قیمت تقسیم کننده جعبه شکلات

قیمت تقسیم کننده جعبه شکلات به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت تقسیم کننده جعبه شکلات می توان به جنس مواد اولیه، روش تولید، مدل تقسیم کننده و همچنین ابعاد تقسیم کننده جعبه شکلات اشاره کرد. مدل و ابعاد تقسیم کننده نکات کاملا واضحی هستند که نیاز به توضیح چندانی ندارند. طبیعی است که ابعاد بزرگ تر باعث گرانتر شدن تقسیم کننده می شود و همچنین پیاده سازی مدل های پیچیده، باعث زمانبر شدن پروسه طراحی تیغ و نقشه کشی های اولیه و در نتیجه گرانتر تمام شدن روند تولید تقسیم کننده  می شود. ما در ادامه به دو عامل اساسی در تعیین قیمت تقسیم کننده جعبه شکلات یعنی مواد اولیه و همچنین روش تولید آن می پردازیم.

تقسیم کننده جعبه شکلات قابلیت تولید با مواد اولیه مختلفی را دارد. مقوای گرم بالا و همچنین پلاستیک، عمده ترین و شناخته شده ترین مواد اولیه قابل استفاده برای تقسیم کننده جعبه شکلات است.

در ساخت جعبه شکلات های با کیفیت، یکی از مهم ترین بخش های جعبه، تقسیم کننده داخل آن به شمار می رود. برای تولید تقسیم کننده مقوایی باید ابتدا یک تیغ دایکات برای ایجاد برش ساخته شود. تیغ برش دایکات یک قالب بسیار فنی و پیچیده است که با ماشین آلات صنعتی بخصوصی تولید می شود و معمولا جز بخش های پر هزینه در روند تولید تقسیم کننده جعبه شکلات است. پس از آن باید گرم و همچنین رنگ مقوای مورد نیاز را تعیین کنیم که این بخش تا حدی به عهده مشتری است. گرم مقوای قابل استفاده برای این روش بیشتر از 400 گرم نباید باشد چرا که در آن صورت امکان ایجاد برش توسط تیغ دایکات روی مقوا خیلی سخت می شود و تا کردن مقوا برای شکل دادن نهایی به آن مشکل می شود. اما ویژگی اصلی این روش امکان انتخاب رنگ برای تقسیم کننده مقوایی است. ما در تی سبز امکان تولید تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات در 23 رنگ مختلف را فراهم کرده ایم که می توانید با کلیک روی قسمت مشخص شده، به صفحه مرتبط با آن دسترسی داشته باشید. البته رنگ های مختلف، در قیمت نهایی تقسیم کننده می توانند موثر باشند. البته باید در نظر داشته باشید که به جز موارد مطرح شده، تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات به صورت گسترده تحویل داده می شوند و وظیفه سر هم کردن، جمع کردن و حالت دادن به این تقسیم کننده ها به عهده مشتری است که عموما روند بسیار وقت گیری است که همین یک مورد می تواند یک عامل بازدارنده و منفی برای این روش محسوب شود. به هر حال تصمیم گیرنده نهایی شما هستید. باید ببینید که سهولت در استفاده مهم است یا امکان به کارگیری 23 رنگ مختلف به عنوان تقسیم کننده جعبه شکلات. البته یک روش دیگر هم هست که با این که کمی گرانتر تمام می شود اما از نظر زمانی و سهولت در استفاده خیلی مورد توجه جامعه مشتریان است و آن هم جعبه تقسیم کننده پلاستیکی و طلقی جعبه شکلات است.

تقسیم کننده پلاستیکی جعبه شکلات از نظر سهولت در استفاده بسیار راحت تر از تقسیم کننده مقوایی است، چرا که تقسیم کننده طلقی با قرارگیری روی قالب مخصوص، شکل می گیرد و تقسیم کننده ای که به مشتری تحویل داده می شود، آماده قرارگیری داخل جعبه است. تولید قالب فلزی مخصوص این روش کمی گرانتر از تیغ دایکات تمام می شود چرا که باید با ماشین های CNC و تراشکاری مخصوص، پس از طراحی سه بعدی قالب در برنامه های گرافیکی بخصوص، طرح قالب مخصوص تقسیم کننده مد نظر شما با دقت میکرونی، در داخل یک بلوک آلومینیومی تراش داده شود که روند زمانگیر و دقیقی است. البته باید در نظر داشته باشید که پس از آماده شدن این قالب، تست های مختلفی نیز روی آن انجام می شود تا مطمئن شویم که قالب آماده شده، پاسخگوی فشار و حرارت مورد نیاز برای حالت دادن به پلاستیک یا طلق مخصوص تقسیم کننده است. پس از ارسال قالب به واحد ضرب پلاستیک، این قالب در ماشین آلات مخصوصی قرار می گیرد و طلق های بهداشتی که اصطلاحات به آن ها طلق های PET گفته می شود، با روش خاصی روی این قالب وکیوم می شوند و شکل نهایی را به خود می گیرند. این روش از روش تولید تقسیم کننده جعبه شکلات به صورت مقوایی کمی گرانتر تمام می شود اما از نظر زمانی خیلی مقرون به صرفه است. حداقل میزان ضرب پلاستیک با قالب ساخته شده هم 250 عدد به بالاست و قیمت ضرب طلق هم به صورت جداگانه محاسبه می شود که از نظر هزینه با تقسیم کننده مقوایی تفاوت چندانی ندارد. همچنین باید توجه داشته باشید که در این روش از نظر رنگ بندی بسیار محدود هستیم و باید از بین رنگ های بخصوصی، رنگ تقسیم کننده طلقی مد نظر خود را انتخاب کنید.

با توجه به توضیحات ارائه شده، شما می توانید تصمیم بگیرید که تمایل دارید از تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات استفاده کنید یا از تقسیم کننده پلاستیکی و طلقی شکلات. در هر دو صورت، تی سبز کیفیت محصول نهایی را تضمین می کند. تولید جعبه شکلات و ساخت جعبه شکلات های با کیفیت، فقط در تی سبز.

قیمت تقسیم کننده جعبه شکلات

قیمت تقسیم کننده جعبه شکلات

...

تقسیم کننده مقوایی جعبه شکلات - تولید تقسیم کننده مقوایی جعبه شکلات - ساخت تقسیم کننده جعبه شکلات

...

تقسیم کننده مقوایی جعبه شکلات - تولید تقسیم کننده مقوایی جعبه شکلات - ساخت تقسیم کننده جعبه شکلات

...

تقسیم کننده مقوایی جعبه شکلات - تولید تقسیم کننده مقوایی جعبه شکلات - ساخت تقسیم کننده جعبه شکلات

...

تقسیم کننده طلقی - تقسیم کننده پلاستیکی - تقسیم کننده طلقی جعبه شکلات

...

تقسیم کننده طلقی - تقسیم کننده پلاستیکی - تقسیم کننده پلاستیکی جعبه شکلات


سایر اخبار و مطالب مفید:

تولید جعبه جاکلیدی و جعبه جاسوییچی

امکان تولید جعبه با روکش های رنگی با چاپ دیجیتالی

تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات در 23 رنگ مختلف

ساخت جعبه شکلات های با کیفیت

Leather Set Hard Box Model TDI.245.156.58.D51

تقسیم کننده جعبه شکلات

تولید جعبه شکلات

تولید جعبه مقوایی

راهنمای کامل سفارش ساخت جعبه در تی سبز

تولید جعبه صادراتی

جعبه سازی و ساخت جعبه های با کیفیت

آیا سطح کیفی جعبه سازی در ایران خوب است