تولید جعبه هارد باکس

تولید جعبه هارد باکس یک کار تخصصی است. تی سبز به عنوان یک تولید کننده مطرح و با سابقه در زمینه تولید جعبه تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از کسب و کارهای ایرانی باشد. حالا با پیشرفت چشمگیر تی سبز در زمینه تولید هارد باکس و انواع جعبه سخت، به صادرات جعبه به کشورهای منطقه چشم دوخته ایم. با تلاش های متعهدانه گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – در زمینه تولید جعبه سخت، واردات جعبه به ایران به صفر رسید. با تحویل اولین سفارش مان در تعداد 25.000 عدد هارد باکس مخصوص کمربند به یک تاجر عراقی و ادامه همکاری با ایشان و معرفی های کاری مختلفی که به این واسطه داشته ایم، تی سبز قدم بزرگی در جهت صادرات جعبه سخت به کشورهای منطقه برداشته است و از این رو ورود تی سبز به فاز جدید توسعه را به همه تبریک می گوییم.

تولید هارد باکس یک تخصص صنعتی است که برای ارائه با کیفیت این محصول نیاز به ماشین آلات بخصوص نیز هست. با سرمایه گذاری های وسیع تی سبز در حوضه توسعه خطوط مکانیزه و نیمه اتوماتیک تولید جعبه سخت، حالا تولیداتی با کیفیت جهانی را می توانیم به هم وطنان و فعالان اقتصادی در کشورهای همسایه ارائه دهیم. کیفیت تولیدات تی سبز اتفاقی نیستند. با به کار گیری اصول مدیریت کیفیت، مدیریت چرخه تامین، مدیریت ارتباط با مشتری و سعی در جلب حداکثری رضایت مشتریان، تی سبز توانسته قدمی فراتر از تولید جعبه هارد باکس بردارد.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای هارد باکس های تی سبز برای ما یک اصل است. در این زمینه ما خیلی سخت گیرانه عمل می کنیم و سعی می کنیم که بهترین و متعهدترین تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز جعبه های مان را دست چین کنیم. کنترل کیفیت مواد اولیه ورودی به کارخانه تی سبز یکی دیگر از مراحل کنترل کیفیتی است که تی سبز به کار بسته است. مواد اولیه نامرغوب اساسا تحویل گرفته نمی شوند و این را تمامی تامین کنندگان مواد اولیه تی سبز به خوبی می دانند. با اطمینان حاصل کردن از کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در هارد باکس تی سبز، قدم بعدی رعایت اصول کیفیت محصول در تولیدات مان است. با تجربه بالای تی سبز در زمینه تولید جعبه سخت که در طی نیم قرن اخیر به دست آورده است، می دانیم که رعایت اصول کیفیت محصول را به خوبی رعایت می کنیم که این کار از طریق آموزش صحیح پرسنل در کارخانه ممکن شده.

تمام تیم تولیدی تی سبز وسواس کیفیت دارند. این وسواس و ریزبینی رمز موفقیت و فاکتور متمایزکننده ما از سایر تولید کنندگان هارد باکس در ایران است. با داشتن مشتریانی از سراسر ایران و دریافت بازخورد مثبت ایشان، به نتیجه مثبت سیاست های مان پی برده ایم. مغرور نشدن رمز موفق شدن و موفق ماندن است. همواره این را به خاطر داریم و رعایت کیفیت تولید محصول هیچ وقت برای ما به یک امر پیش پا افتاده تبدیل نمی شود. هیچ وقت خوب بودن را به عنوان یک پیش فرض برای خود در نظر نمی گیریم. هر تولید کننده خوبی می تواند به راحتی در بازار رقابت مغلوب شود پس برای خوب بودن و خوب ماندن فعالانه و هوشیارانه تلاش می کنیم. جعبه سازی برای ما فراتر از یک حرفه است و در این راه تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم.

هر سوالی در زمینه تولید جعبه هارد باکس داشتید با ما در تماس باشید. تمام تلاش ما در تی سبز تولید محصولی با کیفیت و رضایت بخش است. سفارش اول برای ما حکم اولین قدم در یک مسیر طولانی مدت همکاری با شما را دارد پس برای تداوم این همکاری همه تلاش خود را برای راضی نگه داشتن شما انجام می دهیم.

 

تولید جعبه هارد باکس - هارد باکس - تولید هارد باکس - جعبه سخت - جعبه سازی - hard box - box making

hard box - box making - box - Iranian product - tSabz hard box - تولید جعبه سخت

...

تولید جعبه هارد باکس - ساخت جعبه هارد باکس - جعبه هارد باکس

...

تولید هارد باکس - جعبه هارد باکس - هارد باکس مقوایی

...

جعبه سخت - تولید جعبه سخت - ساخت جعبه سخت

...

هارد باکس - هارد باکس مقوایی - تولید هارد باکس

...

تولید جعبه سخت - ساخت جعبه سخت - hard box

...

جعبه سازی - جعبه مقوایی - جعبه

...

تولید جعبه - ساخت جعبه - box making

...

hard box - box making - box maker - Iranian - Iranian company

...

سایر اخبار و مطالب:

تولید جعبه سخت جدید

هارد باکس جدید

جعبه دکمه سردست

نمایندگی فروش محصولات تی سبز

جعبه سازی تولید جعبه ساخت جعبه

تولید جعبه آهنربایی و جعبه مگنتی

تولید جعبه سخت و هارد باکس

هارد باکس

تولید جعبه کشویی

تولید جعبه کراوات

تولید هارد باکس های جدید تی سبز

جعبه طلا

تولید جعبه کتاب

تولید هارد باکس و جعبه سخت