ورود دستگاه نیمه اتوماتیک طلاکوب به خط تولید

با تلاش ها و پیگیری های فراوان، توانستیم یک دستگاه نیمه اتوماتیک طلاکوب را به خط تولید جعبه ها و بسته بندی تی سبز اضافه کنیم. تا قبل از این، روال طلاکوب در تی سبز مانند همه ی کارگاه های تولید جعبه به صورت دستی انجام می شد که از کیفیت مطلوبی هم برخوردار بود. با ورود این دستگاه به خط تولید تی سبز، جهش بزرگی در سرعت، تیراژ و کیفیت نهایی طلاکوب ها ایجاد شد. دستگاه های طلاکوب سنتی همگی با فشار اهرم و به صورت دستی کار می کنند و این در حالی است که دستگاه نیمه اتوماتیک طلاکوب جدید تی سبز این کار با فشار باد و به صورت پنوماتیک انجام می دهد که طبیعتا در نتیجه و کیفیت نهایی کار تاثیر بسزایی دارد.

سرعت طلاکوب این دستگاه نیز از روال طلاکوب به صورت دستی بیشتر است پس می توان گفت از این پس می توانیم ظرف یک بازه ی زمانی کوتاه، تعداد جعبه ی بیشتری را طلاکوب کنیم. این سرعت بالا ما را در تولید بالای جعبه و همچنین طلاکوب به موقع آن ها برای مشتریان بسیار کمک خواهد کرد.

از آنجایی که فشار وارده بر سطح توسط این دستگاه چندین برابر حالت دستی و سنتی است، طلاکوبی که بر سطح محصول ایجاد می شود از جلوه و تمیزی خاصی برخوردار است. تلاش ما در تی سبز همواره بالا بردن سطح کیفی محصولات و سفارشات خروجی از کارخانه است و تمامی این تلاش ها را برای بالا بردن سطح رضایت شما مشتریان و همراهان همیشگی تی سبز می کنیم.