جعبه های مخصوص کراوات و پاپیون

مدتی بود که در حال بررسی تولید انواع جعبه مخصوص کراوات و پاپیون برای فعالان این عرصه بودیم. با توجه به این که بخشی از مشتریان تی سبز در این حوزه فعالیت دارند و اتفاقا سطح فعالیت های آن ها بسیار بالاست، تصمیم به این گرفتیم که با کمک و مشورت تعدادی از آن ها تولید جعبه های مخصوص کراوات و پاپیون را در دستور کار قرار دهیم.

در اولین قدم می بایست به یک اندازه واحد، ایده آل و کاربردی برای هر نوع کراوات با هر اندازه ای می رسیدیم که این کار با کمی جابجایی ابعاد جعبه نمونه اولیه صورت پذیرفت. نمونه اولیه کمی برای سایزهای کوچک تر کراوات بزرگ بود اما اندازه و ابعاد آن را برای نمونه دوم اصلاح کردیم. جعبه ای که ما برای کراوات تولید کرده ایم می تواند دو کاربرد داشته باشد. شما هم می توانید آن را برای کراوات به صورت تکی استفاده کنید و هم فضای کافی برای قرار دادن بخشی برای دکمه سردست در آن در نظر گرفته شده. یعنی اگر بنا به نیاز قرار شد در این جعبه هم کراوات و هم دکمه سردست قرار دهید، فضای کافی در اختیار دارید. از آنجایی که در قسمت درب جعبه طلق کار شده، امکان دیده شدن طرح کراوات و محتویات داخل جعبه ممکن است. تولید جعبه های مخصوص دکمه سردست را هم در دستور کار داریم.

امکان تولید جعبه های مخصوص کراوات و دکمه سردست در انواع رنگ ها با طیف وسیعی از مواد ایرانی و خارجی امکان پذیر است. قیمت پایه این جعبه ها را بر اساس یک نوع گالینگور (روکش) ایرانی در نظر گرفته ایم اما اگر بودجه بیشتری برای جعبه کراوات خود در نظر دارید، حتما به شما پیشنهاد می کنیم که به آلبوم روکش های خارجی ما هم نگاهی بیاندازید.

در کنار تولید جعبه کراوات، ما جعبه ای هم مخصوص پاپیون تولید کرده ایم. این جعبه با ابعاد و کیفیت بسیار مناسبی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای پاپیون باشد. در حال حاضر، بازار از جعبه های مقوایی نازک برای پاپیون استفاده می کند که به دلیل قیمت پایین از محبوبیت بالایی برخوردار است. شاید هم دلیل این کار حاشیه سود محدود برای کالایی مثل پاپیون است که اجازه استفاده از جعبه های گران تر را برای این نوع پوشاک به فروشندگان، تولیدکنندگان و واردکنندگان آن نمی دهد. اما بسیاری از مشتریان ما با سفارش جعبه های مخصوص پاپیون تی سبز توانسته اند سطح فروش خود را نسبت به سایر رقبا بالا ببرند. یکی از مشتریان با سفارش این جعبه ها با روکش خارجی توانسته محصول خود را به خوبی به فروش برساند چرا که ایشان اعتقاد داشتند بسته بندی مناسب شانس فروش هر محصولی را می تواند بالا ببرد.

جعبه کراوات - جعبه پاپیون - جعبه کراوات و پاپیون - تولید جعبه - ساخت جعبه - تولید هارد باکس

جعبه های مخصوص پاپیون تی سبز در سه مدل تولید شده اند. مدل درب دار طلقی که کل درب جعبه از طلق شفاف ساخته شده است که محتویات داخل جعبه و طرح پاپیون به خوبی معلوم است. امکان طلاکوب مارک و برند شما بر روی طلق این جعبه ممکن است. درب نیمه طلقی، که این درب از مقوای سخت ساخته شده و وسط آن برش خورده و روکش طلقی دارد که در این جعبه بخشی از داخل آن مشخص است و طبیعتا از مدل قبلی گران تر و شکیل تر است. همچنین امکان طالکوب برند شما برای این مدل جعبه پاپیون هم امکان پذیر است. مدل بعدی جعبه پاپیون تی سبز هیچ قسمت طلقی برای مشاهده داخل آن ندارد و کاملا پوشیده است، پس پاپیون داخل آن مشخص نخواهد بود. از این مدل جعبه می توانید برای مدل های خاص و محدود استفاده کنید که تاثیر روانی خاصی بر روی مشتری خواهد داشت چرا که می توانید مدل های پاپیون متمایزتر را در این مدل جعبه قرار دهید.

کفی مخصوصی هم برای جعبه های پاپیون تی سبز در نظر گرفته شده که بتوانید پاپیون را در آن جای دهید و محکم کنید. جعبه های پاپیون تی سبز را در هر رنگی که تمایل دارید می توانید سفارش دهید و اگر هم نیاز به کیفیت بالاتری از روکش دارید ما گالینگورهای هلندی مان را به شما پیشنهاد می کنیم. در عین حال باید بگوییم که 90 درصد مشتریان ما از گالینگورهای تولید کشور خودمان ایران استفاده می کنند.

اگر نیاز به بسته بندی های مقوایی ارزان قیمت برای پاپیون یا کراوات خود داشتید ما سری جعبه های مقوایی سبک مان را به شما پیشنهاد می کنیم اما به واسطه این که این جعبه ها باید چاپ شوند، حداقل تیراژ آن ها 2000 عدد است. خاصیت جعبه های باکیفیت تی سبز این است که در هر تعدادی که شما مایل باشید امکان تولید دارند اما وقتی از مواد ارازن تر و سبک تر استفاده می کنیم باید تیراژ بالاتری از سفارش تان را در نظر بگیرید. یکی دیگر از خاصیت های جعبه با مقوای سبک این است که امکان چاپ دارید. می توانید طرح مورد نظر خود را روی آن چاپ کنید که این یکی از مزیت های اصلی این روش است. جدا از بحث قیمت این جعبه ها که خیلی ارزان تر از جعبه ها مقوا سنگین تی سبز هستند، سطح این جعبه ها بخاطر استفاده از مقوای گلاسه خیلی براق هستند که خاصیت ویترینی خاصی به آن می بخشد.

به زودی تصویر این جعبه ها را در بخش فروشگاه محصولات تی سبز قرار می دهیم تا بتوانید آن ها را ببینید و سفارش دهید. همچنین همه مشتریان تی سبز می دانند که سفارش بیشتر مساوی است با تخفیف بیشتر.

نیاز شما هر چه که باشد ما جعبه مورد نظر شما را بر آن اساس تولید می کنیم. در جریان باشید که جعبه های کراوات و پاپیون خوبی را در خط تولید تی سبز قرار داده ایم. با هر بودجه ای می توانید اقدام به خرید این جعبه ها بکنید. کیفیت این جعبه ها را در هر بازه قیمت که باشند، تضمین می کنیم. به زودی جعبه مخصوص دکمه سردست را هم در خط تولید قرار می دهیم. مطمئن هستیم که جعبه های مخصوص کراوات و پاپیون تی سبز می توانند به شما در فروش هر چه بهتر محصول تان کمک کنند.

گروه طراحی و تولیدی سبز، تولید کننده انواع جعبه کراوات و پاپیون، شما را برای تولید بهترین جعبه و بسته بندی برای کراوات و پاپیون همراهی می کند.

کلمات کلیدی: جعبه کراوات، جعبه پاپیون، تولید جعبه کراوات و پاپیون، انواع جعبه کراوات و پاپیون، جعبه های با کیفیت بسته بندی های خلاقانه، تولیدکننده جعبه کراوات و پاپیون، جعبه کراوات و پاپیون، ساخت جعبه، تولید جعبه

 

صفحات مرتبط:

تفاوت کیفیت جعبه های تولید شده با دستگاه شیارزن جعبه

قیمت جعبه های ست های چرمی

شش نمونه جعبه مخصوص کراوات وارد خط تولید شد

جعبه های مخصوص کراوات و پاپیون

قیمت طلاکوب روی جعبه

بسته بندی

ساخت جعبه زیورآلات، طلا و جواهرات

انواع مدل های جعبه پاپیون

روکش ها و گالینگورهای تی سبز

نظم دهی به محیط با روش فایو اِس 5S