شش نمونه جعبه مخصوص کراوات وارد خط تولید شد

پس از تلاش فراوان بخش نمونه سازی کارخانه مجموعه طراحی و تولیدی سبزو همچنین بررسی نیازهای مشتریان، شش نمونه جعبه مخصوص کراوات وارد خط تولید شد و هم اکنون مشتریان می توانند از این نمونه ها سفارش دهند. این شش نمونه جعبه با توجه به اندازه و نوع مواد به کار رفته در آن ها با قیمت های مختلفی ارائه می شوند. این جعبه ها در دو سطح کیفی از مواد اولیه تولید می شوند. نوع گران تر آن ها با استفاده از مقوای کرجی با ضخامت 2 میلی متر ساخته می شوند که بنا به بودجه و درخواست مشتری می توان از دو نوع روکش برای آن ها استفاده کرد. روکش گالینگوری (ایرانی یا خارجی) و روکش کاغذی که طبیعتا ارزان تر از روکش های گالینگوری تمام می شوند. مدل بعدی از مواد قابل استفاده برای تولید جعبه های کروات با مقوای ایندربور INDERBOARD ساخته می شوند. این نوع مقوا که از نظر وزن از مقوای کرجی کم وزن تر است، به صورت برش خورده و مونتاژ نشده به مشتریان محترم تحویل داده می شوند. این جعبه ها بسیار سبک بوده و از آنجایی که به صورت مقوای برش خورده و مونتاژ نشده به مشتریان تحویل داده می شوند، فضای کمی را اشغال می کنند و مشتریان محترم هر زمان به هر تعداد که بخواهند می توانند این جعبه ها را بدون نیاز به چسب مونتاژ کنند. لازم به ذکر است که نوع مقوای ایندربورد بکار رفته در جعبه های مقوایی سبک تی سبز از نوع استاندارد بین المللی و حتی بهداشتی بوده که برای انواع دارو و کالاهای مرتبط با سلامتی کاربرد دارند.

به زودی تصاویر تمامی این جعبه ها در بخش فروشگاه محصولات تی سبز قرار می گیرند و امکان سفارش گزاری برای این جعبه ها از طریق وب سایت نیز ممکن می شود. طبق روال تمامی محصولات و جعبه های تی سبز، هر چه تعداد سفارش شما بیشتر باشد، قیمت نهایی هر جعبه ارزان تر می شود.

لازم به ذکر است که در صورت درخواست شما برای استفاده از روکش های کاغذی برای جعبه مورد سفارش تان، این روکش ها در چهار رنگ زرشکی، مشکی، سرمه ای و قهوه ای موجود هستند و امکان ترکیب این رنگ ها برای جعبه ها نیز وجود دارد. جعبه کراوات های تی سبز، پاسخگوی تمامی نیازهای تولیدی شما خواهند بود.

گروه طراحی و تولیدی سبز، جعبه های با کیفیت، بسته بندی های خلاقنه، آماده است که سفارشات جعبه کراوات شما را در هر تیراژی در کمترین زمان به شما تحویل دهد.

فروشگاه محصولات

کلمات کلیدی: جعبه کراوات، جعبه مخصوص کاروات، جعبه کراوات تی سبز، گروه طراحی و تولیدی سبز، جعبه های باکیفیت بسته بندی های خلاقانه

صفحات مرتبط:

مدل های جعبه پاپیون تی سبز تکمیل شد