جعبه ایرانی جعبه چینی

در این مقاله سعی نداریم که بگوییم همه جعبه های چینی بد هستند و ما بهتر از چینی ها فن جعبه سازی را می دانیم. همه می دانیم که در هر کشوری مردمی با طرز فکرهای گوناگون وجود دارند و همین تفکر در کیفیت محصولات تولیدی هم اثر گذار است. چین یک کشور پهناور و صنعتی است و همه ما این را می دانیم. اما ضربه ای که واردات کالاهای چینی به کشورمان وارد کرده است را نیز نمی توانیم نادیده بگیریم. ورود انواع کالاهای چینی به بازار ایران، علاوه بر صدمه به بازار کار و گسترش بیکاری، باعث خروج هر چه بیشتر ارز از کشور می شود آن هم در این شرایط بحرانی که ایران با آن دست و پنجه نرم می کند.

این مشکل تا حد زیادی از طرف نهادهای قانون گذار داخلی نیز هست. روی سخن مان با مسئولین است: شما یعنی نمی دانید که چه کالایی در ایران تولید می شود و چه کالایی تولید نمی شود؟ دست بیل و چوب بستنی هم از چین وارد می کنید! آیا تولید این قبیل کالاها در ایران خیلی پیچیده است؟ حتی اجازه ورود جعبه را هم از چین می دهید. با این قوانین، قبل از تحریم های امریکا، با سقوط بخش تولید، کشور به صورت خودکار در بحرانی غیر قابل جبران درگیر خواهد شد.

با این که تمهیداتی برای جلوگیری از ورود بی رویه کالاهای خارجی به ایران اندیشیده شده، اما باز هم تولیدکننده هایمان نیاز به حمایت عملی و واقعی دارند. بالا رفتن قیمت دلار برای هیچ کدام از ما خوشایند نبود. اما یک مزیت غیر قابل انکار و بزرگ داشت و آن هم این بود که ورود بی رویه کالاهای غیر ضروری به کشور کمتر شد از جمله جعبه. جالب بود که تا قبل از گرانی های دلار، تجار و کسبه به هر سختی که شده جعبه از چین وارد می کردند و به نظر از این روال هم راضی بودند. پول نقد که باید می دادند و تا جعبه ها هم به دست شان برسد شاید حدود 10 الی 15 درصد از آن ها در حین حمل و نقل خراب می شدند. این در حالی بود که تی سبز جعبه هایی با کیفیت بهتر و قیمتی رقابتی به بازار ارائه می داد. همه هم این را می دانستند.

جعبه ایرانی - جعبه چینی - تولید داخلی - حمایت از تولید داخلی - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در چین - واردات جعبه چینی - Chinese Box - Iranian Box - Box Making

جعبه ای که به درخواست تجار ما در چین تولید می شد از کیفیت مناسبی برخوردار نبود. هارد باکس به این راحتی ها در حمل و نقل آسیب نمی بیند مگر این که مقوای به کار رفته در آن از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد. با یک مقایسه ساده بین یک جعبه چینی و جعبه ایرانی (جعبه تولید شده توسط تی سبز)، می توانید به مزیت های استفاده از این محصول ایرانی پی ببرید. هارد باکس تی سبز نسبت به جعبه چینی از کیفیت بالاتری از نظر مواد اولیه برخوردار است. همچنین با توجه به این که مشتری امکان انتخاب رنگ و طرح روکش را دارد، از نظر تنوع در تولید، دست مشتری در ایران بازتر است. نیاز به خاطر نشان کردن این نکته نیست که قیمت یوآن چین هم به قدری بالا رفته که واردات جعبه چینی از جعبه های تولید داخل هم گران تر تمام می شود. کسبه بازار هم به این نکته پی برده اند و استقبال خوبی از تولیدات تی سبز کرده اند.

در بین تولیدات چینی هر نوع جعبه ای با هر سطح کیفی تولید می شود؛ مانند ایران. اما با بررسی نمونه جعبه های چینی که در دست داشتیم دیدیم که از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار نیستند. ما در تی سبز جعبه هایی به مراتب بهتر و با کیفیت تر تولید می کنیم تا جایی که به راحتی قابلیت رقابت با تولیدات اروپایی را دارند و در بعضی موارد از آن ها هم با کیفیت تر هستند. نه فقط با تی سبز، بلکه با همه تولید کنندگان داخلی مهربان تر باشیم و با حمایت از یکدیگر به اشتغال زایی و گسترش کارآفرینی کمک کنیم. با استقبال خوب شما از جعبه ها و تولیدات تی سبز، بیش از 20 نفر در چرخه تولید جعبه درگیر شده اند و ما از شما از این بابت بی نهایت سپاس گزاریم. اما این حمایت را ادامه دهید.

جعبه ایرانی - جعبه چینی - تولید داخلی - حمایت از تولید داخلی - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در چین - واردات جعبه چینی - Chinese Box - Iranian Box - Box Making

واردات جعبه چینی از این به بعد هیچ مزیتی نسبت به تولیدات داخلی ندارد. تنها مزیت قابل بحث، قیمت تمام شده محصولات چینی بود که با اوضاع کنونی آن هم دیگر مزیتی محسوب نمی شود. جعبه ایرانی مصرف کنید. جعبه چینی خرابی دارد. مشکلات حمل و نقل دارد. خروج ارز دارد. مشکلات پرداخت و حواله پول دارد. و از همه مهم تر، کیفیت جعبه ایرانی را ندارد. در عوض، جعبه ایرانی کیفیت دارد. حمایت هم میهنان خوب مان را دارد. کمک به اشتغال زایی دارد. امکان چانه زنی و مذاکره برای راه های پرداخت دارد. امکان پیگیری دارد و از همه مهم تر، شما با جعبه ایرانی دست تان کاملا باز است. رنگ، طرح، کیفیت، ابعاد، راه های ارسال و غیره همگی در اختیار شما هستند.

تولید کننده چینی هم مانند تولید کننده ایرانی مشغول کار و تلاش است. و همانطور که می دانید مردم چین در این زمینه به شدت حامی تولید کننده های خود هستند. مردم ایران هم در این زمینه قدم های بلندی برداشته اند. با حمایت از تولید کننده ایرانی، به کشور آینده ای روشن را هدیه دهیم.

تی سبز، به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین تولید کننده های انواع جعبه سخت، هارد باکس و انواع جعبه، رضایت شما از خدمات و محصولات این مجموعه را تضمین می کند. حمایت از تولید داخلی، حمایت از تی سبز.

جعبه ایرانی - جعبه چینی - تولید داخلی - حمایت از تولید داخلی - تولید جعبه در ایران - تولید جعبه در چین - واردات جعبه چینی - Chinese Box - Iranian Box - Box Making

مطالب مرتبط:

جعبه چای و دمنوش

جعبه شال و روسری

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

چرا جعبه های نظم دهنده تی سبز

جعبه کشویی جدید

جعبه دستبند

جعبه آهنربایی

تولید جعبه کشویی

تولید جعبه کراوات

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

قیمت در برابر کیفیت

حمایت از تولید داخلی