جعبه کشویی جدید

چندی پیش سفارش تولید جعبه ای را دریافت کردیم که از ابعاد خاصی برخوردار بود. این جعبه که به درخواست مشتری محترم تی سبز به صورت کشویی تولید شده، از ویژگی های فنی خاصی در تولید بهره می برد. از آنجایی که با تغییر ابعاد جعبه، تکنیک ساخت و نوع مواد اولیه هم باید تغییر کند، گروه تولیدی تی سبز به سرعت دست به کار شد و با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین به کارگیری تکنیک های خاص تولید، این جعبه کشویی را تولید کرد.

طول این جعبه 390 میلی متر و عرض و ارتقاع آن 118 میلی متر هستند که با یکدیگر برابرند. از آنجایی که تولید چنین جعبه ای با این ابعاد کار آسانی نیست، لذا از بهترین روش های تولیدی برای تولید این جعبه کشویی استفاده کردیم. این جعبه که در تیراژ 1000 عدد سفارش داده شده بود، در کمتر از 10 روز به دست مشتری رسید. بنا به درخواست مشتری، برای تولید این جعبه از گالینگورهای هلندی استفاده شده که به دلیل براق بودن این مدل گالینگور که Special نام دارد، این جعبه از جذابیت و جلوه خاصی برخوردار است. همچنین مواد اولیه در تولید این جعبه از نوع مقوای سخت با ضخامت 2 میلی متر است که استحکام خاصی به این جعبه کشویی بخشیده است.

تولید این جعبه با این ابعاد اما با درب معمولی را هم در دستور کار داریم و به زودی جعبه درب دار معمولی همین مدل هم در وب سایت تی سبز ارائه می شود. در تولید این جعبه از تکنیک های ساخت خاصی هم استفاده شده که کیفیت فوق العاده بالای تولید این جعبه، حاصل استفاده از همین دانش است. مسئول تولید کارخانه تی سبز با تجربه ی بالایی که در زمینه مسائل فنی و تولیدی دارند، باعث شده اند که همه تولیدات تی سبز به نوعی در بازار ایران بی بدیل باشند و با استفاده از تکنیک های ساخت و ماشین آلات مدرن، جعبه های تی سبز از نظر کیفی در صدر هارد باکس های ایرانی قرار گرفته اند.

این جعبه که با کد TIDrawer.390.118.118.D97 در وب سایت ارائه شده، قابلیت تولید در انواع رنگ ها را دارد. اگر بخواهیم به کاربرد های این جعبه اشاره کنیم می توان گفت که از آن به عنوان جعبه گل، جعبه مواد خوراکی، جعبه خشکبار، جعبه کالاهای صادراتی، جعبه انواع پوشاک، جعبه شال و روسری و غیره می توان استفاده کرد. البته سفارش این جعبه بر مبنای نوعی شال دست دوز که از ابعاد خاصی برخوردار بود صورت گرفت. برش لیزری و همچنین ایجاد برش های دستگاهی با ضریب خطای صفر، علت کیفیت بالای همه جعبه های تی سبز از جمله این جعبه کشویی است.

در زیر می توانید به تصاویر این جعبه کشویی دسترسی داشته باشید. همچنین با کلیک روی هر تصویر می توانید به صفحه اصلی این محصول دسترسی پیدا کنید و اطلاعات تکمیلی و قیمت را دریافت نمایید.

جعبه کشویی - جعبه سخت - هارد باکس - تولید جعبه - ساخت جعبه - جعبه سازی - تولید هارد باکس

...

جعبه کشویی - جعبه سخت - هارد باکس - تولید جعبه - ساخت جعبه - جعبه سازی - تولید هارد باکس

...

تولید جعبه کشویی - Drawer Box

...

جعبه کشویی

...

تولید جعبه - ساخت جعبه - هارد باکس - جعبه سازی

 

تولید جعبه و بسته بندی

سایر اخبار:

جعبه گل

جعبه عطر و ادکلن

جعبه ست چرمی

جعبه کراوات جدید

جعبه کیف پول

جعبه شال و روسری

تولید هارد باکس

جعبه دستبند

جعبه آهنربایی

تولید جعبه کشویی

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

چرا جعبه های نظم دهنده تی سبز