جعبه کیف پول

اگر بخواهیم یک جعبه کیف پول خوب به شما معرفی کنیم باید بگوییم که شما انتخاب های زیادی در بین جعبه های تی سبز دارید. البته ابعاد یک جعبه بسته به محصولی که باید در آن قرار بگیرد متغییر است و با توجه به مدل ها و ابعاد مختلف کیف پول های مردانه یا زنانه، جعبه های مختلفی می توان تولید کرد. اما وقتی می گوییم کیف پول مردانه، ابعاد خاصی از یک کیف پول را مد نظر داریم که طبعا جعبه چنین کیفی متناسب با ابعاد همین محصول طراحی می شود. ضمن یادآوری این موضوع که شما همیشه امکان سفارش جعبه مد نظر خود با ابعاد خاص خود را دارید، در بین محصولات تی سبز، یک جعبه خاص وجود دارد که اختصاصا به عنوان جعبه کیف پول مردانه طراحی شده است. این جعبه که امکان قرار گیری طلق و ساتن را نیز دارد، به عنوان جعبه کیف پول طراحی شده البته ما همواره این را گفته ایم که اگر ابعاد یک جعبه با نوع نیاز و مصرف شما همخوانی داشته باشد، امکان استفاده از آن جعبه برای هر محصول دیگری نیز وجود دارد.

=== با کلیک روی تصویر زیر می توانید به هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه کیف پول و جعبه کیف کتی دسترسی داشته باشید ===

جعبه کیف پول - تولید جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول - جعبه کیف کتی - تولید جعبه کیف کتی - جعبه کیف پالتویی

جعبه کیف پول تی سبز مانند سایر جعبه های تی سبز از کیفیت تولید بالایی برخوردار است. از آنجایی که تمامی جعبه ها در خود کارخانه تی سبز طراحی و تولید می شوند، شما می توانید جعبه ای دقیقا با رنگ یا جنس مورد نظر خود داشته باشید و در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید. اگر به ترکیب زرد و سبز علاقه دارید یا کسب و کار شما با ترکیب رنگی مشکی و زرشکی همخوانی دارد، می توانید جعبه ای دقیقا منطبق با سلیقه یا نیاز کسب و کارتان سفارش دهید. در مورد تیراژ سفارش این جعبه هم نگران نباشید. یکی از مزیت های خیلی خوب هارد باکس و جعبه سخت این است که شما می توانید در هر تعدادی که نیاز دارید اقدام به سفارش جعبه مورد نظرتان کنید و مانند جعبه های مقوایی سبک و چاپی الزاما نیاز به سفارش حداقل 1000 عدد جعبه نیست. حتی می توانید 50 عدد از این جعبه سفارش دهید و ظرف یک هفته سفارش خود را دریافت نمایید.

در ادامه می توانید تصاویری از جعبه مخصوص کیف پول تی سبز را ملاحظه فرمایید. البته می توانید با کلیک روی هر تصویر به صفحه اصلی همین محصول دسترسی پیدا کنید و اطلاعات تکمیلی مرتبط با ابعاد و قیمت این جعبه را دریافت نمایید. مطمئن هستیم که کیفیت جعبه های تی سبز شما را راضی خواهند کرد.

همچنین با کلیک روی لینک زیر، می توانید به مجموعه جعبه های مناسب به عنوان جعبه کیف پول و جعبه کیف کتی و کیف پالتویی دسترسی داشته باشید:

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه کیف پول و جعبه کیف کتی

 

جعبه کیف پول - تولید جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول

...

 جعبه کیف پول مردانه - تولید جعبه کیف پول مردانه - ساخت جعبه کیف پول مردانه

...

جعبه کیف پول - تولید جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول

...

تولید جعبه کیف پول - جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول

...

تولید جعبه کیف پول - جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول

...

تولید جعبه کیف پول - جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول

...

تولید جعبه کیف پول - جعبه کیف پول - ساخت جعبه کیف پول

 

سایر اخبار:

ورود شش جعبه جدید به خط تولید

ترکیب رنگی برگزیده توسط شما

عملکرد تی سبز در سال 1396

آیا از جعبه های تی سبز رضایت دارید؟

مدل های جعبه کراوات

جعبه کراوات جدید

جعبه ست چرمی

جعبه عطر و ادکلن

جعبه گل

تولید جعبه و ساخت جعبه

تولید جعبه طلا و جواهر با مدل جدید