ساخت تقسیم کننده برای داخل جعبه

ساخت تقسیم کننده جعبه یکی از بخش های بسیار مهم و حیاتی در روند تولید هر نوع جعبه ایست. امروزه به واسطه نیاز بازار و همچنین درخواست ارائه دهندگان محصولات و خدمات مختلف، گاها جعبه ها نیاز به نوعی تقسیم کننده دارند. تقسیم کننده جعبه یا با اصطلاحی دیگر مقسم جعبه یکی از خدمات مهمی است که یک تولید کننده جعبه سخت باید ارائه دهد. تقسیم کننده داخل جعبه را می توان با مواد اولیه مختلفی تولید کرد، اما دو نوع تقسیم کننده است که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. برای تولید تقسیم کننده جعبه از دو نوع ماده اولیه استفاده می شود:  1) مقوا - 2) طلق بهداشتی

برای تولید تقسیم کننده به صورت مقوایی، ابتدا نیاز است تا یک تیغ دایکات برای ایجاد برش روی مواد اولیه (مقوا) ساخته شود. این تیغ که از ظرافت های فنی و مهندسی بالایی برخوردار است، می تواند یک طرح خاص را روی مقوا و مواد اولیه به صورت برش یا شیار، ایجاد کند که این برش ها و شیارها بعدا خط تا و نقاط اتصال تقسیم کننده را تشکیل خواهند داد. تقسیم کننده مقوایی جعبه که به این صورت تولید می شود به صورت باز و گسترده تحویل مشتری داده می شود و این وظیفه سر هم کردن این تقسیم کننده ها به عهده مشتریست. البته شما می توانید با درخواست از بخش فروش، این بخش از کار نیز به ما محول کنید که طبعا هزینه های مرتبط با خود را خواهد داشت. خاصیت تقسیم کننده مقوایی این است که رویه تولید آن نسبت به تقسیم کننده طلقی و پلاستیکی، کم هزینه تر تمام می شود اما به هر حال این روش هزینه های بخصوص خود را هم دارد.

نکته منفی این مدل تقسیم کننده ها این است که به صورت باز و گسترده تحویل داده می شوند و بعضا سر هم کردن این نوع تقسیم کننده ها زمانبر، پرزحمت و پرهزینه است. البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که تقسیم کننده مقوایی امکان تولید در تعداد محدود را نیز دارد که در مقایسه با تقسیم کننده طلقی، از این نظر قدرت انتخاب بیشتری به مشتری می دهد. همچنین با توجه به این که تقسیم کننده های مقوایی تی سبز در 23 رنگ مختلف ارائه می شوند، در مقایسه با تقسیم کننده طلقی که تنها 3 الی 4 رنگ قابل ارائه دارد، از جذابیت بیشتری برای جامعه مشتریان برخوردار است.

اما برای تولید تقسیم کننده پلاستیکی یا طلقی روند تولیدی متفاوتی را باید پیش بگیریم. برای تولید تقسیم کننده طلقی ابتدا باید یک قالب آلومینیومی برای آن طراحی و تولید کرد. این قالب از تیغ دایکاتی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم گرانتر تمام می شود اما شروع هر کاری هزینه های اولیه خود را دارد و اگر قصد تغییر مدل و ابعاد قالب آلومینیومی را نداشته باشید، می توانید تا مدت زمان زیادی از همان قالب فلزی استفاده کنید. مواد پلاستیکی و طلقی مورد نیاز برای تقسیم کننده طلقی هم باید الزما از نوع پلاستیک PET یا بهداشتی باشد که برای آشنایی بهتر با این نوع پلاستیک باید بگوییم که این نوع طلق، همان طلق مورد استفاده در شیشه آب معدنی و انواع نوشیدنی هاست.

حداقل تیراژ تولید از این نوع تقسیم کننده هم 250 عدد است. خاصیت اصلی این روش، کم زحمت بودن و بعضا هزینه کمتر آن نسبت به تقسیم کننده مقوایی است. برای این مدل تقسیم کننده، نیازی به سر هم کردن تقسیم کننده نیست و این مدل مقسم جعبه، به صورت آماده تحویل مشتری داده می شود. زحمت تولید این مدل تقسیم کننده خیلی کمتر از روش قبل است و در عین حال ظاهری کارخانه ای و رسمی تر به داخل جعبه می دهد. تنها نکته منفی این روش، هزینه ی بیشتر تولید قالب آلومینیومی برای تقسیم کننده طلقی است که آن هم یک بار است و برای دفعات بعدی، قالب ساخته شده دیگر موجود است و می توان صرفا اقدام به ضرب طلق کرد. پس برای جمع بندی لازم به ذکر است که در این روش دو نوع هزینه داریم: یکی هزینه تولید قالب و دیگری هزینه ضرب طلق.

با توضیحی که در بالا ارائه شد، برای تولید تقسیم کننده جعبه مد نظرتان در تی سبز، هیچ محدودیتی ندارید و می توانید با توجه به نیازتان، اقدام به سفارش هر یک از انواع تقسیم کننده جعبه کنید.

همچنین، ما در تی سبز جعبه تقسیم کننده مقوایی را در 23 رنگ مختلف ارائه می دهیم که می توانید با کلیک روی این بخش – تقسیم کننده های مقوایی جعبه شکلات در 23 رنگ مختلف – به تصاویر این تقسیم کننده های مقوایی دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با پرداخت مبلغ کمی درخواست بفرمایید تا تقسیم کننده های مقوایی مرتبط با سفارش تان را در رنگ بندی های متنوع به شما تحویل دهیم.

تولید جعبه مقوایی یک صنعت فنی است و ساخت جعبه مقوایی با کیفیت نیاز به ماشین آلات صنعتی خاص و نیروهای آموزش دیده دارد و تی سبز با دارا بودن یکی از تخصصی ترین خط تولید های ساخت جعبه در ایران، قطعا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. تولید جعبه سخت و هارد باکس در تی سبز با رعایت انواع استانداردهای کیفیتی صورت می گیرد. جعبه سازی یک صنعت تخصصی است. تولید جعبه توسط یک تیم حرفه ای مانند تی سبز، قطعا در سطح کیفی ارائه محصول شما موثر است و ساخت جعبه مد نظر شما در تی سبز به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است. تولید جعبه هارد باکس در تی سبز به صورت مکانیزه صورت می گیرد. تولید هارد باکس با کیفیت باید با در نظر گرفتن استاندارد های خاصی باشد.

 

تقسیم کننده جعبه - مقسم جعبه - تولید تقسیم کننده - تولید مقسم جعبه - ساخت تقسیم کننده

اخبار و مطالب مفید:

اخبار هفتگی مرتبط با تولید و ساخت جعبه در تی سبز - شماره 1

آینده صنعت تولید جعبه در ایران

آیا سطح کیفی جعبه سازی در ایران خوب است

جعبه های مناسب به عنوان جعبه عطر و جعبه ادکلن

ساخت و تولید جعبه لوازم آرایش

تولید جعبه پذیرایی

تولید یک مدل جعبه لوازم آرایش جدید

Leather Set Hard Box Model TDI.245.156.58.D51

قیمت جعبه سخت و هارد باکس

استعلام قیمت جعبه در تی سبز

جعبه های مناسب به عنوان جعبه شکلات