جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

با توجه به روند رو به گسترش تولیدات تی سبز، در قدم بعدی اقدام به تولید جعبه طلا، جعبه انگشتر، جعبه گرنبند، جعبه گوشوراه، جعبه جواهرات و جعبه زیور آلات کرده ایم. با توجه به نیاز روز افزون کسبه این صنف و همچنین تغییر ذائقه مصرف کنندگان به سمت بسته بندی های هر چه جذاب تر و شیک تر، تی سبز طبق معمول با ارائه بهترین کیفیت در تولید این نوع جعبه ها ابتکار عمل را به دست گرفته است. با توجه به این که جعبه های تی سبز به صورت نیمه مکانیزه و با روش های خاص تولید می شوند، لذا تولید انواع جعبه طلا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این نوع جعبه ها هم از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

تولید جعبه طلا نسبت به سایر جعبه ها از حساسیت ها و ظرافت های بیشتری برخوردار است. در تولید این نوع جعبه ها به غیر از در نظر گرفتن کیفیت تولید، باید فاکتور جذابیت و جلب نظر مشتری را هم در نظر داشت. از آنجایی که طلا یک کالای سرمایه ای و بعضا کادویی است، در نظر گرفتن بسته بندی مناسب برای این کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جعبه طلا انواع مختلفی دارد و بنا به کاربرد آن، ابعاد و مدل جعبه ها با یکدیگر متفاوت هستند. جعبه انگشتر و جعبه گوشواره معمولا ابعاد کوچکی دارند. البته بعضی از مشتریان یک سایز ثابت جعبه را برای تمامی انواع طلا سفارش می دهند که جلوه ی بیشتری داشته باشد. مثلا یک جعبه انگشتر با ابعاد غیر متعارف و بزرگ تر از حد انتظار، می تواند جلب نظر خوبی داشته باشد. جعبه گوشواره و جعبه گردنبند هم می توانند ابعاد مختلفی داشته باشند. گاهی برای جلوه و جلب توجه بیشتر، جعبه این مدل طلا را از ابعاد متعارف بازار بزرگ تر در نظر می گیریم تا یک تجربه خرید منحصر به فرد را در اختیار مشتری شما بگذاریم. بازی با طول و عرض و ارتفاع جعبه، می تواند جعبه ای خاص را در اختیار مشتری شما قرار دهد. یک جعبه طلا با ارتفاع بلندتر یا طول بیشتر جلوه بسیار خاصی به جعبه طلا مورد نظر شما می دهد. پس خاص باشید و در سفارش جعبه خود خلاقیت به خرج دهید. نترسید! ما مثل یک مشاور دلسوز کنار شما هستیم و اگر حس کنیم که جعبه مورد نظر شما نیاز به اصلاح دارد، حتما آن را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید.

تولید جعبه جواهرات و جعبه زیور آلات مورد نظر خود را به تی سبز بسپارید. با توجه به تجربه طولانی مدت ما در صنعت تولید جعبه، تضمین می کنیم که از نتیجه همکاری با تی سبز کمال رضایت را خواهید داشت. کسبه بازار طلا از این پس می توانند جعبه طلا مختص خود را داشته باشند و در هر ابعاد و رنگ و طرحی که در نظر دارند اقدام به سفارش جعبه های خود کنند. همچنین با طلاکوب برند کسب و کار خود روی جعبه های تان می توانید جعبه ای مختص کسب و کار خود داشته باشید که با اصول برندینگ و یک تجربه خوب خرید برای مشتری هماهنگ باشد. هر چه حس هماهنگی و یکپارچگی در کسب و کار شما بیشتر باشد، مشتری حس اطمینان و وفاداری بیشتری نسبت به شما پیدا خواهد کرد. بخصوص در صنعتی مثل صنعت طلا سازی و طلا فروشی که توجه به اصول مشتری مداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای جعبه طلا مورد نظرتان می توانید ابر هم سفارش دهید. این ابرها می توانند به صورت ابر مشکی معمولی یا ابر روکش شده با مخمل ارائه شوند. همچنین با توجه به نوع طلایی که قرار است در جعبه قرار گیرد، می توانید نوع برش های ایجاد شده روی ابر کف جعبه را نیز تعیین کنید. طبیعتا نوع برش های ابر جعبه گوشواره با جعبه انگشتر و جعبه گردنبند متفاوت هستند.

با مراجعه به بخش فروشگاه محصولات و جستجو در بین نمونه های موجود در وب سایت، می توانید یک جعبه متناسب با نیاز خود پیدا کنید. در صورتی هم جعبه مورد نظر شما از نظر طرح و ابعاد در بین تولیدات ما موجود نبود، جعبه ای با ابعاد خاص خود را به ما سفارش دهید. با تی سبز، هیچ محدودیتی ندارید.

در ادامه، تصویر یک جعبه طلا تولید شده توسط تی سبز را می توانید ملاحظه فرمایید. همچنین با کلیک روی هر تصویر، می توانید به صفحه مرتبط با همین محصول دسترسی داشته باشید.

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا

...

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا

...

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا

...

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا

...

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا - Gold Box - Box Making - Box Production

...

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا

جعبه طلا - ساخت جعبه طلا - تولید جعبه طلا

مطالب مرتبط:

تولید جعبه کراوات

تولید جعبه کشویی

جعبه آهنربایی

جعبه دستبند

جعبه کشویی جدید

جعبه شال و روسری

جعبه چای و دمنوش

تولید هارد باکس

تولید جعبه

بسته بندی

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

چرا جعبه های نظم دهنده تی سبز

جعبه ایرانی جعبه چینی

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

جعبه طلا

تولید جعبه عطر