به روز رسانی قیمت تمامی محصولات سایت

مدتی بود که به دلیل گرانی های بی وقفه و نوسان شدید قیمت های بازار، نمی توانستیم قیمت های هارد باکس و جعبه سخت های تی سبز را به روز رسانی کنیم. بعد از 9 ماه بی وقفه نوسان قیمت، بالاخره در آذر ماه 97 و با دیدن ثبات نسبی در بازار، به روز رسانی قیمت تمامی هارد باکس های تی سبز را در دستور کارمان قرار دادیم. با توجه به این که تمامی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید جعبه سخت در تی سبز بین 250 الی 450 دردصد رشد داشته است، قیمت های جعبه ها هم به طور نسبی بر همین اساس تغییر کرده اند. البته ما قادر به افزایش قیمت مانند افزایش های رخ داده در بازار مواد اولیه نیستیم و همچنان افزایش قیمت جعبه ها پاسخگوی قیمت های افزایش یافته در بازار نیستند. با توجه به این که همواره رعایت عدالت در قیمت گذاری یکی از اصول اصلی مشتری مداری و مدیریت کیفیت در تی سبز است، تمامی قیمت های افزایش یافته بر اساس فرمول رسمی کارخانه تی سبز صورت گرفته اند و هیچ قیمتی به صورت غیر رسمی و غیر محاسبه شده در وب سایت درج نشده است.

دلیل اصلی گرانی ها، همانطور که همه می دانیم، اعمال تحریم و افزایش قیمت ارز بوده است که با توجه به آسیب شدیدی که بدنه ی تولید در ایران دیده است، افزایش قیمت انواع کالاها در بازار امری اجتناب ناپذیر است.

تا قبل از به روز رسانی قیمت هارد باکس های تی سبز، قیمت های محصولات موجود در سایت به صورت روزانه و لحظه ای اعلام می شدند، اما از این پس شما می توانید بر اساس قیمت های درج شده برای هر محصول اقدام به سفارش گذاری نمایید.

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - hard box price

سایر اخبار و مقالات:

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه کیف پول و جعبه کیف کتی

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری

تولید جعبه سخت مدل جدید کد TI.228.123.55.D50

تولید جعبه مژه مصنوعی

تولید جعبه شیرینی

تولید هارد باکس با کیفیت

جعبه عطر و ادکلن مدل جدید

تولید جعبه با روکش چاپی مخصوص شما

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه طلا و جواهر