چرا جعبه های نظم دهنده تی سبز

جعبه نظم دهنده یک مفهوم نه چندان جدید در ایران و جهان است اما با این وجود می بینیم که تولیدکنندگان ایرانی به دلیل ناآشنا بودن به این حوزه، شاید فعالیت های چشم گیری در تولید این نوع محصولات نداشته اند و محصولات تولیدی موجود نیز از نظر کیفی توان رقابت با نمونه های خارجی را ندارند. نمونه های خارجی جعبه های نظم دهنده هم به قدری به طور غیرمنطقی گران هستند که عملا تمایلی نسبت به تهیه آن ها از طرف بازار مصرف کنندگان ایرانی وجود ندارد.

گروه طراحی و تولیدی سبز با در نظر گرفتن نیاز های بازار ایران و همچنین قدرت پرداخت عموم مردم، موفق به تولید نوع جدیدی از جعبه های باکیفیت نظم دهنده شده که قطعا می توانند نظر هر شخصی را به خود جلب کنند. با ایجاد توازن بین کیفیت و قیمت نهایی محصول، این دسته از محصولات تی سبز با فاصله از نمونه های داخلی و خارجی، می توانند نیاز شما را به جعبه نظم دهنده در محیط خانه یا کار برآورده کنند. جعبه های نظم دهنده تی سبز با داشتن طیف وسیعی از اندازه ها، قیمت ها و رنگ ها پاسخگوی نیاز هر شخصی به جعبه های نظم دهنده هستند.

ویژگی های فنی جعبه های نظم دهنده تی سبز

جعبه های نظم دهنده تی سبز با بهترین مواد اولیه ساخته می شوند که این مواد در نوع خود برای اولین بار است که برای ساخت جعبه هایی در این سطح کیفی استفاده می شوند. ماده اولیه سازنده ی جعبه های تی سبز را چوب های فراوری شده و انواع مقواهای باکیفیت و سخت تشکیل می دهد. ما برای ساخت جعبه نظم دهنده تی سبز از نوعی مقوای فوق العاده باکیفیت با ضخامت 3.2 میلی متر استفاده کردیم که از نظر استحکام و کیفیت در سطحی است که با هیچ وسیله ای جز دستگاه های مخصوص، امکان کار و ایجاد برش روی این نوع مقوا وجود ندارد. علاوه بر این، تمامی محصولات و جعبه های تی سبز با به کارگیری آخرین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا ساخته می شوند که این امر باعث ایجاد کیفیتی بی بدیل و در سطوح بین المللی در محصولات تی سبز شده است.

نوع چسب و روکش به کار رفته در جعبه های نظم دهنده تی سبز هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و علاوه بر دوام کافی، ضد آب هم هستند. یعنی تمامی مدل های جعبه نظم دهنده تی سبز امکان پاک کردن با استفاده از دستمال نم دار را دارند و این کار هیچ آسیبی به جعبه و طول عمر آن نمی زند. طبیعی است که جعبه نظم دهنده در راستای نظم دادن به محیط استفاده می شود و استفاده های غیرمنطقی از این کالا، مثل هر کالای مصرفی دیگری، می تواند باعث آسیب رسیدن به آن شود. از نظر فنی، جعبه های نظم دهنده تی سبز به قدری باکیفیت و بادوام هستند که ما تمامی این محصولات را به مدت یک سال از تاریخ خرید گارانتی می کنیم و در این مدت هر ایرادی در محصول خریداری شده به وجود آمد با کمال میل آن را تعویض کرده و یک عدد محصول نو به شما ارائه می کنیم.

ما به کیفیت جعبه های نظم دهنده ای که تولید کرده ایم اطمینان صد در صد داریم.

جعبه نظم دهنده - هارد باکس نظم دهنده - ارگانایزر - جعبه ارگانایزر - نظم دهنده کشو - ارگانایزر کمد

مطالب مرتبط:

جعبه نظم دهنده جعبه ارگانایزر

جعبه طلا جعبه انگشتر جعبه گردنبند جعبه گوشواره

جعبه شال و روسری

جعبه چای و دمنوش

تولید هارد باکس

تولید جعبه کراوات

جعبه دستبند

جعبه ایرانی جعبه چینی

جعبه نظم دهنده با کیفیت هارد باکس نظم دهنده تی سبز

موارد استفاده از جعبه نظم دهنده

قیمت در برابر کیفیت

حمایت از تولید داخلی