جعبه شال و روسری

شال و روسری یکی از پوشاک پر مصرف در کشور ما ایران است. البته وقتی نام شال و روسری را میاوریم ناخود آگاه به یاد پوشاک زنانه می افتیم اما در دنیا سهم استفاده آقایان و خانوم ها از انواع شال، روسری و دستمال گردن به یک اندازه است. در ایران روسری کاربرد مشخصی دارد اما آقایان و خانوم ها در دنیا از همان یک تکه پارچه به نام روسری استفاده های مختلفی می کنند. مثلا آقایان از آن به عنوان دستمال گردن استفاده می کنند و خانوم ها از آن به عنوان هم دستمال گردن و هم روسری برای مرتب نگه داشتن موهایشان استفاده می کنند. بسیاری از بازیگران مرد ایرانی را می بینیم که با یک شال نخی زیبا به دور گردن شان روی فرش قرمز ظاهر می شوند و استفاده از این مد برای خانوم ها هم کاملا مرسوم است. پس استفاده از روسری به عنوان دستمال گردن آقایان و خانوم ها امکان پذیر است. ترکیب دستمال گردن با یک پیراهن یا مانتو بسیار شیک و خاص است.

 

با کلیک روی تصویر زیر، می توانید به هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری دسترسی پیدا کنید:

جعبه شال - جعبه روسری - تولید جعبه شال - تولید جعبه روسری - ساخت جعبه شال و روسری

 

اما خانوم ها در این زمینه به واسطه وجود حجاب در ایران، انتخاب های بیشتری دارند. استفاده از روسری برای خانوم ها محدود به تیپ های خاص و رسمی است ولی پوششی که به صورت معمول توسط بانوان ایرانی به عنوان حجاب استفاده می شود شال است. شال که ابعاد و طرح های متنوعی دارد، یک پوشش غیر رسمی و راحت است که برای هر فصلی استفاده دارد. شال های بهاره، تابستانه و زمستانه همه از انواع شال با ضخامت ها و جنس های مختلف هستند. البته استفاده از شال محدود به حجاب نیست و بسیاری از ما مادرها و مادر بزرگ هایمان را بخاطر می یاوریم که در خانه و در فصول سرد یک شال پشمی بزرگ به دور شانه های خود می انداختند تا گرمای بدن شان حفظ شود و از آن بجای لباس استفاده می کردند.

امروزه هم با گسترش و پیشرفت صنعت پوشاک، روش های ارائه پوشاک هم تغییر کرده اند و شال و روسری هم تبدیل به یک هدیه ارزشمند شده اند. این نوع پوشاک که تقریبا می تواند همه را خوشحال کند، برای آقایان و خانوم ها کاربرد دارد. البته استفاده از شال برای آقایان برای تیپ هایی که بیشتر به عنوان تیپ های هنری معروف هستند کاربرد دارد و استفاده اصلی این نوع پوشاک در ایران برای بانوان است. ارائه شال و روسری در جعبه جلوه خاصی به این کالا می بخشد و از آنجا که هر نوع کالایی نیاز به نوعی جعبه یا بسته بندی دارد، به تازگی تمامی تولیدکنندگان شال و روسری تولیدات خود را در انواع هارد باکس و جعبه سخت قرار می دهند. به واسطه وزن این نوع پوشاک، خود فروشندگان و تولیدکنندگان این محصول هم به خوبی می دانند که جعبه مقوایی سبک برای نگهداری از این نوع پوشاک مناسب نیست و همگی از جعبه سخت استفاده می کنند. نام ساخت جعبه سخت و هارد باکس که می آید تخصص ما در تی سبز حرف اول را می زند.

تولید جعبه شال و روسری توسط تی سبز یکی از اتفاقات خوبی بود که توانستیم با حمایت تولیدکنندگان و فروشندگان شال و روسری به مرحله انجام برسانیم. جعبه روسری تولید شده در تی سبز از بهترین کیفیت و مواد اولیه برخوردار است. تولید جعبه شال که کمی بزرگ تر از جعبه روسری است را نیز در دستور کار داریم. جعبه شال به واسطه حجیم تر بودن محصولی که در آن قرار می گیرد طبیعتا از جعبه روسری بزرگ تر است. جعبه شال و روسری تی سبز هم مانند تمامی تولیدات تی سبز از کیفیت و مرقوبیت بالایی برخوردار است و برای کالای حساسی مانند شال و روسری یک الزام محسوب می شود. جعبه روسری تی سبز با استحکام و دوام خوبی که دارد، می تواند از کالای حساسی مثل روسری به خوبی محافظت کرده و آن را در برابر گرد و غبار و انواع آلودگی حفظ کند. همچنین ارائه یک شال در جعبه شال می تواند جلوه خاصی به آن محصول ببخشید و به صورت خودکار آن شال را از سایر محصولات مشابه بازار متفاوت کند. هزینه یک جعبه شال و روسری خیلی زیاد نیست اما ارزشی که برای محصول ایجاد می کند چندین برابر ارزش واقعی خود جعبه است و تاثیر خوبی هم در ایجاد یک تجربه خرید خوب در مشتری دارد.

تولید جعبه روسری - تولید جعبه شال - تولید جعبه شال و روسری

جعبه شال و جعبه روسری  را می توانید برای پوشاک آقایان نیز استفاده کنید. دستمال گردن از پوشاک آقایان شیک پوش است. از همین جعبه ها می توانید به عنوان جعبه دستمال گردن نیز استفاده کنید. شال زمستانه آقایان را هم می توانید با قرار دادن در جعبه شال گردن ارائه دهید. البته لازم به ذکر است که ابعاد جعبه ها ثابت نیستند و هر نوع جعبه ای با هر ابعادی که مد نظر دارید را می توانیم تولید کنیم. تی سبز در تولید انواع هارد باکس و جعبه سخت تخصص دارد پس نگران ابعاد خاص جعبه مورد نظر خود نباشید چون که امکان تولید هر نوع جعبه ای در تی سبز وجود دارد. با سفارش جعبه ای با روکش و رنگ خاص خود، جلوه ارائه محصول تان را دو چندان کنید. همچنین با طلاکوب برند مورد نظر شما روی جعبه شال و روسری تان، می توانید هر جعبه را با توجه به برند شال و روسری که در آن قرار دارد ارائه دهید که تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح فروش تان خواهد داشت.

با مراجعبه به بخش فروشگاه محصولات در وب سایت تی سبز می توانید انواع جعبه های تولید شده در تی سبز را مشاهده کنید. با کلیک روی هر محصول، می توانید اطلاعات کامل آن محصول را دریافت نمایید و در صورت داشتن هر سوالی، با بخش فروش در تماس باشید. قبل از خرید محصول حتما با بخش فروش در تماس باشید تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند. تولید جعبه شال و روسری را به ما بسپارید و سفارش خود را در کمتر از 10 روز تحویل بگیرید. جعبه شال و جعبه روسری برای این نوع پوشاک یک ضرورت محسوب می شود و با تغییر ذائقه مشتریان، شما هم باید به فکر به روز کردن روش های ارائه محصول خود باشید و در این راستا، تی سبز همواره در کنار شماست. با ما در تماس باشید.

با کلیک روی لینک زیر، می توانید به هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری دسترسی پیدا کنید:

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری

...

 

جعبه شال و روسری - جعبه شال - جعبه روسری - تولید جعبه شال و روسری - ساخت جعبه شال و روسری - Scarf Box - Shawl Box

تولید هارد باکس

...

جعبه شال - ساخت جعبه شال - تولید جعبه شال

...

جعبه روسری - تولید جعبه روسری - ساخت جعبه روسری

...

جعبه روسری - تولید جعبه روسری - ساخت جعبه روسری

...

جعبه شال و روسری - تولید جعبه شال و روسری - ساخت جعبه شال و روسری

...

جعبه شال - ساخت جعبه شال - تولید جعبه شال - جعبه روسری - ساخت جعبه روسری - تولید جعبه روسری

...

جعبه شال و روسری - جعبه شال - جعبه روسری - تولید جعبه شال و روسری

...

سایر اخبار و مقالات:

جعبه چای و دمنوش

تولید جعبه کراوات

تولید هارد باکس

تولید جعبه

بسته بندی

جعبه گل

جعبه عطر و ادکلن

جعبه ست چرمی

جعبه آهنربایی

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

چرا جعبه های نظم دهنده تی سبز

جعبه ایرانی جعبه چینی

تولید جعبه و ساخت جعبه

هارد باکس های مناسب به عنوان جعبه شال و روسری