هارد باکس

هارد باکس بهترین نوع بسته بندی برای یک محصول است. به دلیل استحکام بالا و همچنین ظاهر زیبا و با کیفیت، این مدل جعبه ها از محبوبیت خاصی در بین مردم جهان برخوردارند. بسته به نوع محصول، هر شخص می تواند هارد باکس مخصوص خود را سفارش دهد. از آنجایی که در تولید هارد باکس هیچ محدودیتی وجود ندارد، مشتری می تواند جعبه هایی دقیقا با عرض، طول و ارتفاع مورد نظر خود داشته باشد. همچنین به دلیل بالا بودن تعداد مدل های قابل تولید در هارد باکس، هیچ محدودیتی از نظر تولید مدل و تنوع وجود ندارد. یکی از مزیت های غیر قابل انکار هارد باکس، تولید آن در تعداد پایین است. جعبه های سبک مقوایی امکان تولید در تعداد پایین را ندارند و همه ما با این جمله آشناییم که مثلا تولید فلان جعبه زیر 1000 عدد امکان پذیر نیست. این قضیه برای هارد باکس صادق نیست. شما برای سفارش هارد باکس مورد نظر خود می توانید حتی 100 عدد جعبه سفارش دهید و تحت هیچ فشاری برای سفارش هایی با تیراژ بالا نیستید. همچنین تولید هارد باکس در تعداد پایین هم برای هر تولیدی امکان پذیر نیست. تی سبز با داشتن دانش نرم افزاری و فنی بالا، و همچنین ماشین آلات صنعتی خاص، توانسته تا پاسخ گوی سفارش های همه فعلان اقتصادی ایران حتی در تعداد محدود باشد.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از هارد باکس، امکان انتخاب رنگ و روکش به کار رفته در جعبه است. این خیلی خوب است که قدرت انتخاب داشته باشیم. همه ما حتی از ترکیب "قدرت انتخاب" خوشمان می آید. حال فکر کنید به عنوان صاحب یک کسب و کار که نوعی خاص از هارد باکس را نیاز دارد، بتوانید از میان انبوهی از رنگ ها و طرح ها، رنگ یا ترکیب رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید. مزیت تولید یک بسته بندی در قالب هارد باکس این است که امکان تولید در ترکیب رنگی هم وجود دارد. یعنی می توان یک هارد باکس را با درب قرمز و بدنه مشکی تولید کرد. به نظرتان این امکان در جعبه های سبک مقوایی وجود دارد؟ با ترکیب های رنگی بی نهایت متنوع موجود در آلبوم های تی سبز، شما هیچ محدودیتی در رسیدن به رنگ های مورد علاقه خود برای تولید هارد باکس مورد نظرتان ندارید. همچنین یکی دیگر از مزیت روکش های به کار رفته در هارد باکس، دسترسی به انبوهی از طرح هاست. تعداد طرح های روکش های قابل استفاده در هارد باکس های تی سبز به قدری گسترده هستند که مطمئنا هر شخصی به طرح مد نظر خود می رسد.

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس - جعبه سخت - تولید جعبه سخت - ساخت جعبه - جعبه سازی

استحکام هارد باکس عامل دیگر محبوبیت این مدل جعبه هاست. هارد باکس برای محصول شما ایمنی کافی ایجاد می کند و برای حمل و نقل و ارسال به نقاط دور هم از استحکام کافی برخوردار است. شما می توانید از هارد باکس برای مرسولات پستی استفاده کنید بدون اینکه نگران سلامت فیزیکی مرسوله تان باشید. امروزه شاهد این هستیم که تعداد بیشتری از کسب و کارها به استفاده از هارد باکس برای بسته بندی محصولات مورد نظر خود روی آورده اند. استفاده از یک بسته بندی با کیفیت مانند هارد باکس در نوع دید مشتری نسبت به محصول یا برند شما موثر است. طبیعتا شما به عنوان صاحب یک کسب و کار، میزان احترام به مشتری خود را از طریق میزان توجه تان نسبت به زیبایی و کیفیت جعبه ای که محصولات تان در آن قرار دارد نشان می دهید. با توجه به این که مصرف کنندگان محصولات بی کیفیت را با قضاوت از روی نوع بسته بندی آن ها تشخیص می دهند، لذا استفاده از بسته بندی با کیفیت ماننده هارد باکس می تواند پیامی واضح و مثبت را به مشتریان مورد نظرتان برساند.

هارد باکس یک بسته بندی خوب و مقرون به صرفه است که برای انبوهی از کسب و کارها می تواند استفاده شود. توجه و علاقه روز افزون جامعه مشتریان، شرکت های تولید کننده و فعالان بازار، نشان دهنده محبوبیت هارد باکس است.

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس - جعبه سخت - تولید جعبه سخت - جعبه - جعبه سازی

ویژگی های یک هارد باکس با کیفیت

هارد باکس از مهم ترین و پر کاربردترین انواع بسته بندی در دنیاست که نیاز فوق العاده بالایی در کشورهای مختلف جهان نسبت به این محصول ایجاد شده است. با گسترش مفاهیم مدیریت کیفیت و ارائه خدمات یا محصولاتی با کیفیت تر نسبت به دهه های اخیر، کیفیت هارد باکس هم از اهمیت ویژه ای برخوردار شده و تولید کننده گان هارد باکس در نقاط مختلف جهان برای ارائه محصولاتی با کیفیت تر با یکدیگر به رقابت می پردازند. در ادامه به ویژگی هایی که باعث تولید یک هارد باکس با کیفیت می شوند می پردازیم:

کیفیت تولید هارد باکس

اولین ویژگی که در تولید یک هارد باکس با کیفیت اهمیت دارد، کیفیت تولید است. تولید هارد باکس توسط تولید کننده های مختلفی در سراسر دنیا صورت می پذیرد اما تعداد اندکی از این تولید کننده ها هستند که توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار را به دست بیاورند. کیفیت تولید هارد باکس به عوامل مختلفی بستگی دارد اما رعایت اصول مدیریت پروژه و همچنین مدیریت کیفیت در خط تولید، یک عامل تعیین کننده در سطح کیفی یک هارد باکس یا جعبه سخت است. این موضوع بسیار مهم، نیاز به توجه دائمی دارد و رعایت اصول مشتری مداری و مدیریت کیفیت باید به بخشی از ماهیت اصلی هر تولید کننده تبدیل شود تا بتواند یک هارد باکس خوب و با کیفیت را به بازار ارائه دهد. توانایی نقشه کشی گروه مهندسی تی سبز، در کنار به کارگیری ماشین آلات صنعتی، باعث تولید هارد باکس هایی با کیفیت و در سطوح بین المللی شده است.

کیفیت مواد اولیه هارد باکس

مواد اولیه در واقع اسکلت سازنده یک هارد باکس هستند. به دلیل فشار بازار مصرف کننده بر تولید هارد باکس های ارزان قیمت، تولید کنندگان این محصول کلیدی نیز، به سمت کاهش سطحی کیفی مواد اولیه شان تشویق شده اند. اما برای ارائه یک هارد باکس با کیفیت نیاز به استفاده از مواد اولیه با کیفیت هست که این مسئله تنها توسط تولید کنندگان جدی و حرفه ای این صنعت رعایت می شود. با وجود این که محصول نهایی گران تر تمام می شود، اما کیفیت یک هارد باکس و جعبه یک محصول طی سال های اخیر به حدی نزد جامعه مشتریان اهمیت پیدا کرده که صاحبین کسب و کار و فعالان اقتصادی هم، روی به استفاده از هارد باکس های با کیفیت آورده اند. کیفیت مواد اولیه یک عامل کلیدی در تعیین سطح کیفی یک جعبه است.

حق انتخاب در نحوه ساخت هارد باکس

یک تولید کننده خوب به مشتریان حق انتخاب می دهد. همه مشتریان نیاز به هارد باکس هایی با سطح کیفی عالی ندارند و با توجه به نوع و ارزش محصول شان، بسته بندی آن محصول هم باید مقرون به صرفه و متناسب با قیمت همان محصول تمام شود. یک تولید کننده حرفه ای هارد باکس، این حق انتخاب و تنوع در استفاده از انواع مواد اولیه را برای مشتری خود قائل می شود. امکان ارائه هارد باکس در انواع سطوح کیفی، کار مشتری را برای انتخاب راحت می کند و هر مشتری با هر بودجه ای می تواند برای خدمات یا محصول مورد نظر خود، یک هارد باکس مناسب تهیه کند. تی سبز، با ارائه جعبه هایی در انواع سطوح کیفی، فرایند تصمیم گیری برای مشتری را راحت کرده است.

رنگ بندی های متنوع برای تولید هارد باکس

هر هارد باکس روکش متفاوتی دارد و هر روکش، ماهیت و ظاهری خاص به جعبه می بخشد. ارائه رنگ بندی های متنوع به مشتری یک عامل کلیدی در تعیین سطح کیفی هارد باکس است. با وجود بی نهایت رنگ و طرح در بازار، ارائه آلبوم های مختلفی از گالینگور های قابل استفاده برای تولید یک هارد باکس، قدرت انتخاب و به طبع میزان رضایت مندی جامعه مشتریان را بالا می برد و از آنجایی که سفارش دهنده گان یک هارد باکس عموما از کسبه و فعالان اقتصادی هستند، اهمیت ارائه انواع روکش ها با سطوح کیفی مختلف برای ایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما در تی سبز، با ارائه متنوع ترین آلبوم انواع روکش ها و گالینگورهای قابل استفاده برای تولید هارد باکس، متنوع ترین و وسیع ترین خدمات را در این حوزه ارائه می دهیم.

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس - Hard Box Making

تنوع در ارائه خدمات تولید هارد باکس

تولید کننده یک هارد باکس با کیفیت در ارائه خدمات خود تنوع قائل است. یک تولید کننده هارد باکس، اگر صرفا درگیر ارائه خدمات مرتبط با جعبه سخت یا هارد باکس باشد، قطعا نمی تواند نظر بازار را به خود جلب کند چرا که ارائه یک هارد باکس خوب نیازمند ایجاد یک چرخه خدماتی است. بعد از تولید هارد باکس نیاز به ارائه خدمات طلاکوب نیز هست و یک تولید کننده نمی تواند سفارش دهنده آن جعبه را به مجموعه یا شخص دیگری برای دریافت این خدمات ارجاع دهد. ارائه مجموعه ای از خدمات به سفارش دهنه یک هارد باکس، از عوامل بسیار مهم و تعیین کننده در ایجاد حس آرامش و اطمینان در مشتری است.

پاسخگویی پس از تحویل هارد باکس

یکی از اعتراضات عمده کسبه و مشتریان، عدم پاسخگویی تولید کننده گان به آن هاست. پاسخگویی در ارائه هر خدماتی نقش بسیار بسزایی در بالا بردن میزان رضایت مندی مشتری دارد. این در حالی ست که تماس دائمی با تولید کننده یک هارد باکس، جز حقوق و انتظارات اولیه مشتری است. ما در تی سبز پاسخگویی را یکی از ارکان اصلی تولیدات مان قرار داده ایم و اهمیت این مسئله برای ما تا حدی است که دائما مشتریان را تشویق می کنیم که در هر ساعتی از شبانه روز اگر سوالی برای شان به وجود آمد، با خیال راحت با ما در تماس باشند. مشتریان تی سبز می توانند از طریق تلگرام و واتس اپ در تمامی ساعات شبانه روز با ما در تماس باشند و ما هم دائما در تلاش هستیم تا از طریق بخش فروش و خدمات به مشتری، در کم ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات و درخواست های مشتریان باشیم.

خدمات پس از فروش برای هارد باکس

یک هارد باکس عالی، یعنی خدمات پس از فروش عالی. اکثر تولید کننده گان هارد باکس بر این باورند که کارشان با تحویل سفارش به مشتری تمام شده. کاملا بر عکس! اتفاقا کار اصلی یک تولید کننده هارد باکس بعد از تحویل بار به مشتری آغاز می شود و باید میزان رضایت مشتری را از طریق ارسال پیام یا تماس با ایشان جویا شوند. ممکن است مشکلی برای هر یک از هارد باکس ها پیش بیاید و مشتری باید این اعتماد و آسودگی را داشته باشد که شما در هر شرایطی پاسخگو هستید. کمتر شرکتی در دنیا وجود دارد که خدمات تولید هارد باکس را با خدمات پس از فروش ارائه دهد و تی سبز جز معدود تولید کننده گان هارد باکس و جعبه سخت است که برای تک تک جعبه های تولید شده پاسخگو است و تمامی تولیدات این مجموعه با خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

گارانتی پس از تولید هارد باکس

ماهیت ساخت هر محصولی این است که در حین تولید طبیعتا اشتباهات یا نواقصی رخ دهد و هیچ شرکتی هم از این نواقص در امان نیست. حتی بزرگ ترین شرکت های خودروسازی جهان نیز با این مشکلات روبرو هستند اما نکته ای که باعث آسودگی خیال جامعه مشتریان می شود، ارائه گارانتی پس از تولید هر نوع محصولی است. ارائه گارانتی برای هارد باکس در هیچ جای دنیا مرسوم نیست اما از آنجایی که تی سبز در ارائه خدمات به مشتری جز مجموعه های پیشرو محسوب می شود، تک تک هارد باکس های تولید شده در این مجموعه با گارانتی سلامت فیزیکی و کیفیت ارائه می شوند. یعنی ما بابت تک تک هارد باکس هایی که به مشتریان مان ارائه می دهیم پاسخ گو هستیم و اگر هر مشکلی برای هر جعبه ایجاد شد، تا رضایت کامل مشتری، خدمات گارانتی را به شکل تمام و کمال ارائه می دهیم.

قیمت هارد باکس

قیمت برای هارد باکس در واقع کم اهمیت ترین فاکتور محسوب می شود. بر خلاف این که برای عده ای صرفا ارازان بودن کالا مهم است و هیچ عاملی جز کم بودن قیمت را لحاظ نمی کنند، قیمت برای هارد باکس کم اهمیت ترین موضوع است. مثلا در نظر بگیرید که تولید کننده ارزان ترین هارد باکس های جهان را پیدا کرده اید اما این تولید کننده نه پاسخگویی خوبی دارد، نه خدمات پس از فروشی ارائه می دهد و نه گارانتی روی خدمات خود پیشنهاد می کند. با فرض این موارد، آیا قیمت این هارد باکس برای شما دیگر اهمیتی دارد؟!

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - جعبه هارد باکس

...

تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس

...

هارد باکس - ساخت هارد باکس - تولید هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس

...

هارد باکس - تولید هارد باکس

...

هارد باکس - hard box - box making

...

هارد باکس - تولید هارد باکس - ساخت هارد باکس - hard box

...

مطالب مرتبط:

نمایندگی فروش محصولات تی سبز

تولید جعبه کشویی

جعبه آهنربایی

جعبه دستبند

حمایت از محیط زیست

حمایت از تولید داخلی

قیمت در برابر کیفیت

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

هارد باکس جدید

تولید جعبه آهنربایی و جعبه مگنتی

تولید جعبه سخت جدید

هارد باکس

جعبه دکمه سردست

تولید جعبه سخت و هارد باکس

جعبه سازی تولید جعبه ساخت جعبه

تولید جعبه هارد باکس

تولید هارد باکس های جدید تی سبز