ورود دو دستگاه چسب زن گوشه جعبه به خط تولید تی سبز

در اردیبهشت 1396 دو عدد دستگاه نیمه اتوماتیک چسب زن گوشه جعبه به خط تولید کارخانه تی سبز وارد شد. این دو دستگاه تاثیر بسزایی در بالابردن سرعت و کیفیت تولیدات تی سبز داشته اند تا جایی که می توان گفت توان تولیدی بخش تبدیل مواد خام به جعبه را تا 5 برابر افزایش داده اند. با حفظ تعداد نیروی کار مشغول در کارخانه، این دو دستگاه توانسته اند علاوه بر پیشبرد سرعت تولید جعبه در تی سبز، باعث سهولت در فرآیند تولید و همچنین راحتی بیشتر دست اندرکاران مشغول در کارخانه شوند.

تا قبل از این، چسباندن لبه های مقوا برای شکل دهی نهایی به آن به صورت دستی انجام می شد که این روال کاری را شما می توانید در تمامی کارگاه های تولید جعبه در ایران بینید. تفاوت این سیستم چسب زنی، استفاده از طیف خاصی از چسب های حرارتی است که با فشار بسیار زیاد توسط پرس سریع و قدرتمند این دستگاه بر روی مقوا چسبانده می شود به گونه ای که هیچ لبه ی برآمده ای ایجاد نمی کند و از استحکام فوق العاده زیادی نیز برخوردار است. نازک بودن و چسبندگی بالای این نوع چسب ها که فقط مورد استفاده ی آن ها مخصوص این دستگاه تعریف شده باعث می شود که پس از چسباندن روکش جعبه، هیچ اثری از زیر روکش مشخص نباید و جعبه به صورت یکدست به نظر برسد. فرآیند تولید جعبه و بسته بندی با این دستگاه بسیار سریع شده و سبک تولید جعبه در کارخانه تی سبز را از تمامی تولیدکنندگان عزیز ایرانی متفاوت کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که اولویت ما در تی سبز در کنار نوآوری و به روزکردن خط تولید جعبه، نگه داشتن یا افزایش تعداد نیروی کار مشغول در کارخانه است و تاکید گروه طراحی و تولیدی سبز www.tsabz.com، بر استفاده از فناوری های روز دنیا صرفا برای بالابردن کمیت و کیفیت تولیدات این مجموعه است و ما همواره اشتغال زایی و استفاده از نیروی کار انسانی را اولویت خود قرار داده ایم.

بالاتر رفتن کیفیت نهایی محصولات تی سبز و حفظ قیمت رقابتی در بازار، قدردانی ما از شما به پاس اطمینان شماست.

جعبه های با کیفیت و بسته بندی های خلاقانه در گروه طراحی و تولیدی سبز ضمانت خدمات ما به شماست.

 

پیوند مرتبط:

درباره دستگاه شیارزن جعبه هم بخوانید