قیمت جعبه سخت و هارد باکس

قیمت جعبه سخت و هارد باکس یکی از موارد بسیار مهم در بالا بردن انگیزه خرید یک جعبه است. قیمت جعبه بر اساس نوع ساخت، کیفیت تولید، برند یا خوش نامی تولید کننده، مرغوبیت مواد اولیه و همچنین شرایط روز بازار تعیین می شود. مثلا جعبه های با مقوایی سبک عموما ارزان ترین نوع جعبه هستند. البته این نوع جعبه ها یک جنبه منفی هم دارند و آن هم این است که از این نوع جعبه ها باید در تیراژهای بالای 1000 عدد سفارش دهید و امکان تولید این مدل جعبه ها در تعداد محدود نیست. در ضمن، موارد دیگری نیز در تعیین قیمت این مدل جعبه ها موثرند از جمله هزینه ساخت تیغ دایکات، گرم یا میزان سنگینی مقوای به کار رفته، کشور مبدا سازنده مقوا، که طبیعتا مقوای ایرانی و خارجی دو قیمت متفاوت دارند و همچنین چاپ روی مقوای این مدل جعبه ها، که هزینه های مخصوص خود را دارد. به همین دلیل که است که جعبه با مقوای سبک عموما برای محصولاتی با تیراژ تولیدی بالا در نظر گرفته می شوند و در تیراژ بالا، قیمت این جعبه ها خیلی ارزان و مقرون به صرفه تمام می شود.

در زیر می توانید چند نمونه تصویر از این مدل جعبه ها را ملاحظه کنید.

 

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

همچنین ساخت تیغ دایکات یکی از بخش های پرهزینه تولید جعبه سبک است.

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

همچنین در تولید جعبه سبک، عوامل دیگری نیز موثر هستند.

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

 

در مقابل این جعبه ها، جعبه سخت یا همان هارد باکس قرار دارد. قیمت جعبه سخت نسبت به جعبه هایی که پیش تر به آن اشاره شد گران تر است اما موارد مثبت بسیار زیادی در تولید جعبه سخت وجود دارد که باعث می شود بازار علاقه و گرایش زیادی نصبت به این نوع جعبه ها نشان دهد. قیمت هارد باکس عموما از جعبه مقوایی نازک بیشتر است و دلیل این امر هم این است که مواد اولیه، نحوه ساخت و نوع پیچیدگی تولید هارد باکس با سایر روش های بسته بندی متفاوت است.

 

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

در ادامه به مجموعه ای از عوامل موثر و تعیین کننده در قیمت جعبه سخت می پردازیم:

کیفیت مواد اولیه و تولید

یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت جعبه سخت و هارد باکس، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن جعبه است. در بازار، تولید کننده های زیادی هستند که به تولید جعبه سخت شهرت دارند اما بیشتر این تولید کنندگان تنها به منظور ارزان تمام کردن جعبه فعالیت می کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. با چنین سیاستی، اولین وجه از کار که آسیب می بیند، کیفیت جعبه است. این نوع تولید کنندگان با به کارگیری مواد اولیه ارزان قیمت، روکش های بی کیفیت، چسب های غیر استاندارد و همچنین عدم رشد فناوری در کسب و کارشان، اقدام به تولید جعبه هایی با قیمت بسیار نازل می کنند که مشتری های خود را نیز دارند اما طبیعتا این نوع جعبه ها در گروه جعبه های با کیفیت نمی توانند طبقه بندی شوند. قیمت هارد باکس به دلیل به کاربردن مواد اولیه گران تر از سایر مدل های بسته بندی گران تر است و تنها، بهترین تولید کننده ها اقدام به استفاده از بهترین مواد اولیه می کنند. همچنین کیفیت تولید، کیفیت روکش های به کار رفته، کیفیت ساخت جعبه و غیره همگی از عموامل موثر در تعیین قیمت جعبه هستند.

نیروهای کاری آموزش دیده

یک تولید کننده با کیفیت تنها با داشتن نیروهای کاری آموزش دیده است که می تواند یک جعبه با کیفیت تولید کند. اهمیت نیروهای کاری آموزش دیده در صنعت تولید جعبه به قدری است که تولید هارد باکس با کیفیت را بدون داشتن نیروهای آموزش دیده و مناسب نمی توان متصور شد. طبیعتا نیروی کاری آموزش دیده و خوب، دستمزد بالاتری هم نسبت به یک کارگر معمولی دارد که همین مسئله در قیمت جعبه موثر است.

به کارگیری ماشین آلات پیشرفته

عامل دیگری که در قیمت هارد باکس موثر است، نوع فناوری به کار رفته در تولید جعبه است. طبیعتا یک جعبه دست ساز قیمت بسیار پایین تری نسبت به یک جعبه تولید شده با دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص این حرفه دارد و طبعا تولید کننده ای که این نوع سرمایه گذاری ها را در کار خود انجام نداده، اساسا نمی تواند جعبه ای خارج از روال جعبه های ارزان قیمت به بازار ارائه دهد چرا که توان فنی و کیفی محصولات و تولیداتش این اجازه را به او نمی دهند. به کارگیری فناوری مناسب در تولید جعبه سخت، کیفیت تولیدات را به صورتی کاملا مشهود ارتقا می دهد و قیمت جعبه سخت هم رابطه مستقیم با این مورد دارد. تولید کننده ای که این نوع سرمایه گذاری ها را در حرفه خود انجام داده، باعث ارتقا کیفیت تولیداتش شده و همین امر در قیمت نهایی جعبه موثر است.

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

روکش ها و گالینگورهای با کیفیت

قیمت هارد باکس تا حد زیادی به کیفیت روکش یا گالینگور به کار رفته در آن نیز بستگی دارد. بعضی تولید کنندگان انتخاب های زیادی به مشتریان خود نمی دهند. اساسا بهتر است بگوییم که انتخابی وجود ندارد. ما در تی سبز با رائه طیف وسیعی از انواع روکش های ایرانی و خارجی در کیفیت و رنگ های متنوع، یک افق بی نهایت برای انتخاب رنگ یا ترکیب رنگی مورد نظر مشتری در اختیارشان قرار می دهیم. طبیعتا قیمت جعبه با داشتین چنین انتخاب هایی با قیمت جعبه ای که فقط قرار است در چند رنگ یا روکش محدود ارائه شود قابل مقایسه نیست.

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

برند و شهرت

قیمت جعبه سخت و هارد باکس با برند یا شهرت تجاری تولید کننده رابطه مستقیم دارد. برند یا همان شهرت تجاری یک کالا یکی از مواردیست که با خوش نامی یک تولید کننده گره خورده است. خوش قول بودن، میزان تعهد، تضمین کیفیت، خدمات به مشتری، پاسخگویی، گارانتی و خدمات پس از فروش تنها بخشی از ویژگی های یک برند خوب هستند که روی قیمت جعبه سخت هم تاثیر گذار هستند. تصور کنید که یک جعبه به شدت ارزان و با کیفیتی تقریبا خوب پیدا کرده اید اما از خوش قولی، متعهد بودن، کیفیت محصول، پاسخگویی و خدمات پس از فروش تولید کننده آن جعبه اطمینان کافی ندارید. چنین جعبه ای هر چقدر هم که ارزان باشد باز هم گران است. قیمت هارد باکس به نوعی با برند و خوش نامی تولید کننده هم تناسب دارد و این میزان تعهد در یک تولید کننده برای بازار مهم است.

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

 

موارد مطرح شده در بالا تنها قسمتی از عوامل موثر در قیمت جعبه را نشان می دهند و گاهی اوقات جهش های قیمتی خاص که در اقتصاد ایران و جهان مرسوم است، احتمال تاثیر بیشتر روی قیمت تمام شده جعبه را دارد. مثلا افزایش قیمت ارز طی سال های 96 و 97 و همچنین مشکلات اقتصادی ایران باعث شد که محصولات تی سبز تقریبا 200 درصد رشد قیمتی را تجربه کنند. قیمتی که امروز ما در وب سایت تی سبز ارائه می دهیم بدون در نظر گرفتن طیف کامل هزینه های تولید یک جعبه است، چرا که ما نیز معتقدیم جعبه یک محصول، جز خدمات ضروری و در عین حال جانبی آن محصول است که در راستای قیمت گذاری جعبه همواره بیشترین همکاری را با مشتریان عزیز می کنیم تا حاشیه سود مد نظرشان آسیب نمی بیند و از طرفی به مصرف کننده نهایی نیز هزینه ای تحمیل نشود.

استعلام قیمت جعبه در تی سبز روند بسیار ساده ای دارد که با کلیک روی قست مشخص شده (لینک نارنجی رنگ) می توانید خبر کوتاه مربوط به دریافت قیمت جعبه را مطالعه نمایید.


گروه طراحی و تولیدی سبز - تی سبز - بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده انواع جعبه سخت و هارد باکس های صادراتی و با کیفیت در ایران است. تولید جعبه، تخصص تی سبز است و با به کارگیری ماشین آلات مختلف و همچنین دانش روز دنیا، توانسته ایم جز بهترین تولید کننده های هارد باکس و جعبه سخت در خاورمیانه و جهان باشیم. تولید هارد باکس در تی سبز تحت نظارت دقیق و ریزترین فیلترهای کیفیتی صورت می گیرد و به کارگیری اصول مدیریت کیفیت در تولید جعبه، باعث تولید محصولاتی با استانداردهای بالای جهانی شده است. ساخت جعبه یک حرفه تخصصی است و ما همه توان خود را برای تولید جعبه سخت و هارد باکس به کار گرفته ایم. جعبه سازی توسط تولیدی های مختلفی در ایران صورت می پذیرد اما تی سبز بهترین و با کیفیت ترین هارد باکس های ایران را ارائه می دهد. رعایت اصول مشتری مداری و پاسخگویی در تمامی مراحل خدمات رسانی به مشتریان حتی بعد از تحویل بار به ایشان باعث شده که متشریان ما با خیال راحت، اقدام به همکاری با گروه طراحی و تولیدی سبز – تی سبز – کنند. ما در تی سبز به دنبال ارائه خدمات نوین و با کیفیت به همه هم وطنان مان هستیم و تولید جعبه با کیفیت تخصص ماست.

 

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

قیمت جعبه - قیمت جعبه سخت - قیمت هارد باکس - قیمت جعبه سخت و هارد باکس

سایر اخبار و مطالب مفید:

ساخت تقسیم کننده برای داخل جعبه

آینده صنعت تولید جعبه در ایران

آیا سطح کیفی جعبه سازی در ایران خوب است

جعبه های مناسب به عنوان جعبه عطر و جعبه ادکلن

ساخت و تولید جعبه لوازم آرایش

تولید جعبه جاکلیدی و جعبه جاسوییچی

تولید جعبه تسبیح

استعلام قیمت جعبه در تی سبز

جعبه های مناسب به عنوان جعبه شکلات

صفحه مربوط به جعبه های مناسب به عنوان جعبه شکلات در سایت قرار داده شد

مقاله تولید جعبه با کیفیت در تی سبز منتشر شد

تولید جعبه با کیفیت در تی سبز