تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی

تولید جعبه کفش با کیفیت یکی از نیازهای اساسی بازار در ایران است. تولید جعبه کفش به روش ها و با مواد اولیه گوناگونی انجام می شود و جعبه کفش یک جعبه کاربردی و یک بخش مهم از صنعت پوشاک جهان محسوب می شود. تمامی کفش ها، از هر مدل و هر برندی که باشند، نیاز به نوعی جعبه دارند و جعبه کفش در ابعاد استاندارد اما در مدل ها و کیفیت ساخت های گوناگون ارائه می شود. در بین، برخی از کفش ها، به دلیل برخوردار بودن از مواد اولیه مرغوب، قالب های طراحی خاص و جذاب، و استفاده از مواد اولیه درجه یک، جز کفش های لوکس و گران قیمت قرار می گیرند و طبیعتا برای چنین کفش هایی از جعبه های معمولی نمی توان استفاده کرد. جعبه سخت یا همان هارد باکس، برای این نوع کفش ها، یک بسته بندی ایده آل است و در برای این نوع کالاها، هیچ متریال یا جعبه ای نمی تواند کاربرد و کیفیت جعبه سخت را ارائه دهد.

جعبه کفش با کیفیت که به صورت هارد باکس تولید می شود، جلوه زیادی دارد و می تواند تفاوت محصول داخلی با سایر کفش ها را به خوبی نشان دهد. کیفیت جعبه تا حد قابل توجهی گویای کیفیت محصولی است که در خود جای داده است و جعبه سخت این کیفیت را برای هر محصولی که در خود جای دهد، به راحتی به بیننده انتقال می دهد. ساخت جعبه کفش با کیفیت می تواند با متریال های دیگر مثل چوب هم انجام شود و برخی از ارائه دهندگان کفش در صنعت پوشاک از این نوع جعبه نیز ارائه داده اند، اما به دلیل گران تر تمام شدن قیمت جعبه چوبی نسبت به جعبه سخت، از این نوع جعبه استقبال خوبی به عمل نیامده است. اما هارد باکس یک جعبه مقوایی با کیفیت با توان تولیدی بالاست که قیمتی مقرون به صرفه تر از جعبه های چوبی را ارائه می دهد.

از آنجایی که مشتریان در تی سبز می توانند جعبه کفش خود را در تیراژ محدود نیز سفارش دهند، از این نظر هیچ فشاری از لحاظ میزان سرمایه گذاری اولیه برای تهیه جعبه کفش با کیفیت به خریداران عزیز تحمیل نمی شود. همانطور که در تصویر زیر نیز ملاحظه می کنید، جعبه کفش با کیفیت تی سبز، به راحتی گویای تکنیک ساخت و کیفیت مواد اولیه ایست که در آن به کار رفته است چرا که تمامی جعبه ها در تی سبز به، برخلاف جعبه های تولید شده در بازار که به صورت دست ساز تولید می شوند، به صورت دستگاهی و تمام اتوماتیک ارائه می شوند که از نظر کیفیت ساخت، سطح جدید از جعبه کفش های با کیفیت را می تواند به بازار ایران عرضه کند.

 

جعبه کفش - تولید جعبه کفش - ساخت جعبه کفش

 

مشتریان مجموعه تی سبز می توانند تولید جعبه با کیفیت را به ما بسپارند و حتی در تیراژهای پایین مانند تیراژهای 50 یا 100 تایی نیز اقدام به سفارش گذاری کنند. اگر کفشی که ارائه می دهید یک محصول خاص و لوکس است، نیاز به یک جعبه کفش لوکس هم دارید که در تی سبز این امکان در بالاترین سطح کیفی و با سهولت هر چه تمام تر در اختیار شما قرار گرفته است. تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی را به مجموعه گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – بسپارید.

در ادامه توجه شما را به یک نمونه جعبه کفش با کیفیت تولید شده در مجموعه تی سبز جلب می کنیم.

تولید جعبه کفش - ساخت جعبه کفش - جعبه کفش با کیفیت

=====

=== با کلیک روی تصویر زیر، می توانید به صفحه مرتبط با همین جعبه که حاوی قـــیـــمـــت و اطـــلــــاعــــــات تــکـــمیــــلــی است، دسترسی پیدا کنید ===

تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی - ساخت جعبه کفش با کیفیت

=====

تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی

=====

ساخت جعبه کفش با کیفیت و صادراتی

=====

جعبه کفش با کیفیت - ساخت جعبه کفش - تولید جعبه کفش

=====

تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی

تولید جعبه کفش با کیفیت و صادراتی


گروه طراحی و تولیدی سبز - تی سبزبزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده انواع جعبه سخت و هارد باکس های صادراتی و با کیفیت در ایران است. تولید جعبه، تخصص تی سبز است و با به کارگیری ماشین آلات مختلف و همچنین دانش روز دنیا، توانسته ایم جز بهترین تولید کننده های هارد باکس و جعبه سخت در خاورمیانه و جهان باشیمتولید هارد باکس در تی سبز تحت نظارت دقیق و ریزترین فیلترهای کیفیتی صورت می گیرد و به کارگیری اصول مدیریت کیفیت در تولید جعبه، باعث تولید محصولاتی با استانداردهای بالای جهانی شده استساخت جعبه یک حرفه تخصصی است و ما همه توان خود را برای تولید جعبه سخت و هارد باکس به کار گرفته ایمجعبه سازی توسط تولیدی های مختلفی در ایران صورت می پذیرد اما تی سبز بهترین و با کیفیت ترین هارد باکس های ایران را ارائه می دهد. رعایت اصول مشتری مداری و پاسخگویی در تمامی مراحل خدمات رسانی به مشتریان حتی بعد از تحویل بار به ایشان باعث شده که متشریان ما با خیال راحت، اقدام به همکاری با گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – کنند. ما در تی سبز به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت به همه هم وطنان مان هستیم و تولید جعبه با کیفیت تخصص ماست.

 

لینک های مفید:

جعبه تبلیغاتی

قیمت جعبه های ست تبلیغاتی

جعبه مخصوص آلبوم سنگ و سرامیک

کلیپ راهنمای دریافت پک نمونه

چرا جعبه کرافت یک بسته بندی ایده آل است؟