز - هارد باکس - تولید جعبه - ساخت جعبه - جعبه سازی - tie box - box making

 جعبه کراوات - تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات تی سبز - هارد باکس - تولید جعبه - ساخت جعبه - جعبه سازی - tie box - box making

مطالب مرتبط:

مدل های جعبه کراوات

مدل های جعبه کمربند

تولید جعبه کمربند

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

تولید هارد باکس

تولید جعبه

بسته بندی

تولید جعبه کراوات

جعبه چای و دمنوش

عملکرد تی سبز در سال 1396

جعبه کراوات جدید

جعبه شال و روسری

تولید جعبه کشویی

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

نمایندگی فروش محصولات تی سبز

هارد باکس جدید

تولید جعبه سخت جدید

تولید جعبه آهنربایی و جعبه مگنتی