تولید جعبه کشویی

یک جعبه کشویی دیگر هم به مجموعه مدل های جعبه کشویی تی سبز اضافه شد. ابعاد این جعبه کاملا جدید است. قبلا دو سایز جعبه کشویی را معرفی کرده بودیم اما ابعاد این جعبه به نوعی در بین ابعاد جعبه کشویی های قبلی قرار می گیرد با این تفاوت که ارتفاع این جعبه نسبت به مدل های موجود جعبه کشویی کمی بیشتر است. با ورود این جعبه به مجموعه مدل های جعبه کشویی تی سبز می توانیم بگوییم هر نوع و ابعاد از جعبه کشویی را موجود داریم.

از آنجایی که کاربرد عمده این مدل جعبه ها برای انواع پوشاک، بخصوص به عنوان جعبه کمربند است، لذا کسبه بازار در بخش فروش کمربند از این نوع جعبه ها استقبال خوبی کرده اند. مزیت استفاده از جعبه کشویی برای ارائه یک محصول، سهولت در استفاده از این نوع جعبه هاست. از آنجایی که این جعبه ها نیاز به درب ندارند و به راحتی باز و بسته می شوند، نمایش محصول در آن ها راحت است. از جمله فواید دیگه جعبه های کشویی استحکام آن ها در حمل و نقل است. از آنجایی که لایه محافظ دور جعبه با کشو داخل آن یک ستون عمودی دوبل و مستحکم ایجاد می کنند، این مدل جعبه ها به سختی آسیب می بینند و برای حمل و نقل یا صادرات یک محصول بسیار مناسب هستند.

این جعبه کشویی هم مانند سایر محصولات تی سبز با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده و از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. در مقاله ای دیگر به کیفیت ساخت جعبه های تی سبز و نمونه های مشابه چینی می پردازیم اما فعلا عنوان این موضوع ضروری است که کیفیت تولیدات تی سبز نسبت به نمونه های مشابه خارجی و اغلب چینی، بسیار بالاتر است.

در ادامه می توانید به تصاویر این جعبه کشویی توجه فرمایید. همچنین با کلیک بر روی هر تصویر، می توانید به صفحه مرتبط با این محصول دسترسی پیدا کنید و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

تولید هارد باکس

...

جعبه کشویی

...

جعبه کشویی - ساخت جعبه کشویی - تولید جعبه کشویی - هارد باکس کشویی - تولید هارد باکس کشویی

...

جعبه کشویی - ساخت جعبه کشویی - تولید جعبه کشویی - هارد باکس کشویی - تولید هارد باکس کشویی

...

جعبه کشویی - ساخت جعبه کشویی - تولید جعبه کشویی - هارد باکس کشویی - تولید هارد باکس کشویی

سایر اخبار:

جعبه آهنربایی

جعبه دستبند

جعبه کشویی جدید

جعبه گل

جعبه عطر و ادکلن

تولید جعبه

تولید هارد باکس

تولید جعبه کراوات

جعبه چای و دمنوش

جعبه شال و روسری

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

حمایت از محیط زیست

نمایندگی فروش محصولات تی سبز

هارد باکس جدید

تولید جعبه سخت جدید

تولید جعبه آهنربایی و جعبه مگنتی