حمایت از محیط زیست

با به کارگیری مواد قابل بازیافت و تجزیه پذیر در تولید جعبه در تی سبز، سعی در تولید محصولاتی با در نظر گرفتن حداقل آسیب به محیط زیست را داریم. با مطلع بودن از نگرانی های زیست محیطی جهان امروز و اهمیت صد چندان این مهم برای کشورمان، تمامی محصولات و جعبه های تی سبز کمترین آسیب را به محیط زیست می رسانند و مواد سازنده آن ها کاملا قابل بازیافت و تجزیه پذیر هستند. هفتاد و پنج درصد %75 از مواد به کار رفته در تمامی تولیدات تی سبز به طور کامل تجزیه پذیر هستند. از این رو ما سعی کرده ایم که محصولاتی با در نظر گرفتن نگرانی ها و گرایشات همه ی هم وطنان فهیم و حامی محیط زیست خلق کنیم.

جعبه های نظم دهند ه تی سبز هم از این قاعده مستثنی نیستند و در تولید این نوع جعبه ها هم استاندارهای بالایی حافظت از محیط زیست را به کار بسته ایم. جعبه نظم دهنده یک محصول عالی برای نظم دادن به هر نوع محیطی است. تاکید ما به استفاده از محصولات نظم دهنده تی سبز به این دلیل است که این نوع جعبه ها از محبوبیت بالایی برخوردارند و همچنین از دوام خوبی برخوردار هستند. جعبه های نظم دهنده تی سبز مخاطب عام دارند و مرتبط یا مختص صنف خاصی نیستند. تی سبز، به عنوان یک گروه تولیدی و صنعتی در زمینه تولید جعبه خود را در حمایت از محیط زیست مسئول می داند و این تفکر را در همه جعبه ها و تولیدات خود نیز پیاده کرده است. انواع هارد باکس تی سبز با قابلیت بازیافت پذیری بالا می توانند شما را از هر نظر یاری کنند. جعبه های تی سبز سعی دارند همه عزیزان حامی محیط زیست را در دنبال کردن اهداف بزرگ شان یاری کنند.

همانطور که قبلا اشاره شد، محصولات تی سبز تا 75 درصد قابل بازیافت هستند. این درصد بالا از بازیافت پذیری به دلیل به کار رفتن مواد اولیه ارگانیک و کاملا طبیعی است. مواد اولیه سازنده جعبه های تی سبز مقوای سخت هستند که هیچ آسیبی به طبیعت نمی رسانند و کاملا قابل بازیافت هستند. این مواد در طبیعت در کمتر از 3 ماه بازیافت می شوند. روکش های به کار رفته در جعبه های تی سبز هم از 50 درصد کاغذ تشکیل شده اند که این هم بازیافت پذیری گالینگورهای به کار رفته در انواع هارد باکس تی سبز را بالا می برد. این موضوع را صادقانه می گوییم. اگر موادی بود که بدون قطع درختان، قابلیت استفاده در ساخت جعبه ها را داشت ما حتما از آن مواد استفاده می کردیم. به امید روزی که با استفاده از نانو تکنولوژی، شیمی، علم مواد، دانش روز جهانی، و همچنین افزایش دانش و تقاضای بازار در استفاده از محصولات دوستدار محیط زیست (ECO-FRIENDLY)، به مواد اولیه ای دست پیدا کنیم که صد درصد قابل بازیافت باشند و برای تهیه آن ها حتی یک برگ درخت هم مصرف نشود.

فرهنگ جمعی حاکم بر گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – یک تفکر علمی - فرهنگی مبتنی بر فرهنگ سازی و از همه مهم تر احترام به کره زمین و همه جانداران روی آن است. تی سبز، همگام با تفکر روز جهانی، سعی دارد علاوه بر تولید محصولاتی سبز، با کیفیت و همچنین ارتقا تفکر حمایت از محیط زیست، نقش خود را در پیشبرد استانداردهای سلامتی و محیط زیستی در جهان ایفا کند. حمایت از طبیعت و تولید محصولات دوستدار طبیعت یکی از ماموریت های تی سبز است.

حمایت از محیط زیست - محیط زیست - حفاظت از محیط زیست - Eco-friendly

هدیه - جعبه هدیه - جعبه کادو - جعبه کادویی - گیفت باکس - هارد باکس - تولید جعبه - جعبه سخت

محیط زیست - حمایت از محیط زیست - حفاظت ار محیط زیست

...

محیط زیست - حمایت از محیط زیست - حفاظت ار محیط زیست

...

---> به قرار گیری آیکان های جدیدمان برای معرفی بازیافت پذیری و دوستدار محیط زیست بودن جعبه ها و تولیدات تی سبز در گوشه سمت چپ پایین تصویر دقت کنید. <---

محیط زیست - حمایت از محیط زیست - حفاظت ار محیط زیست

...

محیط زیست - حمایت از محیط زیست - حفاظت ار محیط زیست

...

محیط زیست - حمایت از محیط زیست - حفاظت ار محیط زیست

...

سایر مقالات:

حمایت از تولید داخلی

قیمت در برابر کیفیت

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

جعبه ایرانی جعبه چینی

نمایندگی فروش محصولات تی سبز

هارد باکس

تولید جعبه آهنربایی و جعبه مگنتی

هارد باکس جدید

تولید جعبه سخت و هارد باکس