ورود دستگاه مدرن شیارزن به خط تولید

در مرداد 1396 یک دستگاه مدرن وارد خط تولید کارخانه گروه طراحی و تولیدی سبز شد که نقش بسزایی در بالا بردن کیفیت نهایی محصولات تولید شده خواهد داشت. این دستگاه یک ماشین شیار زن 90 درجه و 120 درجه است که باعث شده روال ساخت جعبه در تی سبز پیشرفت چشم گیری داشته باشد. قبل از ورود این دستگاه، برای ایجاد خط تا بر روی مواد خام مقوایی، عموما از قالب های برشی استفاده می کردیم که در محل تا یک برش حساب شده ایجاد می کند که پس از آن گروه تولیدی در کارخانه می توانند جعبه را از آن نقاط تا کنند و به مواد خام شکل نهایی یک جعبه را بدهند. این خط تا که از بیرون ایجاد می شود، باعث می شد که هنگام تا شدن مقوا، یک زاویه ی خم 45 درجه در بیرون محصول نهایی ایجاد شود که هیچ ایرادی در ظاهر محصول ایجاد نمی کرد و محصول همچنان با کیفیت و خوب بود.

دستگاه جدید شیارزنی که وارد خط تولید کارخانه تی سبز شده این شیار و برش را از داخل محصول ایجاد می کند به طوری که از بیرون فقط یک زاویه ی 90 درجه دیده می شود انگار که دو سطح مقوایی به صورت عمود بر هم قرار گرفته اند. با وجود این که در روش قبلی ایرادی از نظر ظاهری ایجاد نمی شد، اما وجود این دستگاه و بکارگیری این روش باعث شده که ظاهر محصولات تی سبز بسیار زیباتر و جذاب تر شوند و کیفیت محصول نهایی در حد تولیدات به روز و جهانی شده است.

وجود این دستگاه شیارزن جدید در خط تولید ما همچنین باعث شده کیفیت ساخت جعبه های تی سبز نیز افزایش یابد و استحکام محصول نهایی دو چندان شده. به جز کیفیت محصول، این دستگاه باعث افزایش سرعت در تولید نیز شده. بسیاری از نیازهای کارخانه برای حمل و نقل کالا از محل برش مقوا به خط تولید مرتفع شده و فرآیند فرآوری محصول خام تا مرحله خروج از خط تولید همه در محل کارخانه انجام می شوند و همین امر باعث شده که بتوانیم کنترل کیفی دقیق تری بر روند تولید محصولات و تولیدات داشته باشیم.

بالاتر رفتن کیفیت نهایی محصولات تی سبز و حفظ قیمت رقابتی در بازار، قدردانی ما از شما به پاس اطمینان شماست.

جعبه های با کیفیت و بسته بندی های خلاقانه در گروه طراحی و تولیدی سبز ضمانت خدمات ما به شماست.