تحویل 413 عدد پلاک آلومینیومی به شرکت دی کی تی

در ماه اسفند و در حالی که بازار کم کم برای سال 1398 آماده میشد، سفارشی برای تولید پلاک آلومینیومی از طرف یک شرکت فعال در زمینه محصولات بهداشتی دریافت کردیم. از آنجایی که این شرکت قصد داشت تا بسته بندی هایی شکیل و زیبا را آماده سازی کند، علاوه بر سفارش تولید جعبه، نیاز به پلاک فلزی نیز داشتند و پس از قرارهای اولیه و آشنایی با مجموعه تی سبز و دیدن مدل های پلاک فلزی، تصمیم به استفاده از پلاک آلومینیومی گرفتند. در این سفارش ما باید 413 عدد پلاک آلومینیومی با نام های مختلف برای داروخانه های متعددی تولید می کردیم. از آنجایی که زیبایی این بسته تبلیغاتی برای شرکت دی کی تی (شرکت سفارش دهنده) از اهمیت بالایی برخوردار بود، برای نوشتن نام هر پزشک و داروخانه مربوطه، تصمیم به استفاده از پلاک آلومینیومی گرفته بودند که با توجه به نوع نیازشان تصمیم بسیار درستی بود.

البته به دلیل این که لیست اسامی پزشکان آماده نشده بود، در این مرحله کمی به روند کاری این سفارش زمان خورد و حدودا دو هفته طول کشید تا لیست اسامی را به دست ما برسانند. طرح مد نظر روی پلاک هم برای ما ارسال کردند و قرار شد که با یک طرح ثابت، هر پلاک حاوی یک اسم بخصوص باشد تا بتوانند هر کدام را در بسته های مختلفی قرار دهند و برای داروخانه مربوطه ارسال کنند. لیست اسامی که باید به دست ما می رساندند در فایل اکسل بود و خیلی دقیق تنظیم شده بود. البته قبل از شروع کار یک عدد نمونه هم درخواست کردند و پس از دریافت نمونه، شروع تولید پلاک های آلومینیومی را تایید کردند. رویه تولید این 413 عدد پلاک 8 روز طول کشید و در همان روزی که پلاک ها آماده شدند با هماهنگی که با مسئول خرید شرکت دی کی تی انجام داده بودیم، تصفیه حساب نهایی انجام و پلاک ها برای ایشان ارسال شد.

خوشبختانه از کیفیت پلاک های آلومینیومی که برای این شرکت تولید کرده بودیم راضی بودند و از آنجایی که حساسیت فوق العاده بالایی نسبت به گیرایی و کیفیت چاپ رنگ ها داشتند، توانستیم نظر این شرکت را جلب کنیم. تولید پلاک آلومینیوم در تی سبز با به کارگیری ورق های فلزی با کیفیت و کیفیت چاپ بسیار بالا صورت می پذیرد. از آنجایی که رنگ های استفاده شده روی پلاک آلومینیوم، رنگ های کوره ای هستند، کیفیت محصول نهایی بسیار بالا می رود و به جرات می توانیم بگوییم که یک محصول بی عیب و نقص به دست مشتری می رسد. تولید پلاک آلومینیومی با ماشین آلات پیشرفته تی سبز و با بالاترین حد کیفی، در تی سبز به راحتی امکان پذیر است. تی سبز -  جعبه های با کیفیت، بسته بندی های خلاقانه.

 

=== برای دسترسی به صفحه مرتبط با تولید پلاک فلزی، روی تصویر زیر کلیک کنید ===

پلاک فلزی - تولید پلاک فلزی - ساخت پلاک فلزی

...

پلاک آلومینیوم - تولید پلاک آلومینیوم - ساخت پلاک آلومینیوم - Aluminum Plaque

سایر اخبار و مقالات مرتبط:

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه طلا و جواهر

جعبه های کوچک، کاربردی و کم ارتفاع

تولید پلاک فلزی

Box Making

مدل های جعبه سخت در تی سبز

برش فوم

تولید جعبه هدیه و جعبه کادو

جعبه های مناسب به عنوان جعبه هدیه و جعبه کادو

ارسال جعبه عطر به اهواز

آنودایز آلومینیوم