عملکرد تی سبز در سال 1396

تی سبز یک مجموعه تولید کننده انواع جعبه های سخت و با کیفیت است که فعالیت خود را در اواخر دهه 50 شمسی آغاز نمود و از نقطه شروع تا کنون، پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از فعالان اقتصادی و انواع کسب و کارها بوده است. اما روند رو به رشد و چشم گیر تی سبز از سال 1394 و با رشد نیاز بازار به انواع جعبه های سخت و هارد باکس آغاز شد. از آن سال تا کنون، بر تعداد مشتریان و دریافت کنندگان خدمات تی سبز افزوده شده و تعداد بیشتری از کسب و کارها رضایت خود را از همکاری با تی سبز اعلام کرده اند. البته در سال 1394 اتفاق دیگری هم افتاد و اولین اقدامات برای راه اندازی نخستین سامانه آنلاین و رسمی در صنعت ساخت جعبه و هارد باکس در دستور کار قرار گرفت که پیگیری این امر مستقیما بر عهده تیم فروش بخصوص مدیر فروش مجموعه بود. سال 1395 هم پایه ریزی های اصلی برای ارتقا سطح آگاهی مشتریان از برند تی سبز ادامه داشت و قدم های بلندی در راستای معرفی برند تی سبز برداشته شد. این روند تا شهریور 1396 ادامه پیدا کرد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پروژه ساخت وب سایت تی سبز در همان ماه کلید خورد.

ساخت وب سایت تی سبز خیلی خوب پیش رفت و سرعت قابل قبولی داشت که این امر را مدیون تیم حرفه ای طراحی سایت تی سبز هستیم. روند ساخت وب سایت تی سبز حدود 2 ماه به طول انجامید که اولین نمونه عملیاتی و قابل بهره برداری از آن در آذر 96 به نتیجه رسید. از آذر ماه 1396 روند ساخت محتوا و عکاسی از تمامی محصولات و نمونه جعبه های تی سبز هم آغاز شد که این کار تا 3 ماه به طور مداوم ادامه داشت و بسیار سنگین و سخت بود. اما در همین حین، وب سایت تی سبز توانست نظر عده ی زیادی از فعالان اقتصادی ایران را به خود جلب کند و ویترین خوبی برای معرفی خدمات ما شد. از آنجایی که تولید مطالب دسته اول و استفاده از عکس های واقعی از محصولات تی سبز در دستور کار ما قرار داشت، لذا هر فرد در اولین برخورد با وب سایت متوجه تفاوت سطح و کیفیت ارائه خدمات الکترونیک تی سبز می شد و حداقل عکس العمل بازدیدکنندگان از وب سایت، یک تماس تلفنی بود.

رفته رفته روند بازدید از وب سایت سرعت گرفت و به موازات آن، تلفن های بیشتری هم به بخش فروش سرازیر شد. رتبه ی سایت در گوگل ارتقا پیدا کرد و برای اولین بار در ایران، هم میهنان ما در سایر استان ها هم می توانستند سفارش های خود را برای ساخت جعبه یا هارد باکس به تی سبز بدهند. مشتریان ما روز به روز بیشتر شدند و از همه استان ها و شهرها هم تقاضای ساخت جعبه داشتیم. بندرعباس، گرگان، زنجان، یزد، کرج، مشهد و تعدادی دیگر از کسب و کارهای مستقر در سایر استان ها از همکاری با تی سبز رضایت داشتند. روند رو به رشد خدمات رسانی به مشتریان از دی ماه 1396 سرعت بیشتری گرفت و سفارش های ساخت جعبه تنها از تهران به اندازه ای رسید که کارخانه، ساعات کاری خود را افزایش داد. از 15 بهمن 96 تا 20 اسفند ماه، کارخانه تقریبا به صورت 24 ساعته مشغول ساخت جعبه شد که این در نوع خود یک رکورد بود. البته لازم به ذکر است که بخشی از این استقبال بی سابقه، به خاطر گران شدن هزینه واردات و قیمت ارز بود. قبلا جعبه را از چین وارد می کردند و بعضا قیمت تمام شده آن از تولید همان جعبه در ایران ارزان تر می شد. با گران تر شدن ارز و همچنین وضع قوانین محکم تر وارداتی، تمایل واردکنندگان نسبت به واردات جعبه کم شد. در این بین، به دلیل توانایی پاسخگویی خوب تی سبز نسبت به تیراژهای بالای سفارشات جعبه، توانستیم جای خالی نیاز به تولید جعبه در بازار ایران را به خوبی شناسایی و پر کنیم.

همچنین ارتقا سطح تولیدات و کیفیت جعبه ها هم در برنامه ریزی هایمان لحاظ کرده بودیم. از همین رو، واردات تعدادی ماشین آلات به روز و مدرن در عرصه تولید جعبه انجام شد. با وارد شدن این ماشین آلات به خط تولید جعبه در کارخانه تی سبز، توانستیم فناوری و کیفیت ساخت جعبه در ایران را به سطوح جهانی برسانیم. در تولیدات تی سبز، رعایت اصول کیفی به قدری دقیق است که جعبه های تولید شده توسط این مجموعه مورد توجه شرکت های خارجی نیز قرار گرفته اند. بسیاری از مشتریان، جعبه های تی سبز را در بسیاری از جهات جلوتر و با کیفیت تر از نمونه های مشابه خارجی می دانند و این برای ما افتخار بزرگی است که توانسته ایم با تلاش و پشت کار، ظرفیت تولیدات ملی را به خوبی نشان دهیم.

ورود محصولات تی سبز در قالب جعبه های نظم دهنده به فروشگاه های اینترنتی نقطه عطف دیگری در روند پیشرفت ما بود. در آبان 1396، محصولات نظم دهنده تی سبز در فروشگاه های اینترنتی دیجیکالا و بامیلو قرار گرفتند و هم اکنون امکان خرید این محصولات برای همه وجود دارد. این برای اولین بار بود که محصولاتی مستقل و با برند تی سبز وارد بازار ایران شد و در کنار تمامی خدماتی که به کسب و کارهای مختلف ارائه می دهیم، توانستیم سهمی از بازار جعبه را نیز تحت برند تی سبز در دست بگیریم.

سال 1396 برای ما سالی سرشار از سختی بود. اما سختی های خوب. سختی هایی که باعث رشد ما شدند و این رشد بدون کمک و همیاری شما همراهان همیشگی تی سبز ممکن نبود. ما، به عنوان گروه طراحی و تولیدی سبز، از همه شما مشتریان ارزشمند این مجموعه صادقانه سپاس گزاریم و در سال 1397 هم تلاش مان را دو چندان می کنیم تا بتوانیم خدماتی بهتر از قبل را به شما ارائه دهیم. شما به ما کمک کنید تا کمبود هایمان را جبران کنیم و ما هم همه ی تلاش خود را برای جلب حداکثری رضایت شما به کار می بندیم. این بود گزارشی از عملکرد کلی مجموعه تی سبز – بزرگ ترین و معتبرترین تولیدکننده انواع جعبه و هارد باکس در ایران. امیدواریم که سال 1397، سالی سرشار از سلامتی و پیشرفت برای همه شما هم میهنان عزیز باشد.

هارد باکس - جعبه سخت - ساخت جعبه - تولید هارد باکس - تولید جعبه - جعبه سازی  - Hard Box - Box Making - Box Production

مطالب مرتبط:

آیا از جعبه های تی سبز رضایت دارید؟

مدل های جعبه کراوات

تولید جعبه کراوات

جعبه چای و دمنوش

مدل های جعبه کمربند

تولید جعبه کمربند

تولید هارد باکس

تولید جعبه کادو و گیفت باکس

تولید جعبه

بسته بندی

ترکیب رنگی برگزیده توسط شما

ورود شش جعبه جدید به خط تولید

جعبه کیف پول

جعبه کراوات جدید