مدل های جعبه پاپیون تی سبز تکمیل شد

در جهت تکمیل مدل های جعبه پاپیون و همچنین در راستای احترام به درخواست های شما مشتریان عزیز، انواع مدل های جعبه پاپیون تی سبز تکمیل شد و در حال حاضر ما هر نوع جعبه پاپیونی را با هر جنس و طیف قیمت و کیفیت می توانیم به شما ارائه دهیم. در این سری این جعبه های تی سبز که به صورت اختصاصی برای پاسخگویی به عزیزان فعال در عرصه تولید و واردات پاپیون طراحی شده اند، انواع نیازهای تولیدکنندگان و واردکنندگان محترم این عرصه در نظر گرفته شده اند. جعبه پاپیون های تولید شده از نظر جنس، کیفیت و سطح قیمت از تنوع خوبی برخوردارند و مطمئن هستیم که توانایی پاسخگویی به نیازهای شما را دارند.

=== برای دسترسی به جـــعـــبـــه های مناسب به عنوان جــعـــبـــه پـــاپــــیــــون روی تصویر زیر کلیک کنید ===

جعبه پاپیون - تولید جعبه پاپیون - ساخت جعبه پاپیون - Bow tie box

 

طیف جعبه های پاپیون تی سبز از 5 نوع جعبه در اندازه های تقریبا یکسان اما متفاوت از نظر مواد اولیه تشکیل شده اند. سه مدل از این جعبه ها با مقوای ضخیم 2 میلی متر و با روکش گالینگور یا کاغذ ارائه می شوند و دو مدل بعدی به صورت مقوای ایندربورد INDERBOARD دای کات و از قبل تیغ خورده و بریده شده ارائه می شوند که به صورت بسته های مقوایی صد عددی قابل ارائه هستند. لازم به ذکر است که مونتاژ این نوع جعبه ها به عهده مشتریان عزیز است. همچنین قیمت جعبه های قابل ارائه به صورت مقوای ایندبورد از جعبه های ساخته شده با مقوای ضخیم کمتر است.

در این سری از تولیدات جعبه که به صورت اختصاصی به عنوان جعبه پاپیون در نظر گرفته شده اند، سعی شده تا با ارائه طیف متنوعی از مواد اولیه، رنگ، جنس مواد به کار رفته و همچنین قیمت، حق انتخاب کافی را برای مشتریان قائل شویم.

به زودی تصاویر این جعبه ها را در بخش فروشگاه جعبه ها و محصولات تی سبز قرار می دهیم تا بتوانید ضمن دیدن تصاویر و مدل های این جعبه ها، نسبت به سفارش آن ها به صورت آنلاین اقدام فرمایید.

علاوه بر مدل ها و اندازه های موجود، تی سبز شما را در تولید انواع جعبه پاپیون با اندازه و رنگ های خاص و سفارشی سازی همیشه همراهی می کند.

در زیر می توانید به انواع مدل های جعبه پاپیون دسترسی داشته باشید:

جعبه پاپیون مدل P1

جعبه پاپیون مدل P2

جعبه پاپیون مدل P3

جعبه پاپیون مدل P4

جعبه پاپیون مدل P5

کلمات کلیدی: جعبه پاپیون، تولید جعبه پاپیون، ساخت جعبه پاپیون، جعبه پاپیون تی سبز، جعبه برای پاپیون، جعبه های با کیفیت بسته بندی های خلاقانه

صفحات مرتبط:

تفاوت کیفیت جعبه های تولید شده با دستگاه شیارزن جعبه

قیمت جعبه های ست های چرمی

شش نمونه جعبه مخصوص کراوات وارد خط تولید شد

جعبه های مخصوص کراوات و پاپیون

قیمت طلاکوب روی جعبه

بسته بندی

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

انواع مدل های جعبه پاپیون

نظم دهی به محیط با روش فایو اِس 5S

سایر خبر ها:

ورود دستگاه مدرن شیارزن به خط تولید

ورود دو دستگاه چسب زن گوشه جعبه به خط تولید تی سبز

ورود دستگاه نیمه اتوماتیک طلاکوب به خط تولید