آینده صنعت تولید جعبه در ایران

صنعت تولید جعبه در ایران یکی از صنایع پایه ای و بسیار کاربردیست. تولید جعبه تقریبا برای هر نوع کالا یا خدماتی نیاز است و همه فعالان اقتصادی برای ارائه محصولات یا خدمات خود، نیاز به نوعی بسته بندی دارند. صنعت تولید جعبه هم با توجه به نیاز مشتریان، سطوح خدماتی مختلفی را ارائه می دهد. بعضی تولید کنندگان جعبه های بی کیفیت و ارزان قیمت تولید می کنند و در مقابل عده محدودی از تولید کنندگان نیز اقدام به سرمایه گذاری های وسیع در صنعت تولید جعبه کرده اند. این تولید کنندگان با ریسک پذیری بالا و در جهت ارتقاع سطح کیفی جعبه سازی در ایران، با واردات ماشین آلات مخصوص این صنعت توانسته اند علاوه بر بالابردن سطح تولید جعبه، از نظر کیفی نیز تحولات بزرگی را در این صنعت ایجاد کنند.

هر کشوری در یک صنعت خاص شهرت جهانی دارد. مثلا همگی آلمان را به صنعت خودرو، الکترونیک و دارو می شناسیم. فرانسه را با شرکت هواپیما سازی ایرباس و خودروهای با کیفیتش می شناسیم. ایتالیا هم منهای خودروهای درجه یک، ماشین آلات صنعتی با کیفیت تولید می کند. ترکیه در صنعت لباس و نساجی سرآمد جهان است و سوئیس هم در صنعت ساعت سازی مشهور است. ایران هم در صنایع نانوتکنولوژی، پزشکی، فرش، خشکبار و خوراکی و غیره شهرت دارد. اما در این میان کشور چین در صنایع مختلفی شهرت پیدا کرده که یکی از مهم ترین این صنایع، صنعت تولید جعبه است. وقتی به تولید جعبه و توسعه ماشین آلات مخصوص این صنعت می رسیم، کشور چین بهترین زیرساخت های این صنعت را ایجاد کرده است. حتی تولید کننده آلمانی هم ماشین آلات خاص تولید جعبه را از چین خریداری می کند، اما در ایران به دلیل محدودیت های وارداتی و همچنین قیمت بالای ارز، واردات چنین ماشین آلاتی عملا غیر ممکن است.

تولید جعبه اگر قرار بود با رویه سنتی و کارگاهی به مسیرش ادامه دهد، قطعا پاسخگوی نیاز بازار امروز ایران نمی توانست باشد. تولید کننده دستی و کارگاهی این حوزه به فکر صنعتی کردن کار به صورت گسترده نیست. برندینگ، مدیریت کیفیت جعبه، خدمات به مشتری و خدمات پس از فروش هم جایگاهی در تفکر چنین تولید کننده ای ندارند. پس اساسا آینده صنعت تولید جعبه در ایران از مسیر تولید کننده کارگاهی و سنتی جعبه نمی تواند بگذرد و اگر قرار بر وابستگی بازار بر چنین تولید کنندگانی در این سطح از کیفیت و ظرفیت تولیدی باشد، آینده صنعت تولید جعبه در ایران قطعا آینده درخشانی نمی توانست باشد. با توجه به استفاده تولید کنندگان بین المللی از روش های نوین تولید جعبه و همچنین درخواست روزافزون بازار جهانی برای جعبه سخت، نیازهای بازار ایران نیز تغییر کرده اند و صنعت تولید جعبه هم با این نیازها باید همگام شود.

دسته دوم تولید کنندگان جعبه در ایران که تعداد انگشت شماری هستند، با ریسک پذیری و سرمایه گذاری های گسترده، اقدام به واردات ماشین آلات مخصوص تولید جعبه به ایران کرده اند. همانطور که قبلا هم اشاره شد، چین بهترین تولید کننده ماشین آلات تولید جعبه در جهان است و واردات ماشین آلات چینی در این صنعت برابرست با به کارگیری بهترین و بالاترین سطح از فناوری تولید جعبه در جهان. این تولید کنندگان با ورود این ماشین آلات به خطوط تولید خود، علاوه بر افزایش توان فنی و تولیدی خود، سهم بسزایی در پیشبرد کیفی صنعت تولید جعبه در ایران داشته اند. ورود ماشین آلات به یک کارخانه لزوما مساوی با بالا رفتن سطح کیفی و کمی تولیدات نیست و پس از مستقر شدن ماشین آلات، میزان مهارت مدیریت تولید و همچنین توان فروش یک شرکت، حرف اول را در نحوه اثرگذاری این جعبه های با کیفیت با تکنولوژی جدید در بازار خواهند داشت.

ایجاد نیاز برای یک محصول و همچنین بازاریابی و فروش یک خدمات به رشد و بقای یک مجموعه تولیدی کمک می کند. این بدین معناست که حتی اگر تمام تولید کنندگان سنتی جعبه نیز به این ماشین آلات دسترسی داشتند، موفقیت در بازار رقابتی تولید جعبه مستلزم داشتن دانش روز بازاریابی و فروش بود. از نظر استفاده از فناوری روز دنیا در صنعت تولید جعبه، گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – یکی از معدود مجموعه های رسمی و پیشرو در این حوزه است. با داشتن ماشین الات پیشرفته و خطوط تولیدی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، تی سبز توانسته علاوه بر بالا بردن توان تولیدی کارخانه، به تنهایی سهم چشم گیری در افزایش ارتقا سطح کیفیت تولید جعبه در ایران داشته باشد. همچنین با به کارگیری دانش روز و همچنین همگام با فضای فناوری اطلاعات، با ارائه خدمات خود به صورت آنلاین در بسترهای ارتباطی مختلف، تی سبز توانسته خدمات خود را به خوبی به تمامی هموطنان ایرانی ارائه دهد و امروز، مشتریان تی سبز، از تمامی استان ها و شهرهای ایران عزیز، اقدام به سفارش تولید جعبه مد نظر خود می کنند.

آینده صنعت تولید جعبه در ایران تنها با وجود چنین تولید کنندگانی است که می تواند بدرخشد و یک آینده روشن، امیدبخش و رو به پیشرفت را ترسیم کند. تولید کننده معمولی، نتایج معمولی به همراه خواهد داشت ولی افراد ریسک پذیر و طالب پیشرفت، با احساس دائمی نارضایتی از وضع موجود و با همت و پشتکار، توانسته اند با استفاده از ظرفیت های محدود موجود در کشور، سطح فناوری صنعت تولید جعبه در ایران را ارتقا بخشند و به لطف وجود چنین تولید کنندگانی، ایران هم اکنون، همگام با سطح کیفی تولید جعبه در سطوح جهانی شده است، که می تواند نوید بخش یک آینده روشن برای تولید کنندگانی باشد که با سرمایه گذاری و پشتکار، و با نظر به خدمت به فعالان اقتصادی ایران، پا به عرصه پر رونق تولید جعبه به صورت صنعتی گذاشته اند. تی سبز، با اشتغال زایی و همچنین ارائه خدمات خود به صورت گسترده، سعی در پیشرفت هر چه بیشتر در ارائه خدمات تولید جعبه به هم وطنان عزیز ایرانی دارد.

 

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

 

در ادامه توجه شما را به چند نمونه جعبه تولید شده در تی سبز، با به کارگیری ماشین آلات صنعتی و روکش ها و گالینگورهای با کیفیت، جلب می کنیم.

 

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

-----

آینده صنعت تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه

سایر اخبار و مطالب مهم:

آیا سطح کیفی جعبه سازی در ایران خوب است

جعبه های مناسب به عنوان جعبه عطر و جعبه ادکلن

ساخت و تولید جعبه لوازم آرایش

تولید جعبه پذیرایی

تولید جعبه تسبیح

تولید یک مدل جعبه لوازم آرایش جدید

تولید جعبه جاکلیدی و جعبه جاسوییچی

اخبار هفتگی مرتبط با تولید و ساخت جعبه در تی سبز - شماره 1

ساخت تقسیم کننده برای داخل جعبه

قیمت جعبه سخت و هارد باکس

استعلام قیمت جعبه در تی سبز

جعبه های مناسب به عنوان جعبه شکلات

مقاله تولید جعبه با کیفیت در تی سبز منتشر شد

تولید جعبه با کیفیت در تی سبز

انواع روش های تولید جعبه برای محصول شما