تحویل جعبه کراوات به هیواد

به تازگی یک محموله 200 عددی جعبه کراوات در ابعاد جدید تحویل برند هیواد داده شد. این برند که یک مجموعه خوش نام در زمینه تولید پوشاک و کراوات است، این جعبه را برای ارسال کراوات های خود به تمامی شهرهای ایران نیاز داشت و ابعاد خاصی را مد نظر داشتند. آقای ساورمند، صاحب محترم این کسب و کار، ابعادی را مد نظر داشتند که بتوانند به راحتی در پاکت پستی قرار دهند. از این نظر، هارد باکس یک انتخاب خوب به عنوان جعبه کراوات برای ایشان بود چرا که این جعبه هم شکیل است و هم می تواند محصول را تا حد زیادی از انواع آسیب ها حفظ کند. کراوات در جعبه کراواتی که با سبک هارد باکس ساخته شده باشد کاملا ایمن و سالم به دست مشتری می رسد و از آنجایی که تی سبز هر نوع امکانی را برای تغییر ابعاد جعبه در اختیار مشتری قرار داده است، تولید جعبه کراوات بر اساس محصول و ابعاد مورد نظر شما کاملا امکان پذیر است.

پس از مدتی بررسی و مشورت، برای ابعاد جعبه به توافق رسیدیم و آقای ساورمند، مدیر برند هیواد، برای جعبه خود رنگ قهوه ای تیره از آلبوم گالینگور کتان را انتخاب کردند. طبق درخواست ایشان، رنگ درب و بدنه باید قهوه ای تیره می بود که طبیعتا با ترکیب طلاکوب رنگ طلایی، جلوه زیبایی پیدا می کرد. برای طلاکوب روی جعبه هم قرار شد که ابتدا طرح برند خود را برای ما ارسال کنند و ما هم طبق روال همه سفارش ها، از طرح ارسالی کلیشه طلاکوب تهیه کردیم. این سفارش ظرف یک هفته آماده شد و نتیجه کار هم بسیار زیبا و شکیل شد. جعبه تولید شده ابعادی کاملا جدید دارد و از نظر زیبایی هم جعبه بسیار خوش ظاهر با ابعادی خاص است. این یک حقیقت کلی در صنعت جعبه سازی است که جعبه هایی با ظاهر کشیده و ابعاد خاص، از نمای زیباتر و جذابیت بصری بیشتری برخوردارند.

این سفارش کاملا به موقع به دست آقای ساورمند رسید و ایشان هم از نتیجه کار فوق العاده راضی بودند و قبل از این که ما از ایشان نظرشان را جویا شویم، خودشان از هارد باکس های تولید شده اظهار رضایت کردند.

برای این که نظر آقای ساورمند درباره جعبه کراوات های تولید شده برای کسب و کارشان را بدانید، نظر شما را به تصویر زیر جلب می نماییم.

تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات - ساخت جعبه کراوات

...

تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات - ساخت جعبه کراوات

...

همچنین برای بازدید از محصول تولید شده برای آقای ساورمند، می توانید روی تصویر جعبه کلیک نمایید تا به صفحه همین محصول دسترسی داشته باشید.

تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات - ساخت جعبه کراوات

...

تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات - ساخت جعبه کراوات

...

تولید جعبه کراوات - جعبه کراوات - ساخت جعبه کراوات

...

اخبار و مقالات مرتبط:

جعبه دکمه سردست تی سبز در پاساژ گلستان شهرک غرب

استفاده از هارد باکس به عنوان جعبه شیرینی - شیرینی باباله

هارد باکس پاکتی - هم پاکت هم هارد باکس

جعبه تقویم و جعبه سررسید

تولید جعبه و ساخت جعبه

جعبه سازی

نکات مهم تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه موبایل و جعبه تلفن همراه

تولید جعبه لوکس و جعبه لاکچری

تولید جعبه طلا و جواهر با مدل جدید

تولید جعبه جدید - جعبه سخت یاسی رنگ با درب بلند

تولید جعبه ست تبلیغاتی