آیا تولید بج سینه به صورت پلاک آلومینیومی هم امکان پذیر است؟

امکان استفاده از پلاک آلومینیوم به عنوان پلاک سینه نیز وجود دارد. ممکن است این سوال به درستی در ذهن شما ایجاد شود که آلومینیوم که خاصیت آهنربایی ندارد. بله، این گفته کاملا درست است و آلومینیوم خاصیت آهنربایی ندارد اما برای تبدیل پلاک آلومینیومی به بج سینه تنها کافیست که از یک لایه فلز آهنربایی قوی استفاده کنیم. پلاک سینه را عموما به صورت مقوای پرس شده می شناسیم و روش اتصال این پلاک ها به لبه کت یا لباس از طریق گیره فلزی یا سوزن است. اما پلاک آلومینیومی با مکانیسم آهنربایی جدیدتر و راحت تر است. نگران قدرت آهنربا در نگه داشتن پلاک مد نظر خود در لبه لباس، مانتو یا کت تان نباشید. قدرت کشش آهنربای به کار رفته در تولید پلاک سینه در تی سبز به اندازه کافی قوی هست که پلاک را در لبه کت، پیراهن یا مانتو شما نگه دارد.

همچنین شاید بپرسید که آیا امکان استفاده از پلاک فلزی (غیر آلومینیومی) به عنوان پلاک سینه هست؟ بله، امکان استفاده از هر نوع جنسی به عنوان بج سینه وجود دارد اما در اینجا مسئله وزن هم مطرح است. دلیل استفاده از پلاک آلومینیومی در ساخت بج سینه، وزن کم و ناچز آن است که هیچ گونه فشاری را به لبه لباس یا آهنربای پشت آن وارد نمی کند و آهنربا به دلیل وزن کم این جنس پلاک ها، عملکرد بسیار مناسبی دارد. در صورت استفاده از پلاک فلزی به عنوان پلاک سینه، وزن پلاک بیشتر می شود و همچنین به علت فشار مداومی که روی لباس، کتف یا گردن شما وارد می کند، پس از ساعتی باعث خستگی و کلافگی شما می شود. پس استفاده از پلاک آلومینیومی به عنوان بج سینه یک روش ایده آل است.

 

ساخت بج سینه - تولید بج سینه - سج سینه

 

درباره تی سبز

تی سبز به عنوان یک مجموعه فعال صنعتی در زمینه تولید انواع هارد باکس و جعبه سخت های با کیفیت و صادراتی، در راستای گسترش خدمات خود به مشتریان، اقدام به تولید پلاک سینه و ساخت بج سینه کرده است. ما کیفیت تک تک پلاک سینه های تولید شده در مجموعه تی سبز را گارانتی می کنیم و این خدمات تی سبز هم مانند سایر خدمات مان، از گارانتی کیفیت و سلامت فیزیکی برخوردار است. اگر به دنبال بج سینه با کیفیت و با دوام هستید، تی سبز قطعا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

 

پلاک سینه - تولید پلاک سینه - ساخت پلاک سینه

تولید پلاک سینه - تولید بج سینه - ساخت پلاک سینه - ساخت بج سینه

سایر اخبار و مطالب مرتبط:

تولید پلاک سینه و بج سینه

برش فوم و برش ابر برای داخل جعبه

تولید پلاک آلومینیومی

تولید پلاک فلزی با تکنیک چاپ روی فلزات

مدیریت کیفیت در تولید جعبه

آنودایز آلومینیوم

ارسال جعبه عطر به اهواز

ساخت جعبه

جعبه ادکلن جدید

تولید جعبه سکه

تولید جعبه صادراتی